Gå til innhold

Hva er du redd for ?


vildee

Anbefalte innlegg

Livredd nåler og sprøyter... Er jo egentlig irrasjonelt, all den tid jeg vet at det ikke gjør vondt å feks ta vaksiner, blodprøve osv. Ubehagelig? Ja. Store smerter? Nei.

Likevel får jeg en sterk fysisk reaksjon når jeg ser sprøyter. Fått virkelig hjertebank, kaldsvetter og pulsen stiger noe helt enormt. En av de få tingene hvor jeg faktisk får kraftig reaksjon fra kroppen, veldig merkelig. Krever utrolig mye viljestyrke for meg å da klare å forsøke holde pusten i sjakk og sitte stille lenge nok til å ta den fordømte blodprøva. I en periode var jeg og tok blodprøver annenhver mnd, og etter over ett år med dette fikk jeg fremdeles nøyaktig like sterk fysisk reaksjon ved synet av sprøyta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Ekstrem høydeskrekk, og passe redd for runde, flygende gjenstander (baller, epler, granater).

:roflmao: Har du opplevd flyvende epler kastet mot deg? Jeg skjønner frykten for granater, da. Hakket verre enn flyvende epler, kan jo miste et par armer eller ben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...