Jump to content

Minelly

Members
  • Content Count

    136
  • Joined

  • Last visited

About Minelly

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Her er noe av det jeg lager i hverdagen:)
  2. Haha, eg daue av latter..har tenkt ganske så likt som mange av dere..trodde jeg var helt på bærtur med disse sunne oppskriftene..but I guess Im not alone! Btw, kålrabi fries is not the new pomfritt!! Og la pizzabunn være pizzabunn ! Ikje fortell meg at ei røra som e myk etter steking med smak av egg og kokosmel "Taste almost like the real thing"!
  3. DIY Ikje heilt det samma men nesten:)
  4. Sinnsykt bra kropp du har der, frøken seibiff

  5. Kjør på med baseøvelser ja,har aldri hatt så "stramme" bein etter at eg begynte med knebøy,utfall,mark osv. Spiiiiis godt med mat og tren hardt:)
  6. koss får du det til å bli 29kr betalt plyo? maten kosta jo 25,så ga dem 2kr i tips=27kr..ikke 29... da er det jo tre kroner igjen da fordelt på dem tre..= 30kr totalt. Ja de har betalt 27 kr til sammen,som er inkl.tipsen.og de fekk tilbake 3 kr på deling.
  7. Rygg akkurat nå.. tre år i forskjell på disse bildene..something has happened!
  8. Milo for ull/silke bruker jeg. Skånsom mot tøyet og klærne holder seg finere lengre. Jeg også vasker klærne etter hver trening.Noen ganger for hånd.
  9. Jeg tenker på hvor utrolig bra jeg har det mens jeg faktisk trener,og ikkje minst hvordan jeg føler meg etterpå..! Man føler seg alltid bedre når man har gjennomført/mestret noe man har tenkt på/vil gjøre/ikke tør gjøre osv. So get up and do it!
  10. Eg lige også godt videoene til disse karene her..
  11. Gjentar noe av det jeg skrev til en annen her: nr 1.fjern skoene dine. 2.Markløft er ikke et maratonløp:p ,slapp av, stress ned og konsentrer deg for hver gang du skal løfte.Stanga skal ligge død i bakken før du løfter igjen.(DEADlift) 3.Ikke rykk i stanga når du skal løfte.Det kan gjør at du mister spennet og runder ryggen. 4.Bak med skuldrene,opp med bryst,spenn rygg og ræv. 5.Som jeg sa spenn rygg,ræv,kjenn skikkelig etter at du er i spennposisjon før du løfter. 5.post ny video:) Leaving the rest to the experts:)
  12. kjekt at du også har komt deg inn her! :)

    følger med deg:)

    1. Show previous comments  4 more
    2. Minelly

      Minelly

      kjente igjen den ryggen der med en gang;) Ser rå ut! :)

    3. Marte Elverum

      Marte Elverum

      Måtte bare slenge inn et profilbilde som passet inn på forumet her ;) Det er tatt for over 1,5 år siden :p

    4. Minelly

      Minelly

      wow..lure på koss du ligge ann i terrenget nå eg..hehe Anyways,kjekt at du e her inne:)

×
×
  • Create New...