Gå til innhold

Sommerkropp 2015 - hvem er med?


Friera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Tante rød" er på besøk, så eh...vekta er litt tullerusk. Jeg har ikke lyst til å slappe på et stort rødt tall på lista mi. :( Gått opp 0,7 kg, men tipper det er pga det. Ellers vært flink hele uka og helgen. Hadde en litt heftig utskeielse i går med en 200 g sjokoladeplate. Men overall fornøyd, siden jeg har ellers holdt meg i skinnet. :p

I dag er det supertung utholdende-beinøkt. Bygge rumpe! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*river seg i håret*

Matematisk burde jeg vært ned over 2 kg de siste ukene, men her vipper jeg opp og ned fra 65,3-65,2, hver eneste bitre morgen. Hatt et mål om å "bryte 64-kg barrieren" i to uker nå. Whats up with that? Målbåndet er like nådeløst.

MÅ få inn litt cardio så fettet lærer hvor det ikke hører hjemme.

On the plus side: i gang med styrketrening igjen, 3 ganger i uka. Tar det litt chill i starten etter 2 måneder opphold, og en energibalanse som ikke er helt "a okay".

(Jeg hungrer etter tips ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått krabba meg på vekta jeg også, etter først noen dager med leting etter den ("forsvant" i flytting på oktober), og da jeg endelig fant den så var batteriet dødt, men nå er det nytt batteri, og vekta viste 71,1 kg (etter frokost med klær). Så da blir det utgangspunktet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

09.01.15: 69,1

16.01.15: 70,9 (+1,8)

23.01.15: 70,7 (- 0,2)

Ja ja, what to say..:confused: stabiliseres på 71 atter en gang

Ikke vært i form de siste dagene, dårlig i ,magen, hodepine, sår hals, så ingen trening siden mandag. Har tenkt å prøve på ei økt i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker disse motivasjonstrådene! Jeg er med

startet opp med trening denne uka, spinning man, ons og fredag. Onsdag tok jeg med en time bodypump også. Begynt veldig snilt. Lite motstand både på sykkel og vekter. Målet var å komme i bevegelse igjen, etter tørke er såååå godt å kjenne energien igjen. Godteri har ikke vært noe problem foreløpig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny veiedag

04.01.15 : 67,1 kg

11.01.15 : 66,5 kg

18.01.15 : 65,7 kg

25.01.15 : 67,5 kg (+ 1,8 kg)

vil tro de ekstra 1,8kg er en blanding av muskler, fett og masse vann. Gikk fra 1500 kcal opp til 2500 kcal for å få påfyll av energi og iche la kroppen stagnere den siste uken. Er bare å fortsette videre (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startes 5.01 vekt på 78kg, Midja 92

12.01 77,3kg (-0,7):)

19.01 77,3kg

26.01 76,4kg (-0,9) Midja 88 (-4cm):D

Jei endeli vriker vekta igjen, og 4cm smaler rundt midja, hærlig!

Har slitt i sist uken med skade i leggen så morgen trimen på trdemølla blir det lite av i de nermeste ukene. får eller prøve å sykkle å ro litt istede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp!

Treningen går unna, selv om jeg har ekstremt vondt i vilja noen dager :p

Trener JM 30 day shred hver dag, og er kommet på dag 7 nå! Den motiverer meg til å trene enda mer :D

Sambo mener han kan se forskjell på meg allerede, så det er veldig bra å høre.. Satser på formbilder på slutten av 30day shredden, hehe.

Hadde forøvrig ny pers i dag! 5 x 90kg på markløft :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp!

Treningen går unna, selv om jeg har ekstremt vondt i vilja noen dager :p

Trener JM 30 day shred hver dag, og er kommet på dag 7 nå! Den motiverer meg til å trene enda mer :D

Sambo mener han kan se forskjell på meg allerede, så det er veldig bra å høre.. Satser på formbilder på slutten av 30day shredden, hehe. Hadde forøvrig ny pers i dag! 5 x 90kg på markløft :D

Gratulerer med pers :)

Den shred'en er råbra! Tok bilde på dag 1 og dag 4 forige runde siden det hadde skjedd mye med kroppen. Jaggu hadde navlen sluttet å skule på gulvet og sa hei til resten av verden :D Halleluja! Hadde første økt i dag :cat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 1 i uke 3 av "signals of silence" - styrkeprogram. 4 økter pr. uke. Såpass lemster i kroppen, at jeg ikke klarer noe særlig med trim utenom de 4 øktene.

Vekta rører seg ikke, men jeg blir da litt sterkere for hver gang. :)

Etterpå blir det hovedfokus på kondisjon fram mot sommeren. Gleder meg til bare veier og joggesesong(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JM har mange bra videoer, og jeg bruker dem ofte(y)

Imponerende markløft:) Jeg tok 3 sett med 5 x 70 i går, men skal komme meg på 90 en dag jeg også:D

Motiverende å se andre få det til:)

Har du trent styrke lenge?

Begynte med styrke sammen med PT februar 2013, og klarte da etter noen mnd et maxløft på 1 x 105kg.. :D men så hadde jeg et lengre avbrekk. (hadde siste pt timen januar 2014) Startet igjen i høst, og fikk med meg sambo. Så nå trener vi Starting Strength sammen hver mandag, onsdag og fredag :)

Heier på deg! Markløft er gøy (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...