Gå til innhold

erixenM

Medlemmer
  • Innholdsteller

    1 043
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om erixenM

  • Rang
    Fitnessblogger

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Meh, det er for lett å kritisere Jones. Saken minner jo om flere unge som blir store stjerner i ung alder. Det blir et enormt press, og livet ditt forandrer seg plutselig. Jeg gidder ikke å kritisere Jon Jones, for jeg tror de fleste av oss hadde skeiet ut, hvis man hadde hatt så stor berømmelse og så stor bankkonto i en så ung alder.
  2. Kan nesten garantere at det ikke er IPF standard på den bøyen, men joda det er ganske så bra. Jeg tror ikke på noen "tall" i media, før jeg får se en video av løftet. Men fortsatt, styrkeløftere får ikke betalt for å drive på med idretten sin. Heidi løke og andre idrettsutøvere får kun drive med idretten sin, får oppfølging av olympiatoppen med kosthold, trening, fysioterapi, massasje, osv. Styrkeløft er og enda en liten sport, selv om den har vokst veldig i de siste (spesielt hos jentene). Også har ikke RAW løfting vært særlig prioritert. Så det har vært få kvinner som har drevet med RAW lø
  3. Joa, det er imponerende. Men dette er tross alt profesjonelle idrettsutøvere, så jeg synes ikke man burde forvente mindre av folk som puster og tenker idretten sin 24/7?
  4. Enig. Det høres veldig ut som en treningslære oppgave. Styrketrening er heller ikke en idrett i seg selv. Styrkeløft, vektløfting, crossfit, osv er idretter. Jeg kan hjelpe deg litt på vei, men du må nesten bare bruke hodet å tenke selv. For styrkeløft vil jo maksimal styrke være det største arbeidskravet. Grunnen er ganske åpenbart håper jeg. Da du konkurrer i 1RM, som er selve definisjonen på max. styrke. Teknikk og psykiske ferdigheter er nr 2 og 3. Teknikk for å forebygge skader, for å få en optimal løftebane, slik at du kan løfte mest vekter og holde deg i sporten lengst mulig. Psyk
  5. Hvor kjøper du titan produkter fra, burny_ ? Vurderer sterkt et belte fra strengthshop.uk, https://www.strengthshop.co.uk/review/product/list/id/298/category/62/ Virker solid, IPF godkjent, og er billigere enn de fleste belter. Takker for diskusjonen, folkens
  6. Trenger et nytt belte.. Noen som har tips til et godt belte som jeg kan få relativt kjapt. Nettbutikk eller fysisk butikk spiller ingen rolle. Noen som har bestilt fra eleiko? Lever eller ikke lever-belte? takk!
  7. Var veldig interessert i å ha skjegg før, men nå som det er blitt en trend, liker jeg det ikke lenger. Populariteten har økt i de siste årene med løftere, sikkert mye pga mma fightere og villmenn på discovery channel som har skjegg. Ja, for dette er jo ekte mannfolk. Kan slåss, jakter på egen mat, løfter tunge vekter, spiser masse mat og kan drikke deg under bordet, drar sikkert mange damer også. Faen, sånn vil jeg være. Men har ikke helt lyst å løfte så tungt, jakt virker såå kjedeeelig. Hvordan kan jeg oppnå illusjonen av å være en ekte MANN, men fortsatt jobbe 8-16, dra hjem og bare s
  8. Jeg ser aldri så awesome, kul og dyrisk ut som det jeg gjør etter pump i musklene. Selvfølelsen og forholdet til egen kropp har aldri vært bedre, enn når jeg ser meg selv i speilet etter å ha mishandlet 200+ kg. Skal de ta dette fra meg og gi meg dårligere selvfølelse av min egen kropp? Jeg ser levende ut, stråler og er fornøyd når jeg er på treningssenteret. La meg se meg selv og få en oppfatning av hvor awesome jeg egentlig er. Ta heller bort speil fra badet, så slipper vi å se oss selv om morgenen. Så slipper jeg å se hvor trøtt, sliten, og lite levende jeg ser ut, etter å ha ligget b
  9. Da er vel den konkurransen over Gundersen™
  10. Jeg er med, 150 u/ stopp er beste så langt
  11. Nei, pga at i all idrett er målet å bedre den fysiske prestasjonen opp mot konkurranse. I fitness/bygging ofrer utøverne sin fysiske yteevne for estestikken sin skyld. Jeg ser på bodybuilding som et show, og underholdning, på lik linje med sirkus, pro wrestling og monster trucks.
  12. Knebøy Frontbøy Markløft Benkpress Stangroing Curls
  13. Et godt råd jeg har hørt, angående det å regulere treningsmaxen oppover er; Hvis du føler deg veldig bra, øk treningsvekten med +2.5% for dagen. Hvis du finner ut at du gjør dette ofte, og ofte har gode dager, øk treningsmaxen din for øvelsen på hele programmet med +2.5%.
  14. Kunne skrevet en del her, men mesteparten av det jeg ville skrevet er tatt herfra: Anbefales å lese, lett og forståelig http://www.sweatpit.com/forum/ubbthreads.php?ubb=training_program#TP2b
×
×
  • Opprett ny...