Jump to content

Krifor

Members
  • Content Count

    127
  • Joined

  • Last visited

  1. Startes 5.01 vekt på 78kg, Midja 92 12.01 77,3kg (-0,7) 19.01 77,3kg 26.01 76,4kg (-0,9) Midja 88 (-4cm) 08.04 77,1kg (+0,7) Lenge siden jeg har gjitt ett pip i fra mæ, men e fremdeles med! For meg har vekta stått så å si i ro i 2måneder vældi frustrerend, men ting tar tid, sånn e det nu bare men merker kroppen har fått litt mer feminin fasong en den var før
  2. Startes 5.01 vekt på 78kg, Midja 92 12.01 77,3kg (-0,7) 19.01 77,3kg 26.01 76,4kg (-0,9) Midja 88 (-4cm) Jei endeli vriker vekta igjen, og 4cm smaler rundt midja, hærlig! Har slitt i sist uken med skade i leggen så morgen trimen på trdemølla blir det lite av i de nermeste ukene. får eller prøve å sykkle å ro litt istede.
  3. Denne uken har stått stille. Så ingen endringer her, men kjenner at styrken har økt på benk å Knebøy. weee Startes 5.01 vekt på 78kg, Midja 92 12.01 77,3kg (-0,7) 19.01 77,3kg
  4. Rygghev og Boksebøy var ingen dum ide også Takk.
  5. Takk for alle tipsene og svar jeg har tidligere hold på med styrkeløft, så jeg fikk ene som dømmer i til og se på teknikken min. han sa det va ikke noe å pirke på men fremdels får jeg vond i ryggen. men kan også høre med flere som kan se på dette. Core? hm det må vell prøves ut neste økt
  6. Ja har prøvd, e litt ukomfortabel med den. gjør helt sikkert noe galt med den teknikken, selv om det er samme som mark.
  7. Da var det målingen for mei. Startes 5.01 vekt på 78kg Nå 77,3kg (-0,7) Måling av cm tar æ hvert fjerde uke, så Starter på 92cm Stå på vidre folkens:) Har noen forestn noen gode tips for erstattning av Markløft? sliter og får vondt i ryggen av den, selv om æ løfte rett teknikk
  8. Mitt tips er å spise frosten jordbær og mango og banan biter da får du litt den tyggemotstanden samtide e det godt me noe litt kaldt ellers spiser jeg til kveld eplebiter drysse litt kanel, og litt jordbærsyltetøy som dipp. Jeg er åsså med på godteristoppen men jeg begynt på julaften og skal hold på til neste år. har gjort dette 5 ganger før da jeg var mindre, men da ble det belønning fra foreldrene
  9. Jeg vil gjerne bil med på morroa målet til mai for meg er å få på bunaden igjen motivasjonen er på topp og serfam til og dele oppturer og noen få nedturer med dere!
  10. Ja jeg følger treningsprogrammet etter punkt og prikke å de gjelder også kostholdet også. Jeg er i jente på 22år og har en høyde på 159cm og 75kg For det står at det var greit med en frukt før trening, og hørte fra noen andre også med riskake. så ble bare litt forvirret. For jeg merker at jeg blir sulten etter trening, når jeg tar en proteinshaik så blir jeg bare mer sulten. Jeg har nå gått på denne dietten en uke. Så langt er det ikke noe stress med det ellers. tenkte jeg skulle holde på en uke til, så får vi se.
  11. Jeg tenkte etter en sommer med mye feil mat, med en kick start på å få av de kiloene som ble lagt rundt magen. Lurte bare på om det er greit og ta en riskake før og etter styrketrenings økt? eller burde jeg bare droppe det, og da enda mer ro på vektløftingen.
×
×
  • Create New...