Gå til innhold

Sommerkropp 2015 - hvem er med?


Friera

Anbefalte innlegg

Hei,

Da begynner jeg en ny tråd som gjelder oss som ønsker å nå et mål i forbindelse med vektnedgang/kropp til sommeren. Det er en videreføring fra http://forum.fitnessbloggen.no/threads/en-slankere-og-sterkere-h%C3%B8st-sammen.31212/ . Jeg håper alle som var med i høst og enda ikke er i mål, vil fortsette med oss til sommeren. Og selvfølgelig er alle velkommen! :)

Vi hadde mange opp- og nedturer i høst. Aequitas nådde målet sitt, som var 65 kg. *stående applaus* Beundringsverdig at hun har hatt en total vektnedgang på 19 kg! Nå er det bare opp til resten av oss og klare i nå målet. :)

Jeg er ei jente, 25 år, student og elsker å trene. Selv har jeg gått ned fra 86 kg til ca. 71 kg de siste 3 årene. Da jeg begynte oppstart på vekt igjen lå jeg på ca. 71 kg i september. I slutten av november lå jeg på 68,8 kg. (seige kilo!) Den har nok tikket mot 71 kg igjen nå gjennom desember. Endelig vekt poster jeg i januar. Men målet er 65 kg innen 1. mai. Jeg begynner for fullt 1. januar.

Jeg elsker motivasjonsquotes/bilder, så slenger noen ut! :)

losingweightishard.jpg

strong1.jpg

7d999cea6a452e2d0933c5d0be8c98f1.jpg

182860_10151381392587077_199329141_n.jpg

69053_10151481224231911_1164137164_n.jpg

NOEN FLER SOM VIL VÆRE MED?! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet, så koselig å bli nevnt, Friera :-D

Ja, vektmålet ble nådd, og har holdt seg i løpet av jula :-)

Håper jrg allikevel får henge med i denne tråden, da det tross alt er noe oppstramming å ta tak i når man først har gått ned noen kilo. Ønsker i hvert fall å stramme opp den berømmelig etter-graviditet-og-keisersnitt-magen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

In! Igjen..

Selv om jeg ikke skrev så mye mer enn at jg var med sist heller..

Har skrevet plan med måle-dager og lagt frem rammene - 2015 er velkomment :)

Stå på flinkinger - starten er å vite hva man vil :-)

Edit.:

Mål1: Løpe milen under 50min (50min+40sek i sept - 3mnd løpepause)

Mål2: Starte styrkeprog., 2x (/3 etter et par mnd) uken

Mål3: Ned i cm lår (ca 3-4)

Mål4: Mat-/ alko relatert.. 1 dag / 2.uke er fri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er helt klart med.....ser fram til sommerkroppen 2015:sneaky: Artig å se at så mange vil være med.

Har vært veldig flink til å trene i hele høst, helt til jeg gikk på en liten smell her for en 3 uker siden:dead: Datt ut av trening, men skal starte opp igjen i løpet av romjula.

Vekta har gått ned fra 70 (71) til 68 faktisk, men uten matlyst og med tap av muskelmasse så ser jeg ikke på dette tallet som reelt i det hele tatt. Oppdaterer vekt fom januar:dry:

Trening er veldig viktig for meg, og hjelper ikke bare på kropp, men også veldig mentalt:)

Har blitt hele 41 år, så noen fitnessdronning blir jeg nok aldri, men vil ned til 65 kg og samtidig bli litt fast i fisken.

Veldig kjekt å backe opp hverandre litt her inne, og finne motivasjon til å trene og spise sunt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal prøve å henge meg på her. Startet livsstilsendringa for et par år siden, og gikk da ned ca. 7 kg på et halvår. Siden da har vekta vært på ca. det samme, og fokuset mer over på å fortsette med treninga.

Nå ligger jeg på ca. 73 kg, men jeg har som mål å ihvertfall komme meg under 70, og kanskje ned mot 65 etterhvert. Men det ser jeg an avhengig av hvordan det blir med treninga. Muligens gir jeg meg tidlig om jeg blir fornøyd før.

Men først nå blir det ei lita stund til med juleferie og kos før jeg starter på ny frisk når jeg drar tilbake til Trondheim over nyttår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joiner her. Jeg har allerede hatt en ganske vill fremgang(og nedgang). Utgangspunktet var å bli "digg, jacked & tan". Men nå vipper jeg imellom to rake motsetninger: styrkeløftkonkurranseform vs "SK2015".

Tipper at målet er å konkurrere fram til mai, så kutte til juni og stille opp i Gun Show Summer 2015. #sunsOutGunsOut

[ATTACH]155993[/ATTACH]

[ATTACH]155994[/ATTACH]

(blitt noe feitere nå i jula, og en del mindre markert hehe)

post-16867-14440994741032_thumb.jpg

post-16867-14440994742177_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joiner her. Jeg har allerede hatt en ganske vill fremgang(og nedgang). Utgangspunktet var å bli "digg, jacked & tan". Men nå vipper jeg imellom to rake motsetninger: styrkeløftkonkurranseform vs "SK2015".

Tipper at målet er å konkurrere fram til mai, så kutte til juni og stille opp i Gun Show Summer 2015. #sunsOutGunsOut

[ATTACH]155993[/ATTACH]

[ATTACH]155994[/ATTACH]

(blitt noe feitere nå i jula, og en del mindre markert hehe)

Du treng litt sol du og ser eg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir også med! Fikk ned 6 kg på forige runde og er nå på 77 kg :) Vil gjerne ned på 66 innen sommeren, mulig litt heftig mål, men var godt i siget før jul. Håpet kan ingen ta :D Skal sies at bmi på det værste var 36, men er nå på 30 (159 høy og var på 92kg etter veldig lite uønsket aktivitet og veldig dårlig form i første svangerskap så gikk opp 25 kg så burde være en mulighet pga allerede stor overvekt. Har ikke noe senter å gå på av forskjellige årsaker, så går i hjemmetrening. Trener Jillian Michaels programmer for å bli pusha, selvom jeg jukser innimellom :whistle:

Bestemte meg i går at i dag var dagen, så passelig med denne tråden nå (y)

post-34307-14440994743234_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

In it to win it:

Vekt: 70 KG

Høyde: 172 cm (+/- 2-3 cm)

post-13231-1444099475683_thumb.jpg

Kommer til å trene BJJ 1-2 ganger i uken fra nyttår, noe cardio og noe med vekter. Har ingen spesifikke mål, men å komme opp på 75-78 KG med litt lavere fettprosent hadde jeg vært fornøyd med. I tillegg til forbedret cardio, har også lyst til å klare 100 push-ups. Ligger per nå rundt 35-40, litt avhengig av ROM.

Edit: Så ikke at jeg var i "vektnedgangs delen av forumet" så mulig min post er på villspor.

post-13231-14440994755289_thumb.jpg

post-13231-14440994755716_thumb.jpg

post-13231-14440994756243_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...