Gå til innhold

Sommerkropp 2015 - hvem er med?


Friera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får poste status eg også :)

Ligger rundt 89 - 90 kg for tiden. Er ikkje så stressa med vekta nå fordi eg køyrer veldig tunge baseløft og egentlig vil holde eller gå opp i vekt for å få pressa opp mest mogleg vekt. Kommer til å ha meir fokus på vektnedgang og nedgang i feit % etter dette, som blir i slutten av Januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv trener jeg ikke først og fremst mot sommerkroppen, men jobben mot fastere flesk og tyngre løft vil med litt flaks medføre at jeg forhåpentligvis vil se hakket mer kjekk og barsk ut mot sommeren, så jeg får slenge meg med jeg og(:

Vekta stod på 95,9 kg i dag tidlig, som er det laveste jeg har veid på mange mange år(:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, med juleferie fulgte internettfri, så her har det skjedd mye! Jeg er selvfølgelig med videre (y)

Kommer med oppdatering på vekt osv senere i uka, aner ikke hva den er nå! Men, kan si at jula og 2015 har startet bra med ski så og si hver dag, samt to skiskytterrenn (norgescup og lokalrenn, jeg fullførte:whistle: ) (!!!!!!).

Tror dette blir et bra år! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å heisann melkesjokolade og potetskruer på en mandag :love: Jaja, en smell kan skje...er bare å legge det bak seg og fortsette videre :)

Ja, bare å klare å komme seg videre uten å falle tilbake er en seier i seg selv :) Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det målingen for mei.

Startes 5.01 vekt på 78kg

Nå 77,3kg (-0,7):)

Måling av cm tar æ hvert fjerde uke,

så Starter på 92cm :sour:

Stå på vidre folkens:)

Har noen forestn noen gode tips for erstattning av Markløft? sliter og får vondt i ryggen av den, selv om æ løfte rett teknikk :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det målingen for mei.

Startes 5.01 vekt på 78kg

Nå 77,3kg (-0,7):)

Måling av cm tar æ hvert fjerde uke,

så Starter på 92cm :sour:

Stå på vidre folkens:)

Har noen forestn noen gode tips for erstattning av Markløft? sliter og får vondt i ryggen av den, selv om æ løfte rett teknikk :p

Om teknikken er korrekt så skal du ikke få vondt i ryggen. Selv på maksløft - der jeg blir kjempestøl - kjenner jeg ingenting i ryggen, selv ikke i korsryggen. Er en knasende god øvelse, så mitt beste tips er å snakke med en PT eller noe som kan hjelpe deg? :)

I mellomtiden kanskje du kan trene mer core? Husker du å presse ordentlig inn magen og skvise rumpen som om du skulle lage en diamant der mens du utfører øvelsen? God stabil kjernemuskulatur er alfa- og omega. :)

En øvelse jeg syns er bra for å virkelig få testa kjernemuskulaturen er trillebåra som man gjorde på barneskolen! Man merker fort om man er svak, når kroppen begynner å henge. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I wish jeg kunne hatt en marsipangris i ny og ne, men hadde jeg prøvd meg på en hadde jeg sikkert endt opp med å spise opp hele flokken :whistle:

HAHAHAHA!!!

Nei heldigvis er jeg fornøyd etter en gris med solid sukkerinnhold ;) - Og på kvelden foran tven er det en fantastisk belønning etter å ha syklet på jobb (i liten storm og -14, holdt på å fryse rynkan av meg) og desto medvind hjemover, såpass at jeg ble redd for helsa siden det gikk så fort på hard is med fokk- skavler tvers over som bremsa bedre enn skivebremsene på offroaden, OG en time på rulla til en episode av Dexter (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHA!!!

Nei heldigvis er jeg fornøyd etter en gris med solid sukkerinnhold ;) - Og på kvelden foran tven er det en fantastisk belønning etter å ha syklet på jobb (i liten storm og -14, holdt på å fryse rynkan av meg) og desto medvind hjemover, såpass at jeg ble redd for helsa siden det gikk så fort på hard is med fokk- skavler tvers over som bremsa bedre enn skivebremsene på offroaden, OG en time på rulla til en episode av Dexter (y)

Wow, da fortjener du uten tvil en gris ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tips for vond rygg?

Klarte å få en ekstrem stikkende/lynende smerte i korsryggen på trening i går :sick: Tok et par oppvarmingssett på knebøyen, og plutselig hogg det til. Så jeg klarte ikke mer enn 70 kg før jeg måtte gi meg.. :sour:

Paracet til frokost i dag, og varmeflaske i ryggen.

Samme skjedde i nov i fjor, gikk over etter noen dager. Liker IKKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tips for vond rygg?

Klarte å få en ekstrem stikkende/lynende smerte i korsryggen på trening i går :sick: Tok et par oppvarmingssett på knebøyen, og plutselig hogg det til. Så jeg klarte ikke mer enn 70 kg før jeg måtte gi meg.. :sour:

Paracet til frokost i dag, og varmeflaske i ryggen.

Samme skjedde i nov i fjor, gikk over etter noen dager. Liker IKKE!

Sliter med ryggen selv og er jeg usikker på hva det er kaster jeg innpå en haug med smertestillende, 2 paracet, 800 g ibux evt mer. Det gjør ikke noe med slike mengder om det er et par tre tilfeller. Og en to lag med isgele. Går det ikke over etter et par dager drar jeg til kiropraktoren som også løser opp triggerpunkter og senefester (?) xør hun knekker. Hjelper ikke det går jeg til massasjedamen som samarbeider med kiro'n :) God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg gjerne på her! :)

Har ca 10kg jeg vil ned... Men de sitter forbaska hardt!

Har hatt bruker her inne før, men husker ikke passordet, og tenkte jeg ville prøve på nytt og ikke være så anonym nå :) Skal prøve å dele litt mere, både oppturer og nedturer... Kommer til å lage en loggbok, tenker jeg. Håper dette kan være med på å holde motivasjonen oppe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...