Jump to content

zorropose

Members
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

  1. Man kan jo eventuelt bare hive maten i frysen. Jeg har brukt litt tid på i det siste å kartlegge hvilke butikker som har spesifikke varer som jeg kjøper mye av billigst, ettersom jeg selv har blitt "student". En annen faktor er at jeg ikke jobber = jeg har ikke så mye å gå på F.eks ICA hadde 30kr for en hel grillet kylling i Uke 35. Jeg kjøpte 5stk, og slang dem inn i frysen Et annet tips: Kiwi har tunfiskbokser for 4,70kr. Jeg kjøpte 8bokser = 37,60kr. 1 boks inneholder 170g tunfisk. Per 100g inneholder tunfiskbokser 24g proteiner. Jeg heiv alle 8 boksene(jeg rørte dem først ut i en bolle sammen med egg, slik at de fikk en fastere konsistens) oppi ei wokpanne sammen med oppkuttet rødløk, og stekte dem på høy varme i ett par minutter. I sluttfasen heiv jeg oppi paprika, og lot den mørne seg litt. Resultatet var ca. 326g proteiner uten stank(sett bort ifra stekesvinn osv), om jeg har regnet riktig Og da var det bare å slenge hele smørja i frysen = mat for ei uke
  2. Fantastisk sammenlikning! Jeg har samme type fra Xtend, og jeg digger den sursøte smaken + De BCAA´ene jeg har kjøpt fra Xtend så langt, blander seg bra ut, i motsetning til "Modern BCAA" sine som bare blir noe skummet skvip i mine øyne.
  3. 1. Ost 2. Kjøtt 3. Lakseolje 4. CC 5. Egg (6). MÅ HA KAFFE! Dette blir det godis av!
  4. Jeg er veldig fornøyd med lakseolja fra norkost
  5. Hei! Jeg lurte på om noen her vet om noen forretninger/nettbutikker som selger disse: 1) Stropper du kan feste rundt f.eks beina, og fra beina til kabelstativ -Dette er for å trene lårcurl, liggende på magen på en benk. 2) Flytende kalk. -Hvor får folk tak i dette??
  6. Har ikke brukt klypa på en stund, brukte Inbody-testen på Elixia, som jeg er litt skeptisk til verdiene Men jeg må bare finne meg en fyr som kan måle meg. Men backonabs: Bør jeg steppe opp kardioen? Begynte forrige uke med 30min intervalltrening ala. Spurt med kjapp gange tilbake. Så jeg tenker å fortsette med å gjøre dette minst 1gang i uka framover + 3x styrketrening. Var en kar som fortalte meg at intervalltreningen som jeg nevner, er en av de beste metodene for å forbrenne "fettet". Han er en australsk ernæringsfysiolog, men igjen, jeg har ikke gjort det lenge nok til å ane resultater. Hva la du i deffen din? Kcal underskudd + kardio, i hvor lang periode?
  7. Vet ikke helt hva som går under "juletre", men mitt er tatt rett ut fra skogen, er derfor lite "pynt" på det?
  8. Hei Folx! Jeg var utrolig i tvil over hvor jeg skulle legge ut denne tråden, men jeg bare følte magefølelsen, siden vi er inne på temaet mage Situasjonen: Har nylig lagt meg i selene, for å gå ned i fettprosent. Jeg begynte i April ca, og jeg gikk fra 79-80kg til 75kg ca, som jeg ligger på idag. I utgangspunktet hadde jeg 12 i fettprosent. Men jeg er fortsatt ikke fornøyd med magerutene, rundt navle området. Jeg mistenker at jeg har mistet SYKT mye vann, som igjen er bra. Men jeg sliter med å miste det siste laget på bunnen, og litt av love handelsa, men igjen, kanskje jeg ikke er genetisk skapt til å se jævlig "cut" ut? Jeg føler også at dette er "overflødig" hud, men er det noen som vet hvor lang tid tar det for kroppen, før dette "overflødige" forsvinner? Ellers har det begynt å poppe fram endel blodårer.
  9. Ja, skal innrømme at de var kjappe med leveransen, så det kompenserer for den stive frakta
  10. Jaja, takk for hjelpa uansett PG
  11. Satan, 3x i uka? Merker at jeg er helt knust av å kjøre 6sett med knebøy 1gang i uka! Kim A. Vigemyr skrev: ↑ Mistenker noen halvbøy eller løft som neppe ville blitt godkjent av de fleste styrkeløftere her. -Spiller det egentlig noen rolle? Om du tar knebøyen på din måte, slik at DU føler at den treffer deg best mulig, uansett om du kjører ass to grass, 30 grader eller grunn knebøy. Det viktigste er at måten du tar den på er mest effektiv for deg, uavhengig om den er "riktig" i forhold til styrkeløfter malen. Om du tar 280kg i grunne knebøy, for å løfte mest mulig. Helt ok, hvis det er det som er målet DITT. Kjører selv 60kg-100kg-120kg-137,5kg-137,5kg-135kg. De 3 siste settene prøver jeg å ligge på 6reps. Jeg veier 75-76kg. Vet ikke om noen har nevnt det enda, men når en begynner å hive på tunge vekter, så er det essensielt å ha riktig trykk i lungene for å opprettholde holdningen, slik at overkroppen ikke heller framover=fail. Og til dere som ikke tør å hive på vekter, i frykt for at det er for tungt/skade. Bruk belte i starten eller få noen til å spotte deg. Spottinga ser utrolig bromance ut, men igjen, er du der for å vokse eller for å bry deg om hva andre tenker om deg? Det viktigste er å bli komfortabel med at det er tungt, og vite DETTE GREIER JEG! Eventuelt manne deg opp ved å hive på slipknot i forkant: Btw. Hva er plyo?
  12. Jeg kjøpte 2stk, men syns det var rart at det ikke var flere fraktalternativer enn "tollpost mypack" og "kveldstid hjem". Hva skjedde med gode gamle "post i butikk" ?
  13. Ok, da var lakseoljen bestilt! =) Skjer med at frakta fra norkost.no koster over 100kr?

Artikler fra forsiden

×
×
  • Create New...