Gå til innhold

Folkeopplysningen i kveld: Supermat! 2045 NRK


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøv å legg datamaskinen på magen å sjekk om du tåler den! Kan jo være den også, i tillegg til alt gluten og kaseinet som smelter hjernen. Stay strong! Heldigvis finnes det folk med 3 helgekurs som kan hjelpe deg!

Noen ganger, når jeg bruker datamaskinen min lenge om gangen, og har den i fanget, så hender det faktisk at lårene mine blir litt varme. Tror du varme lår er et symptom på allergi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte litt på nettet om kinesiologi og fant denne lille skatten. Krystaller, kinesiologi og James Randi!:):

Det er veldig fascinerende å se reaksjonen til en person som driver profesjonelt med dette som får det motbevist så effektivt.

Minner meg om:

ALLE som er med begynner og skylde på alt og alle andre en det faktum at de i en dobbel blindtest fullstendig dreit seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger, når jeg bruker datamaskinen min lenge om gangen, og har den i fanget, så hender det faktisk at lårene mine blir litt varme. Tror du varme lår er et symptom på allergi?

Det er åpenbart at kroppen prøver å fortelle deg noe, jeg vil råde deg til å legge fra deg pc`en og gå deg en tur, 30-40 minutter hver gang dette skjer. Det er meget helsebringende og får kroppen din i balanse igjen. Bare overfør 1300,- kroner til meg så skal jeg sende deg justeringskrystallene du skal ha i hånden mens du gjør dette ;)

Andre helsegevinster er vekttap, økt kondisjon og bedre søvn.

Om det ikke fungerer er du åpenbart allergisk mot PC, prøv Mac eller pakk lårene inn i sølvfolie neste gang du bruker den. Om ingenting hjelper så får vi ta en ny behandling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er åpenbart at kroppen prøver å fortelle deg noe, jeg vil råde deg til å legge fra deg pc`en og gå deg en tur, 30-40 minutter hver gang dette skjer. Det er meget helsebringende og får kroppen din i balanse igjen. Bare overfør 1300,- kroner til meg så skal jeg sende deg justeringskrystallene du skal ha i hånden mens du gjør dette ;)

Andre helsegevinster er vekttap, økt kondisjon og bedre søvn.

Om det ikke fungerer er du åpenbart allergisk mot PC, prøv Mac eller pakk lårene inn i sølvfolie neste gang du bruker den. Om ingenting hjelper så får vi ta en ny behandling :)

Det viktigste er likevel å ta på deg sølvburka først, i tilfelle det er det elektriske feltet du ikke tåler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel, det er vel ikke akkurat fiksjon. Med masse vitaminmangel og fast på medisiner. Kan jeg si at i og med at jeg har kunnet slutte på medisiner fordi supermaten har hevet alle mangler opp til over normalnivå så er ikke det ikke veldig fiksjon for min del.

Samme erfaringer :) - I tillegg blir jeg aldri solbrent, får ikke kviser og blir heller aldri forkjølet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dersom du leser igjen så ser du hva jeg sier. Jeg har hatt kronisk manglel i mange år, når jeg går på medisiner så blir verdiene normale, dersom jeg slutter går de ned. Om jeg da tar medisiner igjen vil verdiene øker, dersom jeg ikke tar de vil verdiene gå ned. Så da har jeg altså sluttet på medisinene , tatt blodprøve 5 uker etterpå, fått konstatert at verdiene er blirr veldig lave igjen, DROPPET å ta medisiner, men testet supermat i stedet etter råd fra lege, biopat og ernæringsfysiolog. Og dermed 2 uker etterpå tatt en blodprøve og verdiene er normalisert UTEN medisiner, men med supermat som er den eneste endringen som er gjort i kostholdet. Det er hva jeg sier

Et mirakel, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette handlet ikke om å gjøre min sak sterkere, jeg sitter med blodprøve svar som har bevist det samt dobbelt så mye energi trenger ikke bevise noe for noen, jeg er bare drit fornøyd over at det har virket så bra.

anlaha, jeg er veldig nysgjerrig. Hva hadde fastlegen din og ernæringsfysiologen å si til disse fabelaktige blodprøveresulatene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min far hadde en teori om at den økte interessen for supermat og alternativ medisin, kan settes i sammenheng med økt sekularisering. Før var det bønn og jesus som gjorde folk friske - nå er det hvetegress. Tilhengerne av de respektive alternativene har mange likhetstrekk som f.eks å lukke ørene for andre teorier eller forklaringer. Anyways, Jesus er billigere, så konklusjonen blir vel:

post-7837-14440988930091_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far hadde en teori om at den økte interessen for supermat og alternativ medisin, kan settes i sammenheng med økt sekularisering. Før var det bønn og jesus som gjorde folk friske - nå er det hvetegress. Tilhengerne av de respektive alternativene har mange likhetstrekk som f.eks å lukke ørene for andre teorier eller forklaringer. Anyways, Jesus er billigere, så konklusjonen blir vel:

[ATTACH=full]151402[/ATTACH]

Det der er en rimelig kjent teori, knyttet til nyreligiøse bevegelser etc. Sorry, tror ikke den kommer fra din far.

Men ja, Jesus kan være billigere, med mindre menigheten/samfunnet praktiserer tidende eller noe slikt. For ikke å snakke om kollekt! Kollekt er dritdyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk liker rett og slett snarveier eller å kjøpe seg ut av situasjoner. Om det er Jesus eller hvetegress spiller ingen rolle. Med jesus kan du jo bare si "sorry" så er alle synder tilgitt, det er billigere og bedre en å faktisk si unnskyld som en mann. Samme er det med at man slipper ubehaget med trening ved å supe litt hvetegress. Feels good man.... Det er det viktigste. Kjøpe seg (enten ved monetære verdier eller "åndelig") god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er en rimelig kjent teori, knyttet til nyreligiøse bevegelser etc. Sorry, tror ikke den kommer fra din far.

Men ja, Jesus kan være billigere, med mindre menigheten/samfunnet praktiserer tidende eller noe slikt. For ikke å snakke om kollekt! Kollekt er dritdyrt.

Neida, jeg er godt kjent med det og du skjønte nok veldig godt at jeg ikke siktet på å være 100% korrekt med det innlegget;) At en åndelig søken slår nye veier og deler trosmønstre/overbevisning med det som eksiterer er en naturlig utvikling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med jesuskjeks og kirkevin i pulverform!? Den ultimate supermat?

Jesu Legeme Extreme 2000 og Jesu Blod Max Power PWO ?

Anabolic Beastsus ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...