Jump to content

Anette84

Members
  • Content Count

    107
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Anette84

  1. Heldig du da, Ulrik Ingen synlige forandringer her, frykter jeg ikke når målene i år heller... Prøver å være så flink jeg kan, men det gir visst ikke resultater. Anywayz, så koser jeg meg med treningen, og jobber med å lære å akseptere kroppen min som den er ! Så alt i alt så er ikke ting så aller verst Lykke til folkens!
  2. Da har du i allefall prøvd da, Tonje_86 (y) Sjekketråd?? Will check! haha!
  3. Åååååh, men det er jo kos da!! Uansett! Hihi. Date er gøy Man vet jo aldri, nei..... Møtes igjen da? (Sorry, jeg redigerte bort spm mitt, i tilfelle du ikke ville ta det her i plenum )
  4. OM det er!! :cry: hehe. Uff. Men ja, mye sant i det didi skriver! Kloke ord
  5. Takk, folkens Jeg skal prøve meg fram litt her
  6. Tror jeg må ha noe mer håndfast å følge enn bare lysten... Må finne en god kombinasjon av løping og styrke og i tillegg finne et fornuftig inntak av mat. Noe som også er en utfordring.... Har ikke ligget jevnt i inntak på århundrer, så aner ikke hvordan jeg skal legge meg i naturlig godt underskudd. og spes ikke i forhold til treningsmengden. aaaah! Hvordan VET folk sånt her?? Får bare prøve meg frem en stund da....
  7. Du får bare håpe det varer, for det er noe ooordentlig drit når det plutselig snur ja hehe. Spesielt når man overhode ikke har peiling nei, og gjør feil på feil på feil (yep, that's me) Lykke til!
  8. Ååååh, så digg for deg å fortsatt føle det sånn! Jeg var uuuutrolig fornøyd som singel i mange år selv, skjønte ikke hva det var å stresse om! Hehe. Kos deg med det så lenge du kan :)
  9. Hmmm... Mye forskjellig her nå... Tror jeg tar det veldig rolig med løpinga en stund nå, og ser an om det går over jeg Takker for alle fine svar!
  10. Takker! vet ikke helt om stølhet heller er den mest passende beskrivelsen, men det er det nærmeste jeg kommer. uansett bare "vondt" når jeg trener/løper og litt nedover trapper, så igjen tror jeg ikke det er noen alvorlig skade. Bevegelser med fullt utslag, hva betyr det?
  11. Vet ikke heeelt om jeg skjønte bildet ditt Kjetil1234, men det sitter uansett ikke så langt "inn" i kneet nei. Helt på yttersida av skåla, egentlig litt som om du får et blåmerke Har prøvd å merke på nytt på bildet ditt med blått. Takk for svar Therese Blir litt lettet av at du ikke direkte skriver at du tror det er en skade, i allefall. det som er er jo at jeg har løpt en god stund nå, både ute og inne, uten å ha kjent dette, så litt overraskende at det plutselig kommer nå uten at jeg har gjort noen spesielle endringer. Men tenker også i og med at det er så "jevnt" på begge knærne at det bare er belastning/stølhet og ikke skade det er snakk om Er det noe jeg kan gjøre for å bedre dette da? Uttøying/oppvarming eller lignenende (for knær??)
  12. Hei! Som tittel sier, har begynt å få vondt på utsiden av kneskålen. Er dette kjent for noen?? Merket det første gang i forrige uke, etter en rolig løpeøkt... Trodde det hang sammen med generell stølhet (og håper og tror litt fortsatt at det bare er det!!) og det gikk litt bort etter noen dager. Så stod jeg slalom på søndag, og kjente det på utsiden igjen etter bare et par korte turer! Ble jo sliten andre steder og, som lår og legger og i pusten var 10 år siden jeg hadde stått sist... Men synes det kom så innmari fort, og ble egentlig ganske plagsomt den dagen... Så har det gått litt gradvis over de siste dagene, men på ny roooolig løpetur i dag så var det tilbake igjen! :/ Det er altså øverst på kneskåla, på utsida... Gir det mening? Og kan det bare være stølhet/belastning? Det føles helt likt på begge knærne da, på nøyaktig samme sted. Så noe sier meg at det er bruken av noen nye muskler/senere/whatsoever som sier ifra at de er der... Men har jo aldri hørt om folk som blir støle I knærne!? Kanskje det er alderen som henter meg inn nå...? Blitt veldig lykkelig for oppklarende svar, i allefall
  13. Kanskje ikke FOR sterk nei, det var dårlig formulering av meg Men mer enn sterk NOK for mitt eget vedkommende og mål/ønsker per dags dato Har som sagt ingen mål eller ønsker om mer styrke eller muskler akkurat nå, eneste målet mitt nå er å bli "tynn"/slank... Kommer ikke til å slutte med styrketrening, for tror absolutt det forbrenner en del og vil være et bra virkemiddel, og ja, en senere gang når jeg har kommet meg med på trivelsvekt og er fornøyd med cm rundt mage og rumpe så kan jeg godt se for meg at jeg vil begynne å bygge meg opp mot å få den styrken jeg har nå igjen. Tror ikke kukerundt-syndromet er særlig effektivt her vil gjerne følge en fornuftig plan, spm er bare om jeg bør putte inn mer cardio, og hvor mye i underskudd i forhold til den type og mengde trening?
