Gå til innhold

Folkeopplysningen i kveld: Supermat! 2045 NRK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med Jesu Blod-injeksjoner,ekstraberiket med Spyd-og torne-ekstrakt for dem extra heavenly gains?

Gluten-og-syndfri lavkarbokjeks, Kingdom of Heaven-edition?

Jeg ser for meg at det burde være litt av et marked her altså!

Annonse

[ATTACH=full]151596[/ATTACH]

Hun dama der er så far out at det er helt vanvittig (og faktisk skummelt).

Det vrøvlet om rockerfeller foundation, stoltenberg, WHO og ny stat under FN (alt for noe vaksiner)

Det som er skumlest er hennes omgangskrets der antisemittisme m.m er dagligdags.

Hun dama der er så far out at det er helt vanvittig (og faktisk skummelt).

Det vrøvlet om rockerfeller foundation, stoltenberg, WHO og ny stat under FN (alt for noe vaksiner)

Det som er skumlest er hennes omgangskrets der antisemittisme m.m er dagligdags.

Det var en stor utfordring å ikke spy utover hele rommet når hun åpnet kjeften.

Annonse

Hva skal hun med vaksiner? Sykdommer helbreder hun selv ;)

"Vi har alle sammen evnen til å heale og evnen til å bruke klarsyn. Da jeg var liten kommuniserte jeg alltid med usynlige venner, som jeg så like klart som dagen, og jeg har også brukt healing i mange år. " Sigurdsdatter, 2014.

Jeg har delt denne på Facebooksiden min:

http://radikalportal.no/2014/10/03/det-alternative-monster/

Det er selvfølgelig ikke sannsynlig at noe her når hjem hos vaksinemotstanderne, men det er viktig å prøve å nå alle de som lurer på om det er to likeverdige syn som begge har legitime argumenter, å fortsette å spre informasjonen!

I et av kommentarfeltene der Folkeopplysningen ble debattert i går var det en som uttrykte det veldig godt. Han eller hun poengterte at en viktig grunn til at mange ikke skjønner hvor viktige vaksiner er, er nettopp fordi de har vist seg å være så effektive. I dag er det ingen som vokser opp og ser de alvorlige følgene av kopper og polio ettersom vaksinene har utryddet dem hos oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...