Gå til innhold

Antifitness-fitness


Indiska

Anbefalte innlegg

Den virkelige verden jah, der folk har på seg klær og finner mer meningsfulle ting i livet sitt enn å fortelle om hvor tungt det 10ende settet med hip-thrust var, eller hvor godt den nye iherb protein-baren smakte?

Jepp, og der innholdet i halvparten av postene dine her på forumet sannsynligvis ville ført til at du hadde fått deg en på trynet hvis du hadde sagt det høyt til folk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, og der innholdet i halvparten av postene dine her på forumet sannsynligvis ville ført til at du hadde fått deg en på trynet hvis du hadde sagt det høyt til folk. ;)

Noen blir tvunget til å drikke gift-begre, andre blir truet med fysisk vold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker uttrykket antifitnessfitte. Det klinger godt, har en god rytme.

Jeg kunne ikke sagt meg mer enig. Ordet provoserer liksom artikulering på en triggende måte. Ikke minst fant jeg det veldig fasinerende å klappe stavelsene mens jeg sa ordet høyt for meg selv.

OT:

I går spiste jeg 200 gram brokkoli og 200 gram is, føler jeg har en spaltet personlighet. Glemte derimot å ta selfie av samtlige tilfeller.:banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig vi "diskuterer" her? Hva som er verst av antifitness og fitness? Antifitness, så klart. Hvilket annet resultat skulle man fått på fitnessbloggen liksom? Det finnes vel ingen som kan legge ut i lange baner om fordelene ved anti-fitness. Uten at det egentlig finnes noen definisjon på det, utover at det er motsetningen til fitness. Det kan sikkert sies mye fornuftig om å være nyansert, men dette er internett, og fitnessbloggen, så det bortfaller.

Jeg kan godt spise 200 gram sjokolade, eller 600 for den saks skyld uten å få dårlig samvittighet. Hovedsaklig fordi samvittigheten min har større problemer enn sjokolade, og fordi den er relativt fraværende. Jeg tar ikke bilde av hva jeg spiser heller, fordi mat skal spises, ikke dokumenteres. Uansett, hele greia er jo ganske absurd, om man ser på fitness eller antifitness. Seriøst, man har ikke et avslappet forhold til dagligdagse hendelser om man tar bilde av det, loggfører, og deler det med andre. Uavhengig om det er brokkoli eller stratos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker hvordan 50% ikke skjønner hva jeg mener, 25% er antiantifitness og 25% skjønner greia. Men ja, internett <3

Skjønte greia. Føler meg spesiell :playful:

Men helt enig ja. Fundert litt over det der selv, mens jeg spiste sjokolade såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønte greia. Føler meg spesiell :playful:

Men helt enig ja. Fundert litt over det der selv, mens jeg spiste sjokolade såklart.

Du er i så fall i ensomt selskap.

La meg skissere:

Fitnessfitte: Jeg skal i bursdag hvor de serverer kake, og jeg er på diett :( Ingen forstår meg og jeg blir kritisert for livsstilen min </3 Hva ville dere gjort?

Antifitnessfitte: Jeg spiste 200g sjokolade på et kvarter, og det med god samvittighet :D Går ann å unne seg noe, spis og kos deg!

Antiantifitnessfitte: 200g sjokolade? :o Trenger jo ikke stappe i seg i heller! Synes du kan unne deg et lite kakestykke though, du ødelegger ikke dietten på en dag :)

Og sånn står nå verden stille. Jeg angriper ingen, jeg bare spør hvor det har blitt av helsa oppi alt dette her. De gode valgene, den balanserte bevissthet, forståelsen, selvtillitten og de trygge egenvurderte valgene. Det gjelder både fitnessfitter og antifitnessfitter, begge er like blinde. Antifitnessfittene er bare hakket verre fordi de reagerer på akkurat samme tankegang som de selv innehar, bare motsatt, og fordi de i tillegg er blinde for at ingen kake alltid er bedre enn masse kake uansett hvor mye du mener noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Antiantiantiantifitnessfitte.... Nå har vi snart gått "all inn post-modern up in this bitch"

Sliter med å følge den røde tråden, men er det rimelig å anta Indiska at budskapet ditt er at man lurer på hvor "alt med måte" ble av oppi de ekstreme ytterpunktene mellom å sky sjokolade som pesten og ete sjokolade som om det stod om liv?

Altså, en "chill out, and live well" uten å bli obsessive i ene eller andre retningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiantiantiantifitnessfitte.... Nå har vi snart gått "all inn post-modern up in this bitch"

Sliter med å følge den røde tråden, men er det rimelig å anta Indiska at budskapet ditt er at man lurer på hvor "alt med måte" ble av oppi de ekstreme ytterpunktene mellom å sky sjokolade som pesten og ete sjokolade som om det stod om liv?

Altså, en "chill out, and live well" uten å bli obsessive i ene eller andre retningen?

Ja. Kort og godt. Begge deler er lulz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...