  14. Det var voldsomt da, McBain.... :/ Hehe Ingen barn enda da, kan jeg dra inn 2-3 år på det??
  15. :p:p Hehe! ja, skjønner det er veldig feil å si her inne, men ja, jeg synes selv at jeg er sterk nok nå. Tar over 100kg i strakmark og nært kroppsvekt i knebøy og har liksom hverken lyst eller som mål å bli noe sterkere... Det eneste viktige jeg trener mot er å bli slank! Jeg digger styrketrening altså! det er ikke det
  16. Waaaay too long tror vi snakker 8 år snart... Første 6 årene var digge! Nice å være singel i 20-årene Definitivt! Men når 30-års dagen nærmet seg, BOOM! *Savn* Men den som venter på noe godt...
  17. Takker for svar folkens Jeg har ikke tenkt å gi opp styrketreninga, men lurer på om jeg kan få like god effekt av å løpe mere...? Synes allerede jeg har for mye muskler, og er for sterk ønsker ikke mer av det! (skjønner dette er feil forum å fronte slike tanker på, men sånn er det nå bare!) Så om jeg klarer å ligge på ca 2000kcal om dagen, mye proteiner, med 2-3 økter kondis og 3 økter styrke per uke så kan jeg like fullt nå målet mitt, enn om det hadde vært 4-5 dager kun styrke?
  18. Takk for svar! Sier ikke at det er det jeg gjør da, 1500 + masse cardio. Jeg driver mest med styrke for tiden, og har gjort i det siste, og jeg jobber med å komme meg opp på 2000kcal om dagen, spesielt på treningsdager, så har ingen planer om den løsningen der. Men lurer vel kanskje litt på å bytte ut noe av styrken med løping ja? Kan det gi mer effekt? Utifra ønsket målsetting??
  19. Mitt absolutt eneste mål jeg har er å bli tynn/slank, altså minske omkretsen overalt på kroppen, få mindre fettprosent og få en slank kropp og flat mage. Jeg bryr meg ikke om å beholde eller å få mer muskler, markert eller ikke, bryr meg ikke om å øke i noen øvelser eller å bli sterkere. Bryr meg ikke om mageruter eller de perfekte lårene, eneste jeg vil er å bli slankere. OM jeg skulle måtte sette et opp et mål/ønske til, så måtte det være å bli en bedre/raskere løper. Mener dere fortsatt at løsningen min er å spise shitloads av mat ca 1500-2000kcal (mest mulig proteiner) og å bedrive tung styrketrening for å nå dette målet?? Det er den løsningen jeg holder på med akkurat nå, så tror ikke nødvendigvis den er feil... Jeg spør av ren nysgjerrighet, for jeg sliter litt med å finne "min" vei til dette målet... Vært moro å høre argumenter, for er innimellom vanskelig å forklare dette for visse folk innen familien hvorfor jeg gjør det slik (ja, de er en gjeng jojo-slankere fra 100 Grete Roede-kurs )
  20. Jeg også har et mål om mila på under timen I år SKAL det gå!! Lykke til
  21. I dag ble det havregrøt fordi jeg hadde god tid! Med kokosmelk, kanel, cottage cheese og banan. Men vanligvis går det i rugsprø med egg og skinke
  22. +1! Allerede med på sommerkroppen, men holder en knapp på helårskroppen
  23. Tenkte jeg skulle komme med noen tall også da... Ikke veid meg på et år nå, og vil ikke starte opp igjen med det da det f*cker til hodet mitt så til de grader! Men skal prøve å få tatt mål 1 gang i mnd eller annehver måned. Må føle litt på det... Dette er målene for starten av 2015, nå kan det bare gå nedover! Overarm: 31,5 cm Bryst: 90,5 Midje (smaleste parti): 75 Mage (bredeste parti): 91 Rume/Hofter: 101 Lår: 57 Legg: 39 Har vært en del større før, så synes ikke dette er det verste, men mage og rumpe er for stort altså! Egentlig overarmene og :/ Men dette året har alle muligheter med seg, får bare satse!
  24. Takk for tips Oslojenta. Prøvde såvidt nå på jobben, men det blir bare rot ja :/ Vet ikke helt hva du mener med "rediger"? Redigere hva da? Hele dokumentet i Word?? For alt forflytter seg Vil ta evigheter. Virker som screenshot er eneste alternativet da... Prøve det en stund og se hva jeg synes!
  25. Ooookay, skjønner at jeg kan se langt etter å få lastet opp excel-fila mi her ja Noen andre smarte tips til hvordan jeg kan løse dette her da?? Viktigste er på en måte å få slippe å måtte manuelt notere ned økta mi to ganger!
×
×
  • Create New...