Gå til innhold

boost

Medlemmer
  • Innholdsteller

    116
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av boost

  1. Er det virkelig så mye å hente på å handle i sverige når kursen er såppas dårlig som den er nå? Diskuterte dette med typen min, vi vurderte å dra til sverige på harrytur nå som skolen startet og det var på tide å fylle opp skapene, men droppet det siden