Gå til innhold

Turn-off


boost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Lav IQ

Din løgner.

At lav intelligens er det du finner aller mest frastøtende har jeg overhodet ingen tro på. Du er ute på byen, og iløpet av kvelden kommer to jenter å sjekker deg opp. Den ene er smellvakker med det absolutt perfekte utseende, men dessverre relativt dum i toppen. Den andre ser ut som hun hadde vokst opp i et hus uten speil, aldri sett innsiden av et treningssenter, ikke hørt om konseptet sminke eller frisørsalong og har levd på i snitt 10 000 kcal om dagen siden hun gikk ut av barneskolen, men til gjengjeld er hun rasende intelligent. Mener du å påstå at av de to så hadde du valgt sistnevnte om du skulle blitt med noen hjem på en kveld med uforpliktende morro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke lage ny tråd, så stjeler denne.

Gutter som later som de liker det samme som deg, later som de er opptatt av ting som ''meningen med livet'' og sånt bare for å virke smarte eller kommer med ''jeg har alltid vært den som har passet på venninnene mine. jeg skryter aldri og jeg leter etter hun som matcher min personlighet perfekt''

føkkåff. Har en sånn som skriver til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke lage ny tråd, så stjeler denne.

Gutter som later som de liker det samme som deg, later som de er opptatt av ting som ''meningen med livet'' og sånt bare for å virke smarte eller kommer med ''jeg har alltid vært den som har passet på venninnene mine. jeg skryter aldri og jeg leter etter hun som matcher min personlighet perfekt''

føkkåff. Har en sånn som skriver til meg

Hvordan vet du at de later som? Kanskje de tror det samme om deg, at du "hermer"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...