Gå til innhold

Hva er du redd for ?


vildee

Anbefalte innlegg

Dere som har høydeskrekk, hvor høyt skal dere opp før dere føler sterkt ubehag?

Hvis underlaget er 100% stabilt, kan jeg stå opp til ca 2 m, er det ustabilt så er alt skummelt så lenge det finnes en potensiell mulighet for å falle ned. 5m hvor jeg står i "friluft" (dvs ikke glassheis eller stort vindu, der man ikke kjenner vinden blåse (forutsatt at underlaget er helt stabilt (og flaten jeg står på er en viss omkrets rundt meg))). Ca. 7 etasje + hvis det er snakk om å se ut av et vindu i en blokkleilighet. Hvis vinduet er åpent, så er 5 etasje skummelt og jeg krabber helst forbi (under) vinduet.

Problemet er at hvis jeg først blir dratt med på noe høyt, så stivner jeg og sitter ned og skriker til alle som rører på seg i nærheten. Så må noen plukke med ned mens jeg har øynene lukket og skriker mer. Så må jeg legge meg ned på bakken når jeg har kommet ned, for å forsikre meg om at den er der, og at den ikke rører på seg. Så spiser jeg et par is og en sjokolade hvis tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...