Gå til innhold

Pappakropp?!!


SixpackJegeren

Anbefalte innlegg

1. Synes det er helt tullete å ha en type kropp som er "in"

2. Ikke alle har lik kropp og kan heller ikke få lik kropp

Samtidig synes jeg samfunnet har blitt for flink til å hylle de som står fram med dvaske og overvektige kropper og rakker ned på de som trener og har kropper med mye muskler og lavere fettprosent enn gjennomsnittet. Jeg synes folk skal ha den kroppen de selv ønsker, og synes alle skal få vise frem den kroppen de har! Trent eller utrent! I et land med økende overvektsproblematikk er det urovekkende at den utrente kroppen hylles og den trente blir rakket ned på....

(og med det mener jeg ikke at utrente kropper skal kritiseres heller...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida , det er du ikke. Man må da få lov til å ha sine preferanser. Dessuten er det jo typisk at menn får lov til å ha den kroppen de vil , mens kvinner overøses av slanketips og reklamer av kremer som skal fjerne rynker og appelsinhud. :mad:

Jeg ville ha vært litt forsiktig med den der. Media (og de som blir påvirket av media) pusher trender nedover halsene til begge kjønn. Det finnes like mye passiv aggressiv humor i form av memes, quotes osv som går på mange stereotyper (gjerne skapt av....media). "Mannen skal ha karriere og penger, skal være morsom, skal få henne til å føle seg trygg, gå kledd "sharp"" osv osv. I bunn og grunn en rik, velkledd ninjaklovn. Ser du hva jeg gjorde her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ha vært litt forsiktig med den der. Media (og de som blir påvirket av media) pusher trender nedover halsene til begge kjønn. Det finnes like mye passiv aggressiv humor i form av memes, quotes osv som går på mange stereotyper (gjerne skapt av....media). "Mannen skal ha karriere og penger, skal være morsom, skal få henne til å føle seg trygg, gå kledd "sharp"" osv osv. I bunn og grunn en rik, velkledd ninjaklovn. Ser du hva jeg gjorde her?

Du glemte Men's Health coverlooken som skal skjule under! (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen som klarer å forklare hvor idiotisk dette er bedre enn Aune Sand :lol: (hvorfor tok de inn han i vgtv om denne saken forresten?) Og som han svarer til han pappabloggeren, så handler det om hva man tar inn, og ikke nødvendigvis å trene på fredagene som pappabloggeren frykter. Pappabloggeren vil jo heller drikke pils med gutta og ha tid til familien istedefor å trene. Og han trente jo fotball to ganger i uka, så han mener det resulterer i sunn kropp. Spør du meg så er det ikke en sunn kropp å ha 98 cm livvidde. Og hvem sier man må på treningsstudio på en fredagskveld etter jobb? Ta med ungene ut å gå i skauen da for svarte. Gå turer. Lær ungene det. Da kan man trene, ha tid til familien og bli sunn! Og som han sier, han gidder ikke å legge de siste 20% i å få fram magerutene. Jeg kan ikke si det er så mye jobb å ha et sunt kosthold som ikke gir meg 98 cm mage. Det koster meg 1% av tiden og energien min å planlegge det. Og å si at den kroppen er naturlig er det dummeste jeg har hørt. Det har aldri vært tema før de siste 50-100 årene å overspise feit drittmat. Det finnes ingen pattedyr som har masse kroppsfett naturlig. Spesielt ikke bukfett. Så nei, det er overhodet ikke naturlig som pappabloggeren hevder.

"when you argue for your limitations, you get to keep them"

Forøvrig, så er hollywoodtreneren som man kan se, bosatt i hollywood. I california er det litt mer fokus på trening og livsstil enn her. De er litt mer nazi på det om det er det vi skal kalle det. At folk sier at man kan dø av livet er helt riktig, men det er det dummeste uttrykket jeg ser nå om dagen.

Så også en som skrev han heller ville leve lykkelig i 50 år enn å trene og leve ulykkelig i 60 år. koko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som klarer å forklare hvor idiotisk dette er bedre enn Aune Sand

For en skrue han er :D. Måtte lol'e når han begynte å snakke om majones generasjonen, og at man må ha nok muskler for å jokke hardt nok løs på en kvinne til å at det skulle resultere i barn :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...