Gå til innhold

Lydnivå stønning/brøling på senteret?


Gjest

Anbefalte innlegg

For meg er det ikke at jeg presser den mellom tenna, men om jeg kjører knebøy eller mark har jeg såpass spenn i kroppen at jeg må presse luften ut - og da kommer den fra halsen og mellomgulvet.

Kjenner meg igjen der. Eit poeng er at munnen ikkje er vidåpen, då ville all lufta kome ut alt for kjapt. Dei fleste struper med munnen for å få trykket ut over litt lengre tid enn om ein berre pusta alt ut.

Ein sjølvsagt ikkje gjere det på den måten, men det er noko eg gjer heilt automatisk, så eg går ut frå at det er sånn kroppen vil operere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...og så må jeg nesten innrømme at jeg på siste reppen av siste settet noen ganger ikke får til å puste, og da kan det høres ut som jeg kommer når jeg får lockout og klarer å slippe ut luften *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker når eg trente på Elixia så var det ikkje en lyd der inne..Ubehagelig synes jeg..Såvidt man turte å ta i en vekt itilfelle man skulle bråke.Då snudde jo alle seg ...hehe

Trives på City Gym eg,der e alle seg sjøl og kan brumle så mye de vil.

Eg tenke bare på min egen trening eg og tenke egentlig ikkje over om eg lage lyd eller ei.Ingen bryr seg.

Dessuten så er det er slags energinivå der som får deg til å trene hardere føler jeg.Man blir gira av å høre lyder og se at det er hard jobbing som foregår.Eg liiiige det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være lov å lage litt lyd, men synes ikke jo mer lyd du lager jo mer vekt klarer du å løfte, er et par stykker som man merker lager lyd for å lage lyd. Alltid morsomt når en som er mindre enn de steller seg like ved og løfter tyngre uten å lage en lyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være lov å lage litt lyd, men synes ikke jo mer lyd du lager jo mer vekt klarer du å løfte, er et par stykker som man merker lager lyd for å lage lyd. Alltid morsomt når en som er mindre enn de steller seg like ved og løfter tyngre uten å lage en lyd :D

De stønnet bra, de fotballguttene som kjørte mindre i knebøy enn jeg kjørte i fransk press. Da flirte jeg godt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være lov å lage litt lyd hvis det er for å presse ut en siste rep, eller et maxløft :) Det er mange som føler de klarer å presse ut det siste da fordi de slipper seg litt løs. Har trent en del sammen med styrkeløftere, så blir ikke distrahert av sånne lyder :) Da irriterer det meg mer med de som bare snakker og snakker og snakker og snakker (og tar 1 sett bicepscurl hvert 10. minutt :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan lage så mye lyd de bare vil for meg, jeg har headset pluggene i og musikken på full guffe,

men om jeg allikavel skulle høre noe så bryr meg jeg fint lite med mindre det er en av disse som har : nå kommer jeg stønne lydene.

Da ler jeg bare for meg selv og tenker good for him/her :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok å lage litt lyd, men når det kommer orgasmelyder ala denne her så kan man lukke igjen munnen ;)

http://www.youtube.com/watch?v=21QND8s7hWQ

Hahahaha... Mon tro hvilke lyder hun lager i senga...:mellow:

Det gjør meg ingenting at folk brøler litt, men typ sånne lyder er distraherende fordi jeg synes det er morsomt. Jeg ler... Og jeg tror ikke det er så fint å le av andre folk på ett treningssenter :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit nok å lage litt lyd, men når det kommer orgasmelyder ala denne her så kan man lukke igjen munnen ;)

Seriøst?? Dette må være en "tullefilm"?!? Jeg ble uvel av å se 1 minutt av den..

Nei takk til stønning og brøling på treningssenteret. Pust gjerne, men spar meg for alle de ekle lydene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja. Om det begynner å bli tungt så slipper jeg ett klynk eller to. Det høres forresten kliss lik ut ett av soveromsklynkene mine. Da pleier jeg å le innvendig og prøve å holde kjeft :p

Har sett menn løfte til de blir rødsprengte i trynet uten så mye som ett knyst. Jeg har også sett menn løfte seg anspente i trynet kliss lik fjeset til de fleste menn når de får orgasme. Jeg har også sett den nostalgiske brøleren. Ironisk nok er det stort sett han som brøler som har feil teknikk og/eller ikke løfter tungt nok.

Jeg har ikke noe mot det. Folk må gjerne brøle. Jeg har musikk på ørene så verden utenfor ørene mine er stort sett i bilder npr jeg trener. Men om jeg en gang har glemt min trådløse, rosa mp3-spiller og jeg blir utsatt for en brøler...vel...jeg bryr meg ikke så mye. Jeg bryr meg mye mer om de som løfter 70 kg i knebøy med bøyd rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja. Om det begynner å bli tungt så slipper jeg ett klynk eller to. Det høres forresten kliss lik ut ett av soveromsklynkene mine. Da pleier jeg å le innvendig og prøve å holde kjeft :p

:confused:

:D :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn

Det som faktisk er ganske artig, er at man fort SELV glemmer at man lager lyder hvis man har musikk på øret. Jeg har flere ganger innbilt meg at treningssenteret har like høy musikk som jeg har på øret, men funnet ut når musikken min stopper opp at det er musestille og at jeg kanskje lager litt mer lyd enn jeg trodde.

Men igjen, det er vel ikke nødvendig å lage så mye lyd. Da blir det bare litt teit:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...