Gå til innhold

Sommerkropp 2015 - hvem er med?


Friera

Anbefalte innlegg

Hei,

Da begynner jeg en ny tråd som gjelder oss som ønsker å nå et mål i forbindelse med vektnedgang/kropp til sommeren. Det er en videreføring fra http://forum.fitnessbloggen.no/threads/en-slankere-og-sterkere-h%C3%B8st-sammen.31212/ . Jeg håper alle som var med i høst og enda ikke er i mål, vil fortsette med oss til sommeren. Og selvfølgelig er alle velkommen! :)

Vi hadde mange opp- og nedturer i høst. Aequitas nådde målet sitt, som var 65 kg. *stående applaus* Beundringsverdig at hun har hatt en total vektnedgang på 19 kg! Nå er det bare opp til resten av oss og klare i nå målet. :)

Jeg er ei jente, 25 år, student og elsker å trene. Selv har jeg gått ned fra 86 kg til ca. 71 kg de siste 3 årene. Da jeg begynte oppstart på vekt igjen lå jeg på ca. 71 kg i september. I slutten av november lå jeg på 68,8 kg. (seige kilo!) Den har nok tikket mot 71 kg igjen nå gjennom desember. Endelig vekt poster jeg i januar. Men målet er 65 kg innen 1. mai. Jeg begynner for fullt 1. januar.

Jeg elsker motivasjonsquotes/bilder, så slenger noen ut! :)

losingweightishard.jpg

strong1.jpg

7d999cea6a452e2d0933c5d0be8c98f1.jpg

182860_10151381392587077_199329141_n.jpg

69053_10151481224231911_1164137164_n.jpg

NOEN FLER SOM VIL VÆRE MED?! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet, så koselig å bli nevnt, Friera :-D

Ja, vektmålet ble nådd, og har holdt seg i løpet av jula :-)

Håper jrg allikevel får henge med i denne tråden, da det tross alt er noe oppstramming å ta tak i når man først har gått ned noen kilo. Ønsker i hvert fall å stramme opp den berømmelig etter-graviditet-og-keisersnitt-magen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

In! Igjen..

Selv om jeg ikke skrev så mye mer enn at jg var med sist heller..

Har skrevet plan med måle-dager og lagt frem rammene - 2015 er velkomment :)

Stå på flinkinger - starten er å vite hva man vil :-)

Edit.: