Gå til innhold

Hva er du redd for ?


vildee

Anbefalte innlegg

Siden jeg regner med at det er en del tøffinger av begge kjønn her inne, tenkte jeg det var interessant å vite hva folk er redde for. Er det edderkopper, høyder, mørket eller noe annet som skremmer deg? Fortell a. Link gjerne hvis det allerede finnes tråd om dette. Gadd ikke sjekke i øst og vest:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ekstrem høydeskrekk, og passe redd for runde, flygende gjenstander (baller, epler, granater).

Granater ? Hehe. Jeg har en helt ulogisk tilnærming til ting jeg er redd for. Feks så har jeg hoppet i både strikk og fallskjerm, og digger klatring og alt av høye sklier og berg og dalbaner, men å hoppe fra 5'ern i svømmehallen er helt uaktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fart! jeg hater ting som kjører fort!!! Typ tømmerenna, og andre ting på tysenfryd, samt sitte på hesteryggen eller være passasjer hos folk som ikke kan kjøre( som da gjerne kjører fort :( ) . Nei takk!

Og edderkopper, til dels høyder og slemme menn i mørke gater etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ballonger som spekker/ta ut luft av ballonger(holder nesten på å få vekteren på senteret til å hjelpe meg hvis vi har hatt ballonger i butikken), er paranoid i gater etc om natta hvis jeg er edru, alltid 100% sikker på at noen vil komme å kidnappe meg, stå på kanten av noe høyt (fikk skrekken etter bungy jump)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At verdens gang fortsetter slik den har gjort hittil i moderne historie, med konstant økt kommersialisme, standardisering, overvåkning, forbrukerkultur, multikulturalisme, kontrollerte massemedier, overbefolkning, materialisme, dekadens, innvandring, rovdrift på natur, osv., uten håp om virkelige endringer. :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At verdens gang fortsetter slik den har gjort hittil i moderne historie, med konstant økt kommersialisme, standardisering, overvåkning, forbrukerkultur, multikulturalisme, kontrollerte massemedier, overbefolkning, materialisme, dekadens, innvandring, rovdrift på natur, osv., uten håp om virkelige endringer. :eek:

Hvorfor multikulturalisme og innvandring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klovner og porselensdukker. No kidding. Det er noe med ting som er påklistret et evig smil, eller stirrende, døde øyne.

Kan ikke stole på slikt.........

Not alone there ;) klovner og porselensdukker er bare freaky scary! Har alltid følelsen av at de har 1 ond baktanke i de glinsende øynene og det store smilet.

Store høyder, fart, edderkopper, slanger, haier, og eksplosjoner samt mørket, vampyrer, spøkelser og varulver elsker eg :rolleyes: så litt merkelig det med klovner og porselensdukker :cautious: sikkert fordi porselensdukker er laget av ekte menneskår og skal ligne barneeieren noe identist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...