Jump to content

Minelly

Members
  • Content Count

    136
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Minelly

  1. Her er noe av det jeg lager i hverdagen:)
  2. Haha, eg daue av latter..har tenkt ganske så likt som mange av dere..trodde jeg var helt på bærtur med disse sunne oppskriftene..but I guess Im not alone! Btw, kålrabi fries is not the new pomfritt!! Og la pizzabunn være pizzabunn ! Ikje fortell meg at ei røra som e myk etter steking med smak av egg og kokosmel "Taste almost like the real thing"!
  3. DIY Ikje heilt det samma men nesten:)
  4. Kjør på med baseøvelser ja,har aldri hatt så "stramme" bein etter at eg begynte med knebøy,utfall,mark osv. Spiiiiis godt med mat og tren hardt:)
  5. koss får du det til å bli 29kr betalt plyo? maten kosta jo 25,så ga dem 2kr i tips=27kr..ikke 29... da er det jo tre kroner igjen da fordelt på dem tre..= 30kr totalt. Ja de har betalt 27 kr til sammen,som er inkl.tipsen.og de fekk tilbake 3 kr på deling.
  6. Rygg akkurat nå.. tre år i forskjell på disse bildene..something has happened!
  7. Milo for ull/silke bruker jeg. Skånsom mot tøyet og klærne holder seg finere lengre. Jeg også vasker klærne etter hver trening.Noen ganger for hånd.
  8. Jeg tenker på hvor utrolig bra jeg har det mens jeg faktisk trener,og ikkje minst hvordan jeg føler meg etterpå..! Man føler seg alltid bedre når man har gjennomført/mestret noe man har tenkt på/vil gjøre/ikke tør gjøre osv. So get up and do it!
  9. Eg lige også godt videoene til disse karene her..
  10. Gjentar noe av det jeg skrev til en annen her: nr 1.fjern skoene dine. 2.Markløft er ikke et maratonløp:p ,slapp av, stress ned og konsentrer deg for hver gang du skal løfte.Stanga skal ligge død i bakken før du løfter igjen.(DEADlift) 3.Ikke rykk i stanga når du skal løfte.Det kan gjør at du mister spennet og runder ryggen. 4.Bak med skuldrene,opp med bryst,spenn rygg og ræv. 5.Som jeg sa spenn rygg,ræv,kjenn skikkelig etter at du er i spennposisjon før du løfter. 5.post ny video:) Leaving the rest to the experts:)
  11. kjekt at du også har komt deg inn her! :)

    følger med deg:)

    1. Show previous comments  4 more
    2. Minelly

      Minelly

      kjente igjen den ryggen der med en gang;) Ser rå ut! :)

    3. Marte Elverum

      Marte Elverum

      Måtte bare slenge inn et profilbilde som passet inn på forumet her ;) Det er tatt for over 1,5 år siden :p

    4. Minelly

      Minelly

      wow..lure på koss du ligge ann i terrenget nå eg..hehe Anyways,kjekt at du e her inne:)

  12. Minelly

    Hvordan bli glad?

