Jump to content

PB jellytime

Members
  • Content Count

    155
  • Joined

  • Last visited

About PB jellytime

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Gjelder dette også for den perfekte biff?
  2. For å svare deg kort : kurs, matplaner og slankekurer med en sluttdato kan få deg ned i vekt. Det er lett. Men hva skjer etter det? Hvordan vil du spise for resten av livet, samtidig som du har full jobb, et aktivt liv og familie? Du skal vel på ferie neste år også? Samtidig som du har en sunn og vektmessig stabil kropp (og fit, hvis du ønsker det). Det er fullt mulig, men du må tenke livsstil og langsiktig.
  3. Forresten, mener å huske jeg har lest flere steder (bl a bodybuilding.com?) at man ikke nødvendigvis opptar proteinet i hvitten når man spiser rå eller pasteuriserte eggehviter som ikke er varmet opp ytterligere. Det jeg har lest har vært mest bioscience og fra forum, så hvis noen har bedre kilder så si fra. Altså, eggehvitene skal varmes opp og tykne, som det f. eks gjør ved omelett eller i grøt (uavhengig om de er pasteurisert eller ikke), for at proteinet kan telles med. I så fall er det jo liten vits å putte hvitter i smoothie, fluff, hjemmelaget "is" osv, for å øke proteinandelen. Thoughts?
  4. Og er det ikke veldig lavt på fett? Eta : myfitnesspals estimater for vektnedgang er veldig misvisende ift å bygge muskler /body recomposition.
  5. Og så er jeg nysgjerrig på hvilke øvelser pt har lagt inn for glutes (rumpe), hvis du vil ha input! StineVes
  6. Så bra du har tatt kontakt med en pt! Så er du i gang! Lykke til med treningen! Dette skal gå veien! Hvis programmet etter noen uker fortsatt føles som et blodslit er det nok ikke riktig program for deg. Det skal ikke være blodslit å komme i form (nødvendigvis). Det er fullt mulig å få en fantastisk booty (og kropp) med moderat trening og et fornuftig kosthold. Tenk: kan jeg se for meg å ha dette kostholdet om 1-2 år? Hvor mange ganger i uka kan jeg trene realistisk sett den neste måned, det neste halvår og så videre, uten at jeg mister motivasjonen?
  7. Har prøvd flere programmer, inklusiv mylog og myfitnesspal. Anbefaler myfitnesspal. Jeg logger aldri trening i programmet, da den allerede tar høyde for aktivitetsnivå (dette kan du justere). Logger for øvrig trening med jefit app, men det er for å ha oversikt over reps, øvelser etc.
  8. Hvilke spesifikke øvelser for rumpa trener du? Øker du belastningen over tid? Gruppetimer teller ikke, med mindre du har gode muligheter for spesifikk progresjon
  9. STÅENDE APPLAUS!! Jeg bøyer meg i støvet! ikke bare fordi du har gått så mye ned i vekt, men fordi du har skjønt det. Du har forstått at livstilsendring handler om så mye mer enn antall kg over så så kort tid. Hodet skal nok følge etter. Beklager at jeg klippet så mye i posten din, men da jeg fjernet "Men'ene" så ble det veldig tydelig hva du har klart. Fantastisk.
  10. Bare kjapt - Hvordan er mulighetene dine til å komme deg på et gym? Kroppsøvelser er fint, men som du sier, så trenger man økt belastning for økt progresjon. Gratulerer med vektnedgangen.
  11. Magnarsen, nei ikke direkte, men andre over her har.
  12. Menn uten hår på brystet er ikke ekte menn? What? Blir litt som å si at kvinner med små pupper ikke er ekte KVINNER, bitch please.
×
×
  • Create New...