Gå til innhold

Turn-off


boost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Turn off = Damer som...

- Ikke tar vare på seg selv. (hygiene, lar kroppen forfalle, etc etc.)

- Fiser og er fæl i offentlige/sosiale settinger. (Om hu fiser og raper i hjemmet på privaten så driter jeg beint i det, kvinnesjarm kalles det :p)

- Oversminker seg til daglig. Tenker da i baner hvor de faen meg ikke ligner på seg selv med/uten sminke, noen jeg kjenner som jeg har sett uten sminke ser så sjukt anderledes ut, at de gidder å leve under et skall med sminke skjønner jeg ikke.

- Er høye på pæra og har en "Å se på meg, jeg er så jævlig fin" attitude. Bimboer er et ord som plopper opp i hodet.

- JEG synes er direkte vondt å se på (beauty is in the eye of the beholder!)

Er veldig generelle ting dette, men å havne i en av disse er trolig nok til at jeg mister litt piffen og interessen. Dette er da FØR man innleder et forhold.

For å illustrere: Er du litt overvektig, men tar vare på deg selv, er en trivelig søt jente. I'd give it a go! Er du en slank bimbo som er, så kommer jeg nok ikke til å gidde å gi det en sjangs en gang.

Potensielt mitt tap, men faen da, litt standarder/krav må man ha :p

Etter at man har blitt med noen, så er vel turn-off om hun forandrer seg og blir en bitch etc.. For min del, kommer det så langt som at det blir et forhold, så er det veldig lite turn-offs med den dama ;)

EDIT: Ang å slippe en bønne... Slapp en dækel en gang 5 min før foreldrene til eksen kom på bursdag. Det var så jævlig at vi måtte bare bryte ut i latter, bannskap og begynne umiddelbar utlufting.

Akkurat slik skal det være, det er enhelt naturlig prosess, og så lenge en ikke fiser og raper over en lav sko i alle settinger, så må det da være lov?

Ingen som slår ned på "the occational queef" midt i økten heller? Shit happens, lol -> get over it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss være ærlig her, sånne ting er viktig i begynnelsen. Ingen vil stille på første date med hår under armene og ubarberte legger og bare si "deal with it". Men selvfølgelig, etterhvert som man vokser sammen, og spesielt når man flytter sammen, så lærer man seg selvfølgelig å akseptere både slække klær, ikke-konstant nybarberte kroppsdeler og både kroppslyder og funksjoner. Folk som har poengtert ting som sjalusi, moralsk støtte, grunnleggende verdier er viktig for å få ett forhold til å fungere, men promping, raping, klesstil, osv. blir mindre viktig etterhvert som tiden går og man bor tett på hverandre.

I will agree with you on this one :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det er godt at jeg har samboer når jeg leser denne tråden! Frister ikke å være singel og måtte finne seg noen ny som innfrir "forventningene" for å si det slik! (Eller innfri andre sine forventinger for den del)

For min del er turn-offs: (Jeg er jente forresten dersom det skulle være tvil ;))

-Avhengighet av nikotin. Jeg klarer ikke menn som røyker/snuser. Aldri i verden om jeg ville kysset noen som gjør det :hungover:

- Mangel på ambisjoner og mål med livet (kuker bare rundt)

-Rotehuer (jeg er veldig ryddig, så det er nok derfor)

-Menn som ikke liker eller er redd hunder

-Søker stadig bekreftelse på at de er sterk nok, kjekke nok, kler seg bra nok osv… :yuck: Ha litt troen på deg selv! :)

-Ubesluttsomhet

- Kresen på mye mat eller synes mye mat er "rart" (selvsagt greit å ikke like noe, men når det er sånn 30++ ting er det litt mye…)

-De som synes fjortisfylla hver helg er gøy når de burde være for gammle for å oppføre seg slik :yuck:

-Fulle menn

-Redd for å fly (vet denne er litt urimelig, men det er et stort irritasjonsmoment for meg :()

-Overslig opptatt av sex

-Uærlighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner det er godt at jeg har samboer når jeg leser denne tråden! Frister ikke å være singel og måtte finne seg noen ny som innfrir "forventningene" for å si det slik! (Eller innfri andre sine forventinger for den del)

For min del er turn-offs: (Jeg er jente forresten dersom det skulle være tvil ;))

-Avhengighet av nikotin. Jeg klarer ikke menn som røyker/snuser. Aldri i verden om jeg ville kysset noen som gjør det :hungover:

- Mangel på ambisjoner og mål med livet (kuker bare rundt)

-Rotehuer (jeg er veldig ryddig, så det er nok derfor)

-Menn som ikke liker eller er redd hunder

-Søker stadig bekreftelse på at de er sterk nok, kjekke nok, kler seg bra nok osv… :yuck: Ha litt troen på deg selv! :)

-Ubesluttsomhet

- Kresen på mye mat eller synes mye mat er "rart" (selvsagt greit å ikke like noe, men når det er sånn 30++ ting er det litt mye…)

-De som synes fjortisfylla hver helg er gøy når de burde være for gammle for å oppføre seg slik :yuck:

-Fulle menn

-Redd for å fly (vet denne er litt urimelig, men det er et stort irritasjonsmoment for meg :()

-Overslig opptatt av sex

-Uærlighet

Tvillinghjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, mye meninger om topic ser jeg...:huh:

Synes personlig at det handler om sammensetninger og helheten av den man har foran seg, med det mener jeg at det som kan være en turn-off hos en jente ikke nødvendigvis er det hos en annen...