    Eg ska fortella deg en veeeldig personlig sak..dette har eg ikkje delt med andre enn mine nærmeste,men eg vet så godt koss du har det!Men det går ann å snu på det. Eg hadde ekstrem sosialangst og sperra meg inne i nesten 2 år.I 5 år var eg skikkelig deprimert.Følte eg bare eksisterte,men at eg ikkje levde. (er en del fæle opplevelser som gjorde at jeg ble som jeg ble) En dag satt jeg som vanlig og kikka ut av vinduet..Ned på alle folkå som gikk forbi..Tenkte at det e nå eller aldri.Eg va 27 år,livet mitt hadde stoppet opp og var gledesløst.Svart.Dyrket negativitet,fikk fobier(ble mer og mer redd for ting) Eg tok bare meg sjøl i nakken den dagen..eg kunne ta vei A eller vei B..Du blir det du vil bli. Eg flytta hjem til familien min(bodde da i Bergen)som jeg hadde savnet så fælt,endte mitt depressive liv og kom hjem til mamma og mine søsken.Tror eg lå i senga nesten hele den første uka..tenkte på ting.Men det kom seg. Pga at eg hadde brutt mønsteret mitt(da jeg bodde i bergen og gjorde det samme dag inn og dag ut-innendørs) så begynte jeg så smått å føle glede. Begynte å gå turer med mamma,spilte spill med søsknene mine,tok et par turer til byen med dem,og begynte å trene. Jeg var livredd husker jeg,den første dagen jeg kom inn på treningssenteret.Jeg hadde jo en ekstrem angst for masse folk,men jeg pinte meg gjennom treningen.Jeg svettet og skalv ,men bestemte meg for at jeg ikke skulle gi meg.Jeg ville klare det.Jeg måtte. Da angsten hadde roet seg,så begynte jeg å glede meg til å komme på trening.Folk begynte å kjenne meg igjen og sa hei osv,ble til og med kjent med noen av gutta i styrkerommet som jeg våget meg inn på etterhvert. Beste form for terapi spør du meg! Jeg fikk lykkerus etter hver trening,følte jeg endelig levde! Jeg har i ettertid blitt kjent med en del folk,noen kuttet jeg ut pga negativitet(som eg ikkje trenge å vær rundt),holder meg til folk som er glad i meg og som jeg stoler på.Som er positive og får meg i godt humør! Jeg har lært utrolig mye av denne opplevelsen,og har blitt sterkere enn jeg trodde var mulig.Og jeg er kvitt alle mine fobier og har så og si null sosialangst.Har et snev av det til tider,men jeg utfordrer meg sjøl hele veien for å ikke falle tilbake til gamle synder.Jeg har aldri brukt noen form for hjelpemidler som lykkepiller og skiiiit(kalle eg det),eg ville klara det på egenhånd. Det jeg vil frem til er at du er din egen lykkes smed.Do something about it.Ikkje dyrk negativitet.Vær rundt positive mennesker. Gjør ting du liker,begynn i det små og så eskalerer det av seg sjøl. :)
  13. Noen som vet om noen bra/stilige treningsklær med FIN passform fra utlandet?(nettbutikker) Syns det kan bli litt kjedelig med det samme gamle,og alle går i det samma her hjemma. Har funnet ei side-linofitness.com..
  14. Det kommer etterhvert.Men du må bare huske å fokusere på det.Tilslutt går det av seg sjøl:)
  15. Better bodies(x-life.no) og Fitness Star har klær i små str.
  16. Jeg kjører overhåndsgrep på feks markløft så mye som jeg klarer.Husker selv i begynnelsen at det gjorde vondt og man fikk krampe i hender,underarmer. Men bit det i deg,du blir sterkere i grepet for hver gang.
  17. Du får det jammen sagt du Rud(e)boy....
  18. Husker når eg trente på Elixia så var det ikkje en lyd der inne..Ubehagelig synes jeg..Såvidt man turte å ta i en vekt itilfelle man skulle bråke.Då snudde jo alle seg ...hehe Trives på City Gym eg,der e alle seg sjøl og kan brumle så mye de vil. Eg tenke bare på min egen trening eg og tenke egentlig ikkje over om eg lage lyd eller ei.Ingen bryr seg. Dessuten så er det er slags energinivå der som får deg til å trene hardere føler jeg.Man blir gira av å høre lyder og se at det er hard jobbing som foregår.Eg liiiige det!
  19. Kjenne meg litt igjen her.Ikke det at jeg har målt og veid maten min noe spesielt,men jeg var nesten på nippet til å få en spiseforstyrrelse tror jeg.(les første innlegget på loggen min)Men det jeg gjorde var å lese innholdet/indigrenser på alt jeg skulle spise. Jeg likte ikkje å ver tynn da,men det var noe skummelt som skjedde med tankegangen min når jeg skulle opp i vekt igjen.Begynte å tenke kaloriinntak osv,tenk hvis jeg blir for "feit"..Og når di små barnestr klærne mine ikkje passet lengre så begynte jeg å føle meg feit da også..sjukt. Da jeg skjønte hva jeg selv tenkte så gikk det opp for meg at jeg måtte bare spise det jeg var redd for ,fett masse kjøtt ,sjokolade chips.osv. Tok det sakte og sikkert,og nå i dag er jeg helt normal.Trur eg:p... Saken med meg er jo at jeg ville jo ikkje være tynn for eg likte det ikkje.men alikevel så var jeg redd for å bli feit.Ganske twisted spør du meg.Litt vanskelig å forklare det der. Men for å si det sånn,fyyy jeg skal aldri tilbake til den der tynne skranglekroppen igjen.Ser jo det nå et par mnd etterpå.Trives mye bedre med meg selv i en mer kvinnelig kropp,og har et veldig avslappa forhold til mat nå. Lykke til:)Er ikkje lett det der.Men så lenge du er obs på det selv nå så kan du gjøre noe med det.Ikke la det spinne huet ditt rundt for mye.
×
×
  • Create New...