Gå til innhold

Folkeopplysningen i kveld: Supermat! 2045 NRK


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke det ho dama som "sa fra seg statsborgerskapet" og tror at hun dermed slipper å betale skatt?

Ho mangler jo opp til flere skruer.

Ja, det er hun sprøyte-fette-gale kjerringa fra "Niceland" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn tilfeldigvis så bor mamma i nabolaget til "Sigurdsdatter" så av ren nysgjerrighet tok jeg turen innom der for å titte nå nylig. Ganske så pent hus i et idyllisk nabolag så skjønner godt at hun protesterer mot å flytte. Vedrørende henne som person så er det for min mentale helse skyld like gjerne greit at jeg ikke kommenterer det ytterlige. Synes også at gårsdagens episode er kanskje den beste episoden hittil så kudos til folkeopplysningen og spesielt Andreas, åssen den mannen der klarer å forholde seg seriøs episode etter episode er for meg en real gåte. TEACH ME!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra sigurdsdatters facebookside. Det er en sak om at Ebola er utviklet av amerikanerne for å tynne ut befolkningen i verden. Her er også løsningen på problemet:

"Dette viruset er laget i USA og registrert i patentregisteret. Er vi stokk blinde? " Samme mal som under svineinfluensa, men farligere virus. Imidlertid tar kolloidalt sølvvann knekken på viruset. Det kan du lage selv hvis du vil. Easy Peasy."

Vidre er det godbiter som:

"Hvis du ikke helt tror på "chemtrails", og tenker at himmelen er helt normal når du ser at den er disig de fleste dager i stedet for blå, så kan du høre på denne jenta som jobbet med å klarere kjemikalier i militæret i 9 år. "I discovered that instead of protecting the people we are poisoning the people!"

Easy Peasy ja.... OMFG som Danisan sier, jeg vet ikke om jeg har helse til å kommentere hvor utrolig fjern hun er. Det slår aldri feil, folk som hyler og skriker om konspirasjoner over alt mangler fullstendig filter når det gjelder å filtrere informasjon. Eller de har et, det fungerer veldig enkelt. ALT som støtter din sak er sant, alt som motsier din sak er fabrikert/kjøpt og betalt/har en agenda. Sånn, Konspiranoia 101.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra sigurdsdatters facebookside. Det er en sak om at Ebola er utviklet av amerikanerne for å tynne ut befolkningen i verden. Her er også løsningen på problemet:

"Dette viruset er laget i USA og registrert i patentregisteret. Er vi stokk blinde? " Samme mal som under svineinfluensa, men farligere virus. Imidlertid tar kolloidalt sølvvann knekken på viruset. Det kan du lage selv hvis du vil. Easy Peasy."

Vidre er det godbiter som:

"Hvis du ikke helt tror på "chemtrails", og tenker at himmelen er helt normal når du ser at den er disig de fleste dager i stedet for blå, så kan du høre på denne jenta som jobbet med å klarere kjemikalier i militæret i 9 år. "I discovered that instead of protecting the people we are poisoning the people!"

Easy Peasy ja.... OMFG som Danisan sier, jeg vet ikke om jeg har helse til å kommentere hvor utrolig fjern hun er. Det slår aldri feil, folk som hyler og skriker om konspirasjoner over alt mangler fullstendig filter når det gjelder å filtrere informasjon. Eller de har et, det fungerer veldig enkelt. ALT som støtter din sak er sant, alt som motsier din sak er fabrikert/kjøpt og betalt/har en agenda. Sånn, Konspiranoia 101.

På siden sin skriver hun også: "Det jeg har funnet ut, er at ikke noe gir større glede og følelse av mening enn det å snakke sant og det å handle aktivt for å skape mitt eget liv på premisser som støtter min egen sjel, jorden og mine medmennesker."

Sigurdsdatter og jeg har tydeligvis litt forskjellig forståelse av hva det innebærer å snakke sant! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På siden sin skriver hun også: "Det jeg har funnet ut, er at ikke noe gir større glede og følelse av mening enn det å snakke sant og det å handle aktivt for å skape mitt eget liv på premisser som støtter min egen sjel, jorden og mine medmennesker."

Sigurdsdatter og jeg har tydeligvis litt forskjellig forståelse av hva det innebærer å snakke sant! ;)

Det er gøy å se slike folk fortvilt lete etter en "puppet master" i alt og alle hele tiden. Slik søken etter "agency", hvor har man sett det før.... hmmm. Jo vent, paranoid schizofrene og lignende har ofte en sykelig trang til å tro at noen er etter dem i alt som skjer rundt dem.

Staten, Rockerfeller, WHO, AP, Stoltenberg, FN, Nato, Bush, Obama, Jødene, Wall Street, Bankvesenet, Big Pharma, Big Oil, PST, CIA, FBI, Folkehelse instituttet osv, de er alle etter henne i en stor sammensvergelse for å plage en vårrullbakende forvirret kvinne i Skien.

"Told you so....en liten chip kan sprøytes inn i kroppen. Måtte bare si det, har fått så utrolig masse pepper for å ha sagt nettopp det under vaksineaksjon: at det er CIAs våte drøm å chippe oss alle via f.eks vaksiner. Så har alle skeptikere sagt: "crazy,-det kan man ikke," bla, bla, bla"

ChemTrails: Check

Anti-vaccine: Check

9/11 False flag: Check

Illuminati: Check

JFK: Check

Frimurerne: Check

Jødene: Check

Mangler bare Area 51 nå så er det full pott på bat-shit-crazy-o-meteret. Etter 20 min på facebooksiden hennes så er det bare å innse at absolutt ALT som er "mot systemet" eller på noen som helst måte hinter om "noe skjer under overflaten" så postes det ukritisk på siden.

Altså, når man skal bruke sølvvann mot Ebola, good luck with that. Håper de tester dette selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå... tanker om dagens episode?

Ble mektig imponert over lederen av Norsk Kiropraktikkforening og hans evne til å snakke rundt grøten ihvertfall :p

Politiker-teknikk.

Gjør hverken skade eller nytte..

Men greit å få info om kiropraktikk, har tillagt behandlingen langt mer effekt enn den kanskje har.

Lenge leve placebo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå... tanker om dagens episode?

Ble mektig imponert over lederen av Norsk Kiropraktikkforening og hans evne til å snakke rundt grøten ihvertfall :p

Det var ikke måte på hvor han rodde, skulle nesten gitt han en motor så han slapp å slite seg helt ut.

Har selv gått til kiropraktor. Det hjalp dessverre ikke, men har ikke noe vondt å si om han jeg gikk til da han var ærlig og ikke fjaset om masse rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke måte på hvor han rodde, skulle nesten gitt han en motor så han slapp å slite seg helt ut.

Har selv gått til kiropraktor. Det hjalp dessverre ikke, men har ikke noe vondt å si om han jeg gikk til da han var ærlig og ikke fjaset om masse rart.

Har vært til kiropraktor flere ganger selv. Gikk i forbindelse med problemer med hofte og venstre kne, har en kiropraktor som jeg kjenner via taekwondo, så jeg betalte ikke så mye. Han var relativt grundig, tok 4x røntgen og kjørte en lengre test som liknet ganske mye på Functional Movement Screen.

Det er digg å få knekt opp hofte, men kan på ingen måte si at det hjalp spesielt mye. Har hatt bedre effekt av MobilityWod :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiropraktikk er noe jævla humbug. Gikk i flere år til behandlinger, tør ikke tenke på hvor mange tusen jeg har brukt på dette. I følge kiropraktoren slet jeg med "låsninger", "skiveutglidninger", skeivt bekken og whatnot... Den egentlige diagnosen er Beckterew, en revmatisk lidelse som lett kan diagnostiseres ved blodprøve og røntgen. Kiropraktoren virket som han hadde peiling, men gud som jeg angrer at jeg ikke gikk til fastlegen i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiropraktikk er noe jævla humbug. Gikk i flere år til behandlinger, tør ikke tenke på hvor mange tusen jeg har brukt på dette. I følge kiropraktoren slet jeg med "låsninger", "skiveutglidninger", skeivt bekken og whatnot... Den egentlige diagnosen er Beckterew, en revmatisk lidelse som lett kan diagnostiseres ved blodprøve og røntgen. Kiropraktoren virket som han hadde peiling, men gud som jeg angrer at jeg ikke gikk til fastlegen i stedet.

Det høres ut som noe skikkelig dritt. Sympatilike fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for sympatilike Håvard Vika

Nei, jeg kan ikke si jeg har så mye tiltro til denne gruppen "helspersonell" etter min dyrt kjøpte erfaring :shifty: Det verste er at han var så sikker på seg selv at jeg ikke engang ble sendt til røntgen.

Kiropraktoren som "behandlet" deg var faktisk enda verre enn karikaturen i tegneseriestripen under. Han anbefalte faktisk ikke å gå til lege og innrømmet ikke at han manglet kompetansen til å stille diagnose.

10250140_10152402936397894_962039586184602018_n.jpg?oh=0313c3e47ba121b2b61dac7346c7a57c&oe=54F0D076
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...