Gå til innhold

Øyvind

Medlemmer
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Øyvind

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 10. des. 1973
  1. Takk igjen! Jeg har trent relativt jevnt, med to styrkedager i uken + litt ymse der det har passet, så helt ute av tralten er jeg ikke. Men jeg har en tendens til å starte sykluser for tungt, og brenne ut etter kun kort tid, så jeg tenker jeg starter lett denne gangen. Tenker jeg kjører i gang med dette som et utgangspunkt, og så får jeg modifisere litt etter hvert.
  2. Takk for et gjennomtenkt og interessant svar! Spennende oppsett. Noe høyere i volum enn jeg hadde forestilt meg, men det er ikke nødvendigvis en dårlig ting. Likte ideen med en helkroppsdag i kombinasjon med en over-/undersplitt. Jeg er litt usikker på om det å ha såpass med beinøvelser i arbeidsuken ikke kommer til å bli litt vel hardt, skjønt det kan kanskje la seg gjøre. Evt. kan jeg jo omrokkere litt på dagene.. Hvor anbefaler du å starte i forhold til belastning? Rundt 70% 1RM på de store, og ellers med en rep eller to i reserve på resten?
  3. Første post på Fitnessbloggen! Jeg holder på med å sette opp et nytt treningsprogram, og hadde satt pris på litt innspill. Pga. jobben, småbarn og livet generelt er det en del begrensninger både på når jeg kan trene, og hvordan jeg kan trene. I utgangspunktet kan jeg trene mandag, torsdag og fredag morgen, i maks 1 time. I tillegg har jeg enten lørdag eller søndag til rådighet, uten noen spesiell tidsbegrensning. Det som er begrensende er at dette (logisk nok) er før arbeidstid, og da jobben min er av fysisk karakter har jeg ikke den "luksusen" at jeg kan slite meg helt ut eller v
×
×
  • Opprett ny...