Gjest QueenWinther Skrevet 19. februar 2014 Skrevet 19. februar 2014 Da jeg trente i dag (med coachen min og en tredje kettlebellutøver) kommenterte jeg at jeg var så utrolig støl i beina, og at det var litt vondt. Fikk da høre av denne tredje kettlebellutøveren: "Om jeg sier til min coach at jeg har vondt, vet du hva han sier til meg? 'You may choose other sport, like ping pong.'" Siter
wheysted Skrevet 19. februar 2014 Skrevet 19. februar 2014 Da jeg trente i dag (med coachen min og en tredje kettlebellutøver) kommenterte jeg at jeg var så utrolig støl i beina, og at det var litt vondt. Fikk da høre av denne tredje kettlebellutøveren: "Om jeg sier til min coach at jeg har vondt, vet du hva han sier til meg? 'You may choose other sport, like ping pong.'" Hahaha! Den skal jeg stjele! Siter
Thomas1990 Skrevet 19. februar 2014 Skrevet 19. februar 2014 Da jeg trente i dag (med coachen min og en tredje kettlebellutøver) kommenterte jeg at jeg var så utrolig støl i beina, og at det var litt vondt. Fikk da høre av denne tredje kettlebellutøveren: "Om jeg sier til min coach at jeg har vondt, vet du hva han sier til meg? 'You may choose other sport, like ping pong.'" Fikk meg til å tenke på den gangen jeg satset aktivt på bordtennis. Var et helvette uten like. Hadde treninger på 3 timer, 4 ganger i uka. Regel nummer en var at man aldri skulle stå stille. Bordtennis er en sport det er alt for lett å mobbe :/ Afterall, TheThomas, Krembolle og 11 andre 14 Siter
SlayerDad Skrevet 19. februar 2014 Skrevet 19. februar 2014 Er en stund siden dette, men tar den. To treningskompiser gjør seg klare til dagens dyst, og praten går etterhvert over til vekt. Disse er store gutter, mye muskler og en del flesk, men mest det første. "Har nå kommi meg ned på 96 kilo," sier førstemann. Så smeller det fra kompisen: "Det er bare kvinnfolk og unger som veier under hundre." ubertass, Dwarniel, SophieTromso og 17 andre 20 Siter
Anho Skrevet 19. februar 2014 Skrevet 19. februar 2014 En lokal gymhelt til sine "disipler" "Og her skal dere få et gratis tips på kjøpet: Alltid bruk belte, uansett." De fleste tok dette for god fisk, da gymbroen er sterkere enn de fleste andre der, men en spurte likevel "På apparatene også?" Hvor gymbroen svarer: "Ja, kanskje spesielt på aparatene. Du får opptil 40% mer utbytte av aparatøvelsene hvis du bruker belte" I don't even.. melis1988, CamillaO, Dwarniel og 15 andre 18 Siter
fff Skrevet 21. februar 2014 Skrevet 21. februar 2014 Vi har ett sitat som går om igjen på gymmet, som egentlig har blitt en regel. Markløft: Sliter du med Lockout, må du trene mer med dama. Har du ikke dame, får du finne deg en kompis. Sondre Aalbotsjord, Aulin, Krembolle og 12 andre 15 Siter
Stephanie F Skrevet 21. februar 2014 Skrevet 21. februar 2014 Vi har ett sitat som går om igjen på gymmet, som egentlig har blitt en regel. Markløft: Sliter du med Lockout, må du trene mer med dama. Har du ikke dame, får du finne deg en kompis. Hva om man er dame med samme problem? Linjemannen 1 Siter
Eminator Skrevet 21. februar 2014 Skrevet 21. februar 2014 Hva om man er dame med samme problem? trene mer med typen hehehe:ROFLMAO: Siter
Ojive Skrevet 21. februar 2014 Skrevet 21. februar 2014 trene mer med typen hehehe:ROFLMAO: ooooooh nice Siter
Eliza Skrevet 21. februar 2014 Skrevet 21. februar 2014 sistat fra plyo overhørt på trening i dag.. trodde jeg skulle le meg ihjel " ikke spy, da spyr du vekk alle proteinene " en pt kunde som var noe sliten tror jeg.. TheThomas, RealistDama, Splae og 33 andre 36 Siter
Tor Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Skrevet 21. februar 2014 sistat fra plyo overhørt på trening i dag.. trodde jeg skulle le meg ihjel " ikke spy, da spyr du vekk alle proteinene " en pt kunde som var noe sliten tror jeg.. Ohh my goood. Jeg gleder meg, skal trene om litt. Er ikke Ståle der i dag så griner jeg! Siter
Brokkoli Skrevet 21. februar 2014 Skrevet 21. februar 2014 sistat fra plyo overhørt på trening i dag.. trodde jeg skulle le meg ihjel " ikke spy, da spyr du vekk alle proteinene " en pt kunde som var noe sliten tror jeg.. Beste til nå! Keep 'em coming. Aurelius 1 Siter
erfaren rookie Skrevet 21. februar 2014 Skrevet 21. februar 2014 En satt å leste denne http://www.dn.no/dnaktiv/article2749616.ece i resepsjonan og utbrøt : Er det vits å trene hvis man ikke går for store biceps? Tinti, Afterall, Stephanie F og 2 andre 5 Siter
jallajalla Skrevet 22. februar 2014 Skrevet 22. februar 2014 "alt under 100kg er femi" <3 TheThomas, Håvard Vika, Stephanie F og 15 andre 18 Siter
Lz'Pv Bruh Skrevet 26. februar 2014 Skrevet 26. februar 2014 Skal ikke uttale meg på generell basis, men han har vel ekstremt utvasket dialekt.. En eller annen gang var han fra Nord Jeg har aldri møtt noen som klarer å imitere plyo. Keegil og Tor 2 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 10. mars 2014 Skrevet 10. mars 2014 Enda et sitat fra denne tredje kettlebellutøveren, fra min forrige post: "Any good kettlebell competition starts with a wet tshirt contest." Siter
Tuba Skrevet 10. mars 2014 Skrevet 10. mars 2014 All mat under 500gram er pålegg. Januz bokmerke, damdidam, Stephanie F og 33 andre 36 Siter
Tor Skrevet 13. mars 2014 Forfatter Skrevet 13. mars 2014 Det gode med tunge løft i markløft er at om man mister vekten så knuser den deg ikke. - Plyo til en kunde. Afterall, Aequitas, Dwarniel og 14 andre 17 Siter
Tuba Skrevet 14. mars 2014 Skrevet 14. mars 2014 "Vi tar biceps først, sånn at vi ikkje er for slitne til å gjøre det etter markløft" Ole Andreas, Stephanie F, Dwarniel og 9 andre 12 Siter
amarita Skrevet 14. mars 2014 Skrevet 14. mars 2014 "12 repetisjoner!!! Ikke faen...alt over 5 rep er aerobic".. Johnp, Tuba, Januz bokmerke og 4 andre 7 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.