Gå til innhold

Katarina

Medlemmer
  • Innholdsteller

    183
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Katarina

  1. Kjempebra Vær stolt av deg selv:) Lykke til videre
  2. antyder kun hvordan JEG reagerte, og hva min erfaring er, ikke noe annet....
  3. det blir akkurat som når man slutter å røyke, så skriker kroppen etter nikotin, og man føler seg dårlig i en periode, men så går det over. Slik var det når jeg sluttet med max, jeg var veldig dårlig og hadde store smerter i hodet, men så ble det bedre etterpå...
  4. Jeg tenkte faktisk ikke over det at jeg kunne få vondt i hodet, var jo også derfor jeg ringte legen. ,..........,
  5. Hva er det å ikke skjønne... 2 liter på to uker er faktisk ikke så mye... og jeg tok et valg, jeg ønsket å slutte å drikke max , derfor var jeg borte fra det i to år
  6. eneste som da er rart, er jo at jeg drikker kaffe, så jeg får fortsatt i meg koffein hver dag
  7. De lærde strides om hvor bra diverse lett produkter er for oss. Jeg har lest flere forskjellige artikler, hvor det blir "bevist" at det er greit for oss, og det motsatte, MEN, jeg har absolutt ikke noen tro på at det er bra for oss mennesker. Dette er min mening, og min erfaring. Før så var jeg var totalt avhengig av Pepsi Max, dagen startet og sluttet med å drikke Max. Jeg kan si at jeg var like avhengig av det, som andre er av røyk. En dag ønsket jeg å slutte, rett og slett fordi jeg ikke ville være avhengig av å ha Max rundt meg til enhver tid. Det skulle vise seg å ikke være så enkelt, k
  8. Vi jenter er rare, du er ikke alene om å motarbeide deg selv. Finn grunnen til at du startet, og se hva du har oppnådd hittil, og prøv å hent motivasjon fra det. Lykke til
  9. Test det ut selv, jeg øker incline og hastighet i starten, så går jeg litt ned på incline,mens jeg beholder farten, for å klare å tyne ut det siste jeg har av krefter. Målet med intervall trening for meg, er å ta ut alt jeg har. Det skal være hardt.
  10. Stek de i ovnen slik du gjør med vanlig bakt potet, altså med alu folie
  11. tusen takk, nå fikk jeg navnet på øvelsen så jeg kunne gå inn å finne øvelsen på flere filmer. Her var en jeg likte
  12. hva heter den øvelsen, hvor du henter stangen nede i markløft, for så løfte den opp i militærpress, ned i knebøy, så ned igjen til utgangs punktet.... Håper noen skjønner hva jeg mener . Hvis noen vet om en youtube link, så send gjerne med den også
  13. Ok, greit med svar. Jeg ser at det er mange som bruker det, i tillegg til et sunt og fornuftig kosthold.
  14. Når tar dere det ? Før trening? Hvor mange tar dere av gangen?
  15. jeg synes cardio ofte er kjedelig, derfor er det enkelt å hoppe over, men jeg burde kanskje skjerpe meg
  16. Dere,som vil ned i vekt..., eller lettere sagt, som er på vei ned i vekt. Hvor mye cardio kjører dere ved siden av styrketreningen?
  17. Jeg la heller ikke på meg av Pepsi Max, men tviler på at det er bra for kroppen, så like greit å kutte det ut
  18. Når jeg sluttet å drikke Pepsi Max, så måtte jeg igjennom flere dagers smerte helvete, jeg hadde så vondt i hodet at det var nesten så jeg ga opp. Jeg hadde også abstinenser på lik linje som da jeg sluttet å røyke. Nå skal det sies at jeg drakk mye Pepsi Max, jeg hadde alltid en flaske i nærheten. Men jeg synes det er litt skremmende, at man rett og slett blir fysisk avhengig. Jeg kjenner ingen som drikker Pepsi Max, som med hånden på hjertet kan si at det er enkelt å kutte det ut. Jeg er glad jeg sluttet med det,godt å ikke være avhengig av noe. Vann er det beste.
  19. Var usunn og feit, trengte å forandre livet mitt.
  20. En magisk løsning finnes nok ikke. Men det at du selv ser at dette er galt er et veldig godt utgangspunkt. Mitt råd er å kontakte en psykolog, få pratet om hva som egentlig ligger bak. Ofte så er det noe helt annet enn vekt kontroll som er det egentlige problemet. Gjør noe nå med en gang før problemet blir for stort. Ikke vent og tenk at det løser seg selv,det er en hårfin balanse,og tipper du feil vei, kan veien tilbake bli lang.
  21. Tusen takk koselig med fine tilbake meldinger
  22. Hva med å trene litt færre dager, og hvile de andre dagene? Slik at du blir mer uthvilt og kan yte mer når du først trener? Og kanskje da også ha tid og ork til venner? Viktig å ha en balansegang, du trenger ikke trene 5 ganger i uka for å bli sterk.
  23. det er tre år i mellom bildene, helenkk - , historien står der
×
×
  • Opprett ny...