Jump to content
Tor

Sitater fra helter på ditt gym - aka Plyo sitat tråden.

Recommended Posts

Dette blir nok off topic, men det var morsomt allikevel. Tre jenter sitter i relax-avdelingen på senteret og venter på mødrene sine. De er 10-12 år gamle, og skravla går følgelig deretter. Jente 1 & 2 er søstre, den tredje ei venninne.

Jente 1: "Hvis man trener femten minutter lever man tre år lenger."

Jente 2: "Så hvis du trener femten minutter når du er liksom 150 år, så lever du i tre år til?"

Jente 1: "Ja. Eller, kanskje ikke helt..."

Jente 3: "Jeg har en god nyhet. Pappa skal begynne å trene."

Jente 1: "Men han ekke feit...?"

Jente 3: "Nei, det er jo ikke derfor han skal begynne å trene."

Jente 2: " Det kalles faktisk lubben. Han er det."

Jeg: :roflmao:

Fortsetter under...

Ene amerikanske coachen på samlinga med amerikansk fotball leverer mye som er verdt å spare på. Glemt mye, men er par:

- Please be better at being good.

- I want you to hit that fucker hard. Run straight through him like a bus hitting a freaking dog!

- Whats your name, kid?

- Per.

- Pear? Really? I'm gonna call you apple. Or peach, that's a popular name down south.

Med et par super bowl rings på fingrene kan du egentlig si hva du vil.

Annonse

Guest
Hadde ekstremt mye stølhet, helt til jeg begynte gaine. Da var det aldri noe problem lenger. ^^

DKgVHQi.jpg

Guest
Åja, digg! Gikk i aggromode for feilquote :D

Haha :D. Du er jammen en snill bjørn når du definerer "Det har jeg aldri sagt!" som aggromode :notworthy:. Har sagt det før og sier det igjen. Det finnes ikke selvhøytidlighet i dagthomas :happy:

Annonse

Guest =xXx=

Heh… denne er fra mitt treningssted der to eldre fruer med blå/lilla hår kikker på en 20 åring som pumper biceps med noen sinnsyke manualer og skikkelig grynter og svetter. Damene står med sånne 0,25 kilos manualer og gjør nesten samme øvelsen. Så sier den ene fruen mens hun kikker på egne manualer, "ja, ja, en skal ha for oppmøte".

Heh… denne er fra mitt treningssted der to eldre fruer med blå/lilla hår kikker på en 20 åring som pumper biceps med noen sinnsyke manualer og skikkelig grynter og svetter. Damene står med sånne 0,25 kilos manualer og gjør nesten samme øvelsen. Så sier den ene fruen mens hun kikker på egne manualer, "ja, ja, en skal ha for oppmøte".

Awww, koslig da!

Guest =xXx=
Awww, koslig da!

I den konteksten var det hylartig;)