Har latt meg bli betatt av mange forskjellige typer jenter uavhengig av høyde/alder/hårfarge/hårlengde/nasjonalitet om de er tynne/kraftige, sjenerte/utadvendte etc og funnet ut at det ikke finnes noen fasit, ikke for meg anyways...

Det er nå heldigvis slik at ingen er like og det er jeg glad for, tenk om alle jenter var akkurat sånn som man syntes var en innertier, herregud noe så dønn kjedelig...hva hadde skjedd med fantasien vår da?

Det jeg derimot alltid har undret over er det jenter ofte sier at mannen skal spille uinteressert og at det er turn off at gutter viser interesse, hva er det med det egentlig, er det derfor man som mann plutselig får 10 ganger så mange "sultne" blikk på byen når ringen sitter på fingeren, interessen for det man ikke kan få? Snakker ikke om "stalking" men skulle tro at det å vise at man har interesse for noen er en positiv greie... Jaja...er vel noen som får litt for mye oppmerksomhet da kanskje...

Det finnes nok noen for enhver der ute, uavhengig av preferanser... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, mye meninger om topic ser jeg...:huh:

Synes personlig at det handler om sammensetninger og helheten av den man har foran seg, med det mener jeg at det som kan være en turn-off hos en jente ikke nødvendigvis er det hos en annen...

Har latt meg bli betatt av mange forskjellige typer jenter uavhengig av høyde/alder/hårfarge/hårlengde/nasjonalitet om de er tynne/kraftige, sjenerte/utadvendte etc og funnet ut at det ikke finnes noen fasit, ikke for meg anyways...

Det er nå heldigvis slik at ingen er like og det er jeg glad for, tenk om alle jenter var akkurat sånn som man syntes var en innertier, herregud noe så dønn kjedelig...hva hadde skjedd med fantasien vår da?

Det jeg derimot alltid har undret over er det jenter ofte sier at mannen skal spille uinteressert og at det er turn off at gutter viser interesse, hva er det med det egentlig, er det derfor man som mann plutselig får 10 ganger så mange "sultne" blikk på byen når ringen sitter på fingeren, interessen for det man ikke kan få? Snakker ikke om "stalking" men skulle tro at det å vise at man har interesse for noen er en positiv greie... Jaja...er vel noen som får litt for mye oppmerksomhet da kanskje...

Det finnes nok noen for enhver der ute, uavhengig av preferanser... :D

Jeg for min del har i hvertfall alltid gått for dem som viser interesse fremfor de som ikke gjør det. Synes det er riktig og bra når begge viser interesse for hverandre ;) For meg har aldri uinteresserte menn vert noen turn-on. Tvert i mot. Synes liksom sjelden det går spesielt bra for dem som går etter menn som oppfører seg slik heller. Viser seg ganske ofte å være douchebags. Men altså, whatever rocks your boat. Noen liker tydeligvis at mannen er uinteressert, jeg er motsatt. Fint at alle er forskjellige :)

Og jeg må si meg enig i forundringen over hvorfor jenter går for "opptatte" og uinteresserte menn. Ser jo bare de gangene jeg har vert på byn med samboeren min. Jenter går jo MYE for menn som har dame :confused: Og jenter som han ikke har hatt kontakt med på årevis sender plutselig meldinger på facebook og skriver på veggen og greier. Og det spesiellt viss han har postet bilder av oss sammen, eller en status der jeg er tagget eller noe i den dur. Altså, hallo? Har kjeftet på mer enn en sånn jente for å si det slik :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ett krav som gjelder uansett hvor kjekk og sjarmerende fyren er. Han MÅ, uten unntak, like hunder. Generelt har jeg null interesse av folk som ikke liker hunder. Har aldri gått overens med slike folk.

Men om de liker hunder, og i tillegg har det som hobby.. :joyful:

Enig i den! Hunden min betyr mer for meg enn de fleste, og liker du ikke den er det på rævva ut :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er sykt turn-off med kvinner og menn som "faker" interesser og hobbyer for å gjøre seg mer interessante. Har ikke tall på hvor mange jenter jeg kjenner som "eeeeeelsker fotball og PS3" hver gang det er noen gutter til stede, men som knapt bryr seg når jeg spør om de vil bli med meg på kamp (ja, fortsatt litt bitter for at jeg måtte se gårsdagens kamp alene). Eller i disse OL-tider, menn på byen som synes "det er sååå fett med snowboard, han derre sandbech er jo dritgod". C'mon, jeg blir ikke med folk hjem fra byen bare fordi de vet hvem Mark McMorris er...

Ellers er det turn off med menn som er utrente, har sykt dårlig hud eller mangler humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...