Gå til innhold

Dagens premiere!


Broseidon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da jeg var fjorten og endelig innså at omegn ikke er ett stedsnavn. Derp.

Også stoltheten min, for noen år siden da jeg endelig innså at Shell-logoen er et ... SKJELL! Jeg trodde alltid det var ei sol.

De siste er mer forsvarlige. At det heter jernteppet og ikke hjerneteppe, at uttrykket "klart som et egg" egentlig er "klar som en egg" (som i en knivegg) og selvfølgelig at man kjenner igjen lusa på ganglaget og ikke at man kjenner ei lus som sitter i gangen.

Mind. Blown.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det heter jernteppet og ikke hjerneteppe.

What?

at uttrykket "klart som et egg" egentlig er "klar som en egg" (som i en knivegg)

WHAT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester

Når jeg innså at på 99% av biler er det en trekant jeg aldri skjønte ved siden av bensinsymbolet som indikerer hvilken side lokket er på uten at man må ut å sjekke når man kjører andres biler!

images?q=tbn:ANd9GcSt72p2J4S5gDRVzex5daA-vXFuO7Ei7wwNOFHYIA1Vn3dtaqn6HQimages?q=tbn:ANd9GcQ_TcrScFvMUYtUyYaNczkF9UAJRiui5WpApzA99LzctquBqdg1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Mulig dette blir en premiere, men hvorfor heter tråden "dagens premiere", hva har premiere med at det går opp et lys for noen ? Trodde først det var en ny serietråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste er mer forsvarlige. At det heter jernteppet og ikke hjerneteppe, at uttrykket "klart som et egg" egentlig er "klar som en egg" (som i en knivegg) og selvfølgelig at man kjenner igjen lusa på ganglaget og ikke at man kjenner ei lus som sitter i gangen.

Mind. Blown.

WHAT.

WHAT x 2. Jeg har tenkt på "klart som et egg", som i "klart for befruktning, bring on the jizz". Max klar. Helt sykt verpesjuk klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker også for tre-fire år siden da det gikk opp for meg at fylket heter Hedmark og ikke Hedemark. Har også hatt et par andre aha-opplevelser når det kommer til hvordan ord skrives og/eller uttales ... noen litt flauere enn andre:

  • Det skrives veldedighet og ikke veledighet.
  • Det skrives kutyme og ikke kotyme.
  • Det skrives hovedsakelig og ikke hovedsaklig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg spør, men hvor fikk du det fra at det var et fjell?

Haha, jeg vet det høres helt evneveikt ut å tro noe sånt. Ingen har fortalt meg at det er et fjell :nin: Jeg har bare tenkt at det er det uten å ha sjekket det, googlet det eller tenkt på selve ordet Niagara Falls:blush: Er ikke så veldig stolt av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker Bryan Adams klassiker "Summer of 69" . Bryan sang visst ikke "I had my first real sexdream.." , men "my first real six-string (gitar altså)". Yupp, "played it unntil my fingers bled" hadde ikke noe med ungdommelige hormoner å gjøre.. Sikkert flere sangtekster jeg får aha-opplevelse til senere også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...