Gå til innhold

MissFit

Medlemmer
  • Innholdsteller

    15
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Fatter ikke hvordan jeg kan fære loggbok? Hjelp? Hvor finner jeg den?

  2. Zimbo: pt - meg = glad for å lese innlegget ditt , at du er fornøyd samt resultater. Blir inspirert og motivert jeg :thumbsup:
  3. Nå har det vært endel negativt om" inkompetente fæle" personlige trenere her, men det må vel være noen solskinnshistorier der ute å fokusere på også? Så kom igjen da folkens - del erfaringer om hvor fornøyd du har vært med din pt, resultater du har oppnådd, hva du har lært, hvor sprek du føler deg a.p.t (after pt) etc etc. Hilsen - [ATTACH]38086[/ATTACH] Personlig trener etterlyser motivasjon
  4. Creepy - trente på et bodybuilder studio engang....... Sto med 120 kg på skuldre på vei ned i knebøy så begynte treneren å snakke om at jeg skulle tenke på å knekke nøtter med mine stramme rompeskinker..........kan si jeg mistet litt fokus der......:ninja: Han hadde forøvrig en tendens til å holde på vektstang når jeg kjørte benkpress slik at de sneiet brystene mine i bunnposisjon......mens han snakket om mitt vakre hår:huh:
  5. Og forresten - det handler ikke kun om hvilke sentre de har gode pt`r fordi vi er alle individer. Enhver butikkmedarbeider er forskjellig fra den andre og om du får dårlig service på en Deli de Luca betyr ikke dette at det gjelder alle ansatte på nettopp den Delli`n eller andre Dellier for den sakens skyld. Dette går også på personkjemi.
  6. Jeg håper at om mine kunder har noe å kritisere meg for/misfornøyd med så retter de denne kritikken/misfornøydheten direkte til meg slik at jeg får en fair sjanse til å forbedre meg. Om kunden evnt skulle lagt det ut her har jeg ingen sjanse til å finne ut av det ergo ingen mulighet til å lære av det. Alle kan gjøre feil innefor alle yrkesgrupper - leger, lærer, butikkmedarbeidere etc men uten konstruktive tilbakemeldinger kan vi ikke vokse. På godt og vondt.
  7. Man kan jo bare bruke en fin tung ryggsekk på et par treningsøkter som om det skulle vært en mage så skjønner man fort at det ikke er bare bare....
  8. Hoppet over siste nedenstående kommentarer..... Menne apropo at hvem som helst kan trene folk.......si at du har en kunde som ønsker PT timer: han/hun er overvektig, har upper cross syndrom dvs den typiske fremoverluting i skulderparti, tidligere prolaps i korsrygg, samt at det ene benet er kortere enn det andre. Vedkommende er aktiv syklist og ønsker kun timer med kjernemuskulatur trening. Hva gjør du da?
  9. Jeg som trodde at å være PT var en helhetspakke som innebærer alt :huh:Sysn jeg ser legen si - du har diabetes - lykke til og ha en fin dag....det var det...Noen ganger trenger jo feks ikke PT kunder trening, men coaching/mental trening deretter trening..... Og rammer:eek: ?for at kunder skal nå målet i for til tjenestene de betaler for så må de jo få en helhetlig tjeneste:thumbsup: Og sist ,men ikke minst - legen hilser vel også på en utenfor kontor time? Eller kioskdama? Kollegaen? Velvet? Vi er da alle mennesker og ikke arbeidsroboter ?
  10. Fantastisk tråd:) Synd at kl er halv ett på natta for nå fikk jeg lyst til å pumpe jern Go girlsa :thumbsup:
  11. Som Tumbler sier - det bør være naturlig at man får et forhold pt/kunde. Og i pt yrke som i alle andre yrker må man skille mellom de som er engasjerte i jobben sin og de som ikke er det ie gjør en god jobb eller ikke :thumbsup:
  12. Som PT gjør jeg alt for at kunder skal synes jeg er verdt pengene. Fornøyde og glade kunder = fornøyd og glad PT. Setter opp kosthold, individuellt treningsopplegg utenom våre timer og seff coaching per telefon ved behov. Ikke alltid jeg rekker å svare umiddelbart, men forsøker jo.... En PT skal dele av sine kunnskaper - fortelle hvorfor man skal gjøre en ting eller hvorfor ikke. Hvorfor er dette bra, hva er hensikten med denne øvelsen, hva trenger du, hva er dine behov anatomisk, fysiologiskk og mentalt. Dette syns jeg kunder skal kunne forvente av oss. Hvorfor skal du ha PT om du ikke få
  13. Anyone?? Dynamisk sidehev for mage på strak arm med hantelløft :-pp

  14. Hoftehev, bekkentilt, ligge på gulv med ben trukket opp og presse rygg/krosrygg/mage ned i gulv, lateral utfall istedet for frontal med bekkentilt i mellomposisjon. 2 -3 uker med dette vil gjøre at du har kontroll selv og ikke trenger fysio e.l. Lykke til :-D
×
×
  • Opprett ny...