Gå til innhold

Turn-off


boost

Anbefalte innlegg

<ironi> Etter å ha lest denne lista skjønner jeg søren ikke hvordan jeg har klart å lure kjæresteriet til å fri til meg. Han skal få seg en real klem når han kommer hjem, mens jeg forteller om hva kattene har hatt fore i dag, hvor mye det plager meg at jeg skal selge hesten, at jeg føler meg litt feit og oppblåst (siden jeg jo ER lubben), at kontoen ser litt skrapa ut for det trengs nye hårprodukt, og ikke minst at jeg er sjuk og svak i dag.

Tror faktisk han skal få en kake for å holde ut. </ironi>

Sårri, jeg har bare så lav selvtillitt, særlig siden jeg kun liker å lese bøker i fantasy-sjangeren...

Point being (som nevnt en gang tidligere i tråden); alle er jo forskjellige, samtidig som jeg tror man gir litt beng i enkelte aspekter så lenge resten passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg takler ikke innpåslitne og overromantiske pusegutter.

- Hvisker E-ordet inn i øret før man i det hele tatt vet om vedkommende liker big one fremfor grandis.

- Sender 6 klissete sms'er på rad

- Skal leke "Knutemor" om natten til tross for 25 varmegrader. Gjerne også i sofaen under filmkvelder.

- Sende 10000000 roser for hver eneste dag, uke, måned man er sammen.

- Dele spytt 24/7

- Ha 1 1/2 times romantisk seanse hver fuckings kveld.

- Skryter av seg selv om hvor omsorgsfull og romantisk han er.

Og hvis man ikke skulle svare på en melding eller trekke seg unna et kyss fordi man vil beholde tyggisen selv: "Er du sur? Elsker du meg ikke lengre?? Skal du gjøre det slutt med meg???" Gjerne også som maser ETTER man har sparket gutten på hue og ræva ut. "Jeg savner deg. Så utrolig mye. Tilgi meg om jeg har gjort noe galt. Har aldri elsket noen så mye som deg. Vi er jo perfekte sammen. Perfekte. Perfekte. Perfekte."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter som har:

Hår under armene

Raper/promper i alle mulige settinger

Jenter med synlig rompesprekk!

Huff. :!:

Da jeg ble sammen med typen hadde han én eneste betingelse; Hvis vi skulle være sammen måtte han få lov til å rape og fise så mye han ville når det var bare oss to sammen. Helt uten at jeg skulle kommentere eller gjøre oppstandelse av det.

"Det er helt i orden," svarte jeg "men da skal det gå begge veier!"

Score!

Men hår under armene og synlig rumpesprekk er jeg enig i er en no-no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble sammen med typen hadde han én eneste betingelse; Hvis vi skulle være sammen måtte han få lov til å rape og fise så mye han ville når det var bare oss to sammen. Helt uten at jeg skulle kommentere eller gjøre oppstandelse av det.

"Det er helt i orden," svarte jeg "men da skal det gå begge veier!"

Score!

Men hår under armene og synlig rumpesprekk er jeg enig i er en no-no.

Ah, glad kjæresten min liker meg selv om jeg skulle få hår under arma eller at rumpesprekken skulle titte opp av buksa! :D Seriøst, enkelte ting er så sinnsykt små bagateller i forhold til det store bildet. Samarbeid i hverdagen, samarbeid om husarbeid, tid og støtte til egne interesser, økonomisk samarbeid, samarbeid med barn i hus, å huske å bruke tid og kjærlighet på hverandre.. Ja, lista på ting som er viktig er VELDIG mye lengre opp enn det som er på turn off-lista til veldig mange her.

Halo, hvem bryr seg om hvilken bøker man leser, om man ikke barberer seg under armene på 2 uker, om man liker ponnier osv osv? Det er ikke de faktorene som definerer om jeg er lykkelig med min kjæreste eller ikke.

Dagens tale fra meg!

Helt ærlig, tror ikke mange her tenker over disse tingene om de først liker en person.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slenger meg på prompebølgen.

I mine forhold må det være fritt frem. Seriøst. Jeg DØR om det bare MÅ være superkleint om en av oss slipper en bønne, eller at jeg/ho må fly på do hver gang en kjenner noe er på vei.

Sånt havner ikke på "turn-off" lista mi iaff. Do what the fuck you wanna do :p

(PS: jeg sitter på jobb og dæver av latter her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke damene mine hårete, så jeg ville ikke forventet at samboeren hadde godtatt meg hårete. Jeg lager downselyder fordi jeg har refluks, så det er innafor, men jeg raper helst inni meg. Jeg passer på at jeg ser respektabel ut hver dag, at jeg holder vekta innenfor rimelighetens grenser, og at jeg har matchende undertøy. Det handler ikke om å være underdanig, det handler om ikke å la seg selv forfalle i et forhold. Jeg forventer ikke at samboeren skal tenne på meg om jeg ser ut som en dass, liksom. Men om han bitcher om litteraturen min, da ville jeg ledd jævlig høyt, for det er jo ikke han som skal lese moroa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, glad kjæresten min liker meg selv om jeg skulle få hår under arma eller at rumpesprekken skulle titte opp av buksa! :D Seriøst, enkelte ting er så sinnsykt små bagateller i forhold til det store bildet. Samarbeid i hverdagen, samarbeid om husarbeid, tid og støtte til egne interesser, økonomisk samarbeid, samarbeid med barn i hus, å huske å bruke tid og kjærlighet på hverandre.. Ja, lista på ting som er viktig er VELDIG mye lengre opp enn det som er på turn off-lista til veldig mange her.

Halo, hvem bryr seg om hvilken bøker man leser, om man ikke barberer seg under armene på 2 uker, om man liker ponnier osv osv? Det er ikke de faktorene som definerer om jeg er lykkelig med min kjæreste eller ikke.

Dagens tale fra meg!

Helt ærlig, tror ikke mange her tenker over disse tingene om de først liker en person.. :)

La oss være ærlig her, sånne ting er viktig i begynnelsen. Ingen vil stille på første date med hår under armene og ubarberte legger og bare si "deal with it". Men selvfølgelig, etterhvert som man vokser sammen, og spesielt når man flytter sammen, så lærer man seg selvfølgelig å akseptere både slække klær, ikke-konstant nybarberte kroppsdeler og både kroppslyder og funksjoner. Folk som har poengtert ting som sjalusi, moralsk støtte, grunnleggende verdier er viktig for å få ett forhold til å fungere, men promping, raping, klesstil, osv. blir mindre viktig etterhvert som tiden går og man bor tett på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke damene mine hårete, så jeg ville ikke forventet at samboeren hadde godtatt meg hårete. Jeg lager downselyder fordi jeg har refluks, så det er innafor, men jeg raper helst inni meg. Jeg passer på at jeg ser respektabel ut hver dag, at jeg holder vekta innenfor rimelighetens grenser, og at jeg har matchende undertøy. Det handler ikke om å være underdanig, det handler om ikke å la seg selv forfalle i et forhold. Jeg forventer ikke at samboeren skal tenne på meg om jeg ser ut som en dass, liksom. Men om han bitcher om litteraturen min, da ville jeg ledd jævlig høyt, for det er jo ikke han som skal lese.

+1 for reflux

*brofist* \m/

(og ja, man kan vel holde styr på rap)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...