Gå til innhold

Pappakropp?!!


SixpackJegeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

La denne tråden leve for alltid, jeg samler opp så mye mistro på menneskeheten at jeg får løpemotivasjon.

Og DET, mine gode venner og ikke-venner, skal sørge for at jeg kan velge og vrake mellom pappakropper og ikkepappakropper en vakker dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så mye å klage på at noen veltrente kvinner liker menn som er bedre trent enn meg, for eksempel. Jeg er pappa. Drar greit 150 i mark, (ikke at det er så voldsomt), løper 20 km på 90 minutter, men jeg nekter å fjerne de 4-5 kiloene som jeg må ned i kcal for å fjerne. Nå er det snart sommer. Med grilling. Skjærgårdspils. Båt. Havsbris og soling. Sen elskov og feriemodus. Så får jeg heller kose meg med en kvinne som er på "min" standard, siden de som heller vil gå på diett for å ha en sixpack tydeligvis er way out of my league. Heldigvis :lol:

Jeg er mamma til 2 og kroppen var rimelig dvask og sliten inntil jeg begynte å trene for ca 1,5 år siden. Hadde et trenings stopp på en 6 mnd før jeg begynte aktivt igjen nå i Januar. Jeg er ikke på noen som helst form for diett, spiser akkurat det jeg vil. Før jeg går på trening spiser jeg en Snickers eller en Peanøtt kubbe. Så jeg er ikke akkurat noen fanatiker :) Uansett, vi blir vel fornøyde begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mamma til 2 og kroppen var rimelig dvask og sliten inntil jeg begynte å trene for ca 1,5 år siden. Hadde et trenings stopp på en 6 mnd før jeg begynte aktivt igjen nå i Januar. Jeg er ikke på noen som helst form for diett, spiser akkurat det jeg vil. Før jeg går på trening spiser jeg en Snickers eller en Peanøtt kubbe. Så jeg er ikke akkurat noen fanatiker :) Uansett, vi blir vel fornøyde begge to.

Ja. Kunne vel lagt til at jeg er overforlykkelig for tiden siden jeg fant kvinnen i mitt liv for snaue 2 år siden og er fortsatt nyforelsket. Hun er råsterk, ble det etter at hun har trent sammen med meg, men ser ikke sånn ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

En rapportering til fra denne tråden så blir den stengt, sletta og alle involverte parter etter mitt skjønn får seg tvunget friuke fra pålogging til fitnessbloggen. Seriøst skjerp dere med fjortiss-skolegård-stikkene til hverandre.

Trøtt og sliten mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rapportering til fra denne tråden så blir den stengt, sletta og alle involverte parter etter mitt skjønn får seg tvunget friuke fra pålogging til fitnessbloggen. Seriøst skjerp dere med fjortiss-skolegård-stikkene til hverandre.

Trøtt og sliten mod.

Jeg skjønner at det er litt lavere toleranse for ordbruk her enn andre forum jeg har vært med i. Jeg skal respektere dette. Men på den annen side kommer jeg heller ikke til å bli deprimert om dere velger å fjerne meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rapportering til fra denne tråden så blir den stengt, sletta og alle involverte parter etter mitt skjønn får seg tvunget friuke fra pålogging til fitnessbloggen. Seriøst skjerp dere med fjortiss-skolegård-stikkene til hverandre.

Trøtt og sliten mod.

Jeg melder meg frivillig til å moderere tråden. Please ikke steng den:cry::cry::cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En pappa skal være stor, rå og ripped, for å beskytte avkommet sitt. :jimlad:

dad-shirt.jpg

Om ikke ripped, tror Eddie hadde klart å beskytte "avkommet" sitt :p

post-4341-1444100250235_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det er litt lavere toleranse for ordbruk her enn andre forum jeg har vært med i. Jeg skal respektere dette. Men på den annen side kommer jeg heller ikke til å bli deprimert om dere velger å fjerne meg.

Tror nok du innerst inne skjønner at det ikke handler om ordbruk her... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes forresten det er ganske teit å kalle det pappakropp. Må man være pappa for å få lov å ha den pg gjør det da at jeg må finne en mann som har barn hvis jeg synes sånn kropp er helt ok? (Er ikke det jeg SER etter, men gjennomsnittlig uten for høy BMI er innafor)

Ellers kan jeg tillegge at jeg er veldig glad for å ha vokst opp med aktive foreldre som har vært i form. Lange fjellturer hver helg som både har vært aktivitet og kvalitetstid. Det at pappaen min legger ned så mye tid på trening gjør at jeg mest sannsynlig får ha flere år med han enn om han ikke hadde trent og det er jeg så utrolig glad for! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over denne artikkelen, har sett et par av samme slaget de siste dagene. De fleste menn på min alder har slik kropp. Før jeg begynte å trene hadde dette vært mer enn ok for meg, men nå som jeg begynner å bli fit med sixpack og greier, så foretrekker jeg nok en som har like mye (helst litt mer) muskler som meg. Huff, jeg er kanskje litt overfladisk, men pokker heller...

http://www.vg.no/forbruker/kroppspress/glem-six-pack-naa-er-pappakroppen-trendy/a/23446750/

Neida , det er du ikke. Man må da få lov til å ha sine preferanser. Dessuten er det jo typisk at menn får lov til å ha den kroppen de vil , mens kvinner overøses av slanketips og reklamer av kremer som skal fjerne rynker og appelsinhud. :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...