Gå til innhold

Pappakropp?!!


SixpackJegeren

Anbefalte innlegg

Kom over denne artikkelen, har sett et par av samme slaget de siste dagene. De fleste menn på min alder har slik kropp. Før jeg begynte å trene hadde dette vært mer enn ok for meg, men nå som jeg begynner å bli fit med sixpack og greier, så foretrekker jeg nok en som har like mye (helst litt mer) muskler som meg. Huff, jeg er kanskje litt overfladisk, men pokker heller...

http://www.vg.no/forbruker/kroppspress/glem-six-pack-naa-er-pappakroppen-trendy/a/23446750/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge mannen klarer å løfte meg og ikke er helt lat så spiller det ingen rolle hvordan kropp han har. "Pappakropp" er helt gjennomsnittllig og sexy nok for meg! Kropp er topp uansett :)

Ja, jeg også liker å bli løftet :D Men i det siste har jeg begynt å løfte menn, spesielt på en fuktig bytur. Jeg går bort til tilfeldige menn og løfter dem opp, noen tar det med et smil mens andre blir brydd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reagerte på det samme sjæl. Det er så idiotisk. Typisk VG artikkel (men jeg leser VG fortsatt som en idiot). Det virker som at samfunnet ikke klarer å la være å skape nye idealer å "tilbe" og "etterstrebe", vi blir aldri fornøyd. Selv de som sier at de er fornøyd er EGENTLIG misfornøyd (bl.a. fordi nettopp disse idealer som florerer overalt).

Trist at det er sånn egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er trendy med middelmådighet ja. Hvorfor skal det gjennomsnittlige hylles? Det blir som å skryte av de som fikk C på eksamen, mens den som fikk A bruker alt for mye tid på å lese.. Den gjennomsnittlige setter en jo ikke i dårlig lys..

Som småbarnspappa er #pappakroppen noe jeg kommer til å jobbe for å unngå, ikke noe jeg skal lene meg på som unnskyldning for å la kroppen forfalle. For signalene er ræva her.. det kjempes for dårlig helse ved å promotere lite aktivitet, dårlig kosthold og overvekt. Og hva er motivasjonen? Så en ikke har en partner som er fit, når en ikke er det selv? At en har en partner som gud forby bruker noen timer i uka på sin egen helse?

Jeg blir lei av promotering og hylling av den gjennomsnittlige utrente kroppen med dårlig helse. Kan man ikke heller fokusere på helse og prestasjon, hvor biproduktet tilfeldigvis er en tight sexy kropp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...