Jump to content

daruma

Members
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

About daruma

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 12/18/1987
  1. Skrekk og gru... sykdom og eksamenstid gjorde ikke under for kroppen. Jeg har spist lite, for mye, bra og dårlig omhverandre... vekta griner av resultetet. Men nå ere påan igjen, gir ikke opp, må bare få mer struktur
  2. 500 gram opp i dag. Etter en uke med sykdom, eksamen og vært alene hjemme kom det ikke akkurat som en stor overraskelse. Men i dag føler jeg meg bedre og er klar for en ny uke
  3. Jeg syntes faktisk den på vann er ganske god jeg Også blir det jo magrere, som jeg syntes er et lite pluss Pleier også å skru den ned når den har begynt å koke
  4. Havregrøt 40 g havregryn vann litt salt Kokes opp mens jeg gjør noe helt annet I dag ble den nytt med en skje blåbærsyltetøy på og litt melk.
  5. Veiedag i dag 8.1.15 - 79,9kg 12.1.15 - 78,7kg = - 1,2kg 19.1.15 - 78,0kg = - 0,7kg Totalt siden 8.1.15 - 1,9kg Sier meg veldig fornøyd med det Har faktisk tenkt at tross for at jeg føler meg flink så har jeg ikke følt at jeg har lidd noen nød og mitt slankeforstyrra hodet har da tenkt at da kan jeg ikke gå ned... men joa Godt å kjenne noe endelig har løsnet og at jeg klarer å forandre livsstil OG gå ned i vekt uten altfor mange utfordringer
  6. Har dere noen generelle helårsmål da? Jeg har noen mål jeg gjerne vil kunne nå og opprettholde året rundt: 1. Løpe 1 mil på maks 60 minutter 2. Klare 3 pull-ups 3. Klare ordentlige push-ups.
  7. Høres tøft ut, ingen tvil om det. Du får bare stå på og passe på helsa først og fremst Lykke til!
  8. Er det lov å skryte litt av seg selv? Jeg føler virkelig jeg har fått ryddet opp i hva jeg innser har vært dårlige måltidsrutiner. Nå har jeg nye rutiner (med bedre mat) og jeg kjenner det utgjør en enorm forskjell. Har også for første gang på så lenge jeg kan huske ingen problemer med å ta gode valg og takke nei til "nei-mat". Det er så motiverende, får bare håpe det gjenspeiler seg på vekta på mandag Ha en strålende helg folkens!
  9. Jeg satte meg mål om å løpe halvmaraton da jeg knapt kunne løpe 3 minutter uten å få åndenød og i april i fjor gjorde jeg nettopp det. Tiden var ikke helt kanon, men jeg løp hele veien som var mitt mål. Jeg tror det er fullt mulig å løpe en mil innen juni. Jeg anbefaler deg å begynne å løpe 2-3 ganger i uken. Det er mange programmer for nybegynnere der ute så det er bare å kjøre på. Utover det så tror jeg mitt beste råd er å ta det i det små og vær tålmodig. Resultatene kommer fort om man står på. Jeg startet med å løpe litt, gå litt, løpe litt... Etter en stund ble det mer løping og mindre gåing og til slutt bare løping Skriver foresten 2-3 da du ikke burde løpe noe mer når du er utrent, kroppen trenger litt tid til å henge i og få restituert seg. Riktig utstyr er viktig, men det ser ut som de andre har dekket det bra over her. Lykke til
  10. Sliter med litt vonde muskler, nakken og skuldrene er kjempe stive... Håper litt regelmessige strekk og tøyefrekvenser skal hjelpe. Det drar derimot ut litt av motivasjonen av meg MEN, får bare stå på så jeg kan se grønt tall neste uke og... Prøver å se for meg hvor fin sommeren blir om jeg er litt lettere
  11. Wow, da fortjener du uten tvil en gris ja
  12. I wish jeg kunne hatt en marsipangris i ny og ne, men hadde jeg prøvd meg på en hadde jeg sikkert endt opp med å spise opp hele flokken
  13. Ja, bare å klare å komme seg videre uten å falle tilbake er en seier i seg selv Stå på videre!
  14. Jeg er også med. Som jeg skrev i sommerkropptråden så er jeg med på alt som betyr bedre kropp i framtida
  15. 8.1.15 - 79,9kg 12.1.15 - 78,7kg = - 1,2kg Vil ha mandag som veiedag så blir en halv uke nå første uka, sier meg meget fornøyd med det. Har sagt til meg selv at så lenge det er nedgang hver uke så skal jeg være fornøyd. Ønsker alle en finfin uke
×
×
  • Create New...