Gå til innhold

Oslojenta

Medlemmer
  • Innholdsteller

    224
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Ut i fra det du beskriver vil jeg også anbefale Krav Maga. Du lærer selvforvarsteknikker både stående og liggende + sparring. Teknikkene er enkle å lære og meget effektive. Sjekk ut denne demo videoen.
  2. Litt usikker på om det er noe gym i Arguineguin, men eventuelt vet jeg at det er et i Puerto Rico (kjøreturen dit er jo ikke så lang..). Har ikke trent der selv, så kan ikke uttale meg om utstyret. Det er forsåvidt også et gym på Sunwing hotellet i Arguineguin, men vet ikke om det er åpent for alle, eller bare gjester (men erfaringsmessig er utvalget av utstår så som så på hotell-gym).
  3. Det var ikke ment som et argument hverken mot eller for.. Kun en link til en dokumentar om forskere som har snudd i debatten om hvorvidt klimaendringene er menneskeskapte, noe som kan gi forståelse for hvorfor enkelte velger å være skeptiske fremfor overbeviste.
  4. Jeg sliter med det samme. For min del har det tatt lang tid å merke forbedringer, men jeg syns en kombinasjon av korte og intense intervalløkter, og styrkeøvelser for rumpe/bakside lår, har gitt resultater.
  5. Takk for svar Testet nå å redigere max-oppsettet for den øvelsen, og på den måten vil jeg også kunne fortsette fremgangen i de andre øvelsene uten endring.
  6. Hei. Noen andre som trener 5/3/1 eller et program med forhånds kalkulert progresjons-oppsett? Jeg er nysgjerrig på hva dere eventuelt gjør videre da/hvis dere ikke klarer et løft med den oppgitte vekten? Jeg merker nå bl.a i militærpress at sett 1 og 2 går fint, men det 3. og tyngste settet sliter jeg med, og vil sikkert nå et punkt der jeg ikke klarer å følge planen. I følge oppsettet skal man jo i utgangspunktet løfte enda mer ved neste trening.. Så, jeg lurer da på om man burde trene den dagen på nytt til man klarer det siste settet, eller gå videre og eventuelt kun få til sett 1 og 2..
  7. På dette står ihvertfall alle målene Vet ikke hvor brede de andre beltene er, har ikke mitt i nærheten - ellers kunne jeg ha målt (Du kan jo alternativt bare ringe dem og spørre der det ikke står noe på nettet, om du fortsatt lurer på det).
  8. Mobech har en del belter i forskjellige str med ordentlig spenner. Vet ikke hvor lite du er ute etter, men denne f.eks er str XS til liv vidde 51 - 74 cm: http://www.mobech.no/treningstilbehor/belter/dobbelt-vektlofterbelte-xs.html Er ihvertfall fornøyd med mitt belte fra Mobech
  9. Eggerøre av 2 egg, en neve usaltede peanøtter og et glass melk med Oboy
  10. Det er vanskelig å spekulere i hvorfor noen føler seg så trøtte, slitne, tappet for energi. Det kan sikkert være være mange årsaker til dette. Jeg sliter selv med lite energi og overskudd i hverdagen, men legen min finner heller ingen ting galt. -Sier jeg enda bør være fornøyd med at jeg "orker" å trene flere ganger i uka, for det var jo mange som ikke orket det en gang.. Så har vel egentlig akseptert at "sånn er det bare".. Uansett, kom over denne artikkelen for kort tid siden, og syns det var interessant lesing. Er det noen som vet om det er vanlig i Norge å se på lave T-nivåer hos kvinner
  11. Har du prøvd copy/paste først over til word som ren tekst, rediger, og så copy/paste derfra inn i loggboka?
×
×
  • Opprett ny...