Jump to content

Emiliebrend

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  1. Det er akkurat det jeg mener Uten objektive tall er det vanskelig å si hva som er fakta og hva som er "synsing". Det er mange ekstremt overvektige som ser på seg selv som helt normale og det er mange undervektige som synes at de er for store. Trening for å få større rumpe er egentlig uansett enkelt. Det er mange øvelser men det viktigste er at du har god muskelkontakt. Kjenner du at du bruker lårene i hipthrust så må du ta av vekt og fokusere på muskelkontakten. Mange bruker heller lår enn rumpe
  2. Målebånd bør du skaffe deg for da kan du bare helt droppe det subjektive, og få objektive tall. Da kan heller ikke folk kritisere valgene dine dersom det er sant at du har tømmerstokker som lår Det er bare sånn at akkurat nå så kan nok en del tro at du kanskje har et litt feil selvbilde. for det er veldig vanlig at vi jenter vil ha tynnere armer, tynnere lår og større rumpe. Selv om vi allerede mangler armer og lår.
  3. Fikk ikke du kritikk for den sære holdningen til kroppen din tidligere med at du trodde du hadde så store muskler, mens du egentlig er ordentlig slank? Hva er egentlig omkretsen på lårene og rumpa di?
  4. Så, ingen som driver med kroppsvektstrening?
  5. Da så Kanskje jeg bare leste det feil
  6. At det folk gjør det i crossfit hele tiden er ikke et holdbart argument for meg når skadefrekvensen deres er så grusomt høy. Er det noen her inne som driver med kroppsvektstrening som ikke er crossfit og som veit en del om dette?
  7. Hei Jente som synes kroppsvektstrening er kjempegøy og er sykt nære å greie muscleups uten å måtte kippe. Men jeg har lest en plass at man ikke skal gjøre det så ofte fordi man ødelegger albuene. Er det sant? Hvor ofte kan jeg gjøre det da?
×
×
  • Create New...