Gå til innhold

Hva er du redd for ?


vildee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

To ting... Høyder, hovedsaklig i form av stiger! Også har vi selvfølgelig slanger, som er verdens ekkleste og mest unødvendige dyr. Ikke kan de koses med, lekes med, eller brues til noe! Når de da i tillegg er ekle, og skumle(farlige) ser jeg ikke vitsen!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ting... Høyder, hovedsaklig i form av stiger!

Let me guess, snakes & ladders var aldri favorittspillet ditt?

post-29810-14440984589217_thumb.jpg

Også har vi selvfølgelig slanger, som er verdens ekkleste og mest unødvendige dyr. Ikke kan de koses med, lekes med, eller brues til noe! Når de da i tillegg er ekle, og skumle(farlige) ser jeg ikke vitsen!!! :(

Motbevist, man kan gå tur med en :D

post-29810-14440984588741_thumb.jpg

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd for å bli bitt i bjellene eller få tunga klippet av. Får lett noia etter å ha sett skrekkfilmer også.

Så The Grudge 2 da jeg var yngre, og den satt i ganske lenge. Begynte å tenkte på den da jeg var alene på en utedass på en øde holme kl 3 om natta. Freaky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er livredd etterligningen av exorcistjenta i scary movie 2, så redd at jeg faktisk lot være gå på pcen i 2 mnd rett etter jeg hadde blitt skremt av et bilde av henne for første gang.

Også er jeg redd for fremmede om natten, narkomane og personer så klart å miste familien min. Også ganske redd måser, terner og kjell:p

Også har jeg en ganske intens frykt for at sola skal dø. eller, jeg er redd for hva som skjer når den gjør det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...