Gå til innhold

Sommerkropp 2015 - hvem er med?


Friera

Anbefalte innlegg

Denne uken har det faktisk blitt 7 økter, inkludert skitur, gåturer, styrketrening og spinning. Det må jeg si meg meget fornøyd med, men det er nok ikke slik standarden for januar blir. Snart venter jobb og hverdag, da blir det ikke såå mange økter, men satser på 4 økter per uke i alle fall. :)

Gleder meg til å følge dere alle på veien videre her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg er med :) sist eg veide meg veide eg ca 83 kg. deffet engang før og då låg eg på ca 68-70 kg med ca 7 % fett.

Målet mitt er først og fremst og gå ned til 10% og holde meg rundt der. no har eg alt for mye og er dritt lei dette jojo prosjketet eg holder på med...

Jojo prosjekt, indeed. *sukk* Det er det verste.

Du har vært der før, så da vet du sånn nogenlunde hva du kaster det uti. Dette kommer til å gå knall! :)

Bente Aa : SYV økter?! Imponerende! :) Deilig med ferie ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har meldt meg på treningsprogram - 4 uker med Espen B. Andersson. Nettbasert PT-opplegg,"Signals of silence" ,treningsprogram som tar for seg hele kroppen med fokus på rygg, rumpe, lår. Legger opp til trening 4 ganger i uken.

Noen som har prøvd dette før? Mulig jeg har kastet bort 800 kroner her, men shjitt påmfritt, jeg prøver:cool:

Starter 10. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har meldt meg på treningsprogram - 4 uker med Espen B. Andersson. Nettbasert PT-opplegg,"Signals of silence" ,treningsprogram som tar for seg hele kroppen med fokus på rygg, rumpe, lår. Legger opp til trening 4 ganger i uken.

Noen som har prøvd dette før? Mulig jeg har kastet bort 800 kroner her, men shjitt påmfritt, jeg prøver:cool:

Starter 10. januar.

Jeg vant programmet rett før jul. Ikke testet ut noen økter enda og usikker på hvordan jeg skal forholde meg til det. Får du noen oppfølging?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fekk endelig mot til å veie meg, 67,1 kg, sååå va ganske happy, for d var nøyaktig det samme som før Jul :D

til info er jeg ca 164 over bakken.. ja kortvokst... :unsure:

Begynte med generell slanking mai 2 år siden, mistet 14 kg :eek: var på 78 på d tyngste, mai i fjor var crossfit frem til september, og der ifra har det vært styrketrening frem til den dag idag.

Mål: hadde vært kjekt å se vekta nede på 60kg eller mindre, men hvis d ikke skjer så blir eg glad når eg bare ser mine awesome mageruter som eg kjenner :D

Trente litt i jul og forrige uke, men tar dagens økt som begynnelsen på året

Bein og rumpeøkt, 40kg frontbøy (5x9), 50kg hip thrust (5x10) og litt hamstring curl ^^,

pictures will be coming (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det en sein start på treninga da det plutselig ble et par uker ekstra med jobb, i tillegg til at kveldene de neste dagene går med på å gå på visning på leiligheter. Så da blir fokus på å skjerpe inn på kostholdet igjen etter en altfor slapp juleferie.

Men, det blir 2-3 turer i stallen i uka framover. I går ble det bl.a. 45 min gåing i godt tempo i dypsnø. Finfin trim.

Tenker jeg kommer med første veiing/måling etter jul på fredag 9. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ordentlig i gang. Treningen går knall. Løp 1 mil på 60 min, er storfornøyd siden det er 2 mnd siden sist. Hadde forventa å slite litt mer.

Tok også ei styrkeøkt i går der jeg blant annet tok:

70 kg x 8 rep x 3 sett Hip thrust

77 kg x 5 rep x 3 sett Markløft

50 kg x 5 rep x 2 sett Benpress.

OG ikke drukket Pepsi Max på 4 dager *Pepsimaxiker* Jeg syns jeg er flink altså.

Jeg har derimot overspist en del på kveldene de siste par dagene. Der er det skjerpings. Sunn mat, men dog altfor mye. Men ett skritt av gangen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering siden 2. januar:

- Gått ned 2,3 kg. Har med andre ord ikke gått opp i vekt av jula! Så vidt under 66 kg.

- 4 første dagene uten godis har gått bra.

- 4 første dagene uten poteter, ris og korn har gått skikkelig på trynet. Det der ekke for meg, ass!

- I gang med litt lett styrketrening hjemme. Gleder meg til slutten av måneden når jeg kan trene igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...