Gå til innhold

Dagens premiere!


Broseidon

Anbefalte innlegg

Det er ikke ofte det skjer, men noen ganger går et lys opp for oss. Dette kan være et helt nytt perspektiv eller du kan ha skjønt betydningen av noe du ikke har gjort før. Det kan være store og viktige ting, eller det kan være små og ubetydelige ting. Det er uansett artig og morsomt når det skjer! Jeg husker veldig godt en premiere jeg likte veldig godt. Det var den gangen jeg forstod den eldste vitsen i boka, den om to tomater. Jeg innså slutt punchen med come on catch up (ketsjup). Etter det ble den plutselig hakket vassere:ROFLMAO:

Hadde forøvrig en liten premiere i dag og:

post-28229-14441004253109_thumb.jpg

Har aldri tenkt på SBD sikkert står for Squat, bench and deadlift.

Har du hatt noen premierer i det siste?

PS: Jeg får ikke til en apostroffen på é`n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest =xXx=

Jeg trodde PMS stod for Porsgrunn Maskin og Stål, etter at jeg ble gift, senere fikk ei datter så har min kone og min datter latt meg forstå hva det EGENTLIG er. Har også skjønt dette med synkronisering…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Jeg har aldri skjønt navnet til Vanish, vaskemiddelet - men det er jo fordi flekkene forsvinner!! Haha, det tok bare 10år, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg var på mitt andre år på lærerhøgskolen da jeg innså at walk-in closet ikke var

walkin' closet (altså portabelt toalett).

Heh..eh...eeeeeeeeeeeh... :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke (før ganske nylig) at kjøtt = muskler. Do you even stupid?

Har hele livet trodd at morsmelken kommer ut av en stråle, og ikke fra flere små kjertler. #skalaldrihabarn

Trodde i et helt år trodd at roomien min, som er fra Bangladesh, er fra hovedstaden i Thailand (vet jo at Bangkok er hovedstaden, men hodet mitt omgjør visst Bangladesh til Bangkok).. Oh well. Nå vet jeg hvertfall at Bangladesh er et land. :(

Har hatt mange slike premierer, men fortrenger de fleste av dem og prøver å glemme hvor jævla dum jeg er til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...