Jump to content

Kasper

Members
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

About Kasper

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 08/31/1989
  1. 1 pose mutant mass gainer selges. Pakken er på 6.8kg, er åpen og tatt 4 scoops av. Smaken er god, men selges grunnet omprioriteringer Ny pris: 700,- Selges: 500,- Hentes i Trondheim
  2. Bumper denne tråden isteden for å starte egen da den traff veldig godt på det jeg er ute etter:) Det du nevner mht problematikk om når man bør utføre bakkesprint i sammenheng med et eventuelt styrkeprogram kjenner jeg godt til. Har nylig prøvd meg på å kjøre bakkesprint like etter beinstrening, noe som har vært den beste løsningen til nå, men ikke helt perfekt. Selve sprintingen går helt fint, men blir helsikkes støl dagen etter. Er det et poeng og ta seg en god pause mellom styrketreningen og spurtene for å få i seg litt mat mm? Er jo en fordel å blant annet fylle opp glykogenlagerene igjen før intensiv trening, men er det strengt tatt nødvendig? Grunnen til at jeg lurer er etter å ha lest om westside inspirert trening hvor de avslutter beindager med prowler/slede spurter.
  3. Tenkte i førsteomgang å selge til Britti siden ho var først ute og sendte derfor melding til ho først. Hele salget var mest for å bli kvitt noe jeg ikke kommer til å bruke i nærmeste tid, så har derfor ingen planer om budrunde. Om Britti ikke gir lyd fra seg gir jeg deg beskjed Umirin?, om du skulle ha ombestemt kan jeg sende det til bassefar! Håper dette er forståelig for alle
  4. Selger unna diverse kosttilskudd jeg ikke har bruk for. 2 x 0.75kg Casein FX Sjokoladesmak - Har også en som er åpnet som kan fåes med gratis http://www.gymvaruhuset.com/casein-fx-750g.html Kr 150,- 2 x 0.75 kg EAA FX Smaksløs - Den ene er åpnet men kun tatt 2-3 serveringer av. Blander seg nokså lett. ADVARSEL: EAA smaker ganske beskt! http://www.gymvaruhuset.com/eaa-fx-750g.html Kr 250,- 1 x NOExplode Fruit Punch - 70% igjen av. Kan fås gratis (eventuelt i bytte mot en pose nøtter;) ) Edit: Ser helst om noen plukker det opp i Trondheim, men kan alltids sende om det skulle være ønskelig.
  5. Hvordan går det å gjennomføre planke? Her har man i det minste korsryggen i ro under øvelsen. Mer om magetrening:http://fitnessbloggen.no/riktig-trening-av-kjernemuskulaturen/
  6. Syntes nå du tok det litt vel langt her egentlig. Kokkoslapper med smør og ost er rimelig høyfett spør du meg;) Poenget du har er dog fortsatt godt, er ikke vits å sky fett om pesten, men vil bare påpeke at fettkilder som nøtter, oljer og fet fisk er mye viktigere og bør prioriteres.
  7. Har igrunnen ingen endringer å komme med her nei! Om du kjører igang med dette eller RYP spiller ingen stor rolle så lenge du får en fast rutine og øker motstanden kontinuerlig. Veldig bra du har fokus på teknikken. Dette sikrer fremgang og motvirker unødig belastningsskade. Når det kommer til kosten er det gode matkilder du har iallefall. Personlig jobber jeg meg å få i meg mest mulig, så er ikke så lett å sammenlikne sånn sett, men har du en peiling på hvor man Kcal du ligger på pr dag? Det ser langt ifra ut som du spiser for mye, så det viktigste er nok at du får i deg nok mht aktivitetsnivå. Et tips for å begrense kaloriinntaket i helgene samt øke fremgangen din er å forberede litt skikkelig mat slik at du kan spise det om sukkersuget blir for høyt. Tyr man til en hurtig stopper for sukkersuget så kan du banne på at du er like sjesken om en halvtime. Med dine 63kilo kan jeg aldri i verden tro at det kan være noe stort problem da, men skjønner jo det kan være kjedelig om du føler du setter kjepper i dine egne hjul. Proteinpulver er ingen dum idé så lenge du forstår at det bare er toppen av isfjellet som er den totale kosten din. Det utgjør ingen forskjell om du ikke har et godt kosthold ellers. Har selv samme problemet når jeg er hjemme på ferie hos foreldrene, og har som regel med meg proteinpulver
  8. Du har signifikante styrkeøkninger, ingen vektoppgang du nevner og 'ingen' utslag i fettprosent? Har du vektoppgang spiser du mer/feil i forhold til aktivitetsnivået. Har du ikke vektoppgang men styrkeøkning MÅ du ha gått ned i fettprosent med mindre du skulle være et unikum på området. Hør på Robert og ta en titt på kostholdet.
  9. Øvelsesmessig er det kommet fram masse gode valg her så skal ikke kommentere noe på det! Vil bare pressisere at hvis du vil gjøre endringer er det essensielt at du; -Utfører øvelsene korrekt med FULLT bevegelses område. Få gjerne hjelp her på forumet med øvelser som knebøy og markløft. Som 02-snapper nevner er det essensielt med bred fotstilling og dyp utførelse hvis du skal få god rumpetrening ut av knebøyen;) -Når teknikken sitter, øk belastningen! Alt for mange faller i fella at de tror øvelsen i seg selv er så magisk at de ikke trenger å øke belastningen. Ikke fall i den fella:)
  10. 1 dag styrketrening er vel litt i minste laget? Og uten at jeg vet hvordan svømmeøkter du gjennomfører vil jeg nå tippe de og kan regnes som kondisjonsøkter. Prøv ut dette: https://www.tn.no/assets/content/ryp/Release-YOUR-potential.pdf https://www.tn.no/ryp/kalkulatorer
  11. Sier meg enig i forestående poster igrunnen:) Er ikke noe poeng å skulle slanke seg med ditt vekt/høyde forhold. Sett igang med regelmessig styrketrening og følg da et fast program. Du kan for eksempel ta en titt på RYP som er et glimrende nybegynner program: https://www.tn.no/assets/content/ryp/Release-YOUR-potential.pdf (er dog ikke så fan av situps som står nevnt i programmet, så bytt de gjerne ut med en variant av planke ) https://www.tn.no/ryp/kalkulatorer Spis nok dog sunt. Uten et godt kosthold vil du ikke få den fremgangen du ønsker. (Få hjelp Kristin Charm her da jeg spiser som en gris:p) Husk; hvis styrken går opp og vekta forblir, vil dette over tid bety mer muskler og mindre fett. Eller former som det populært kalles:p
×
×
  • Create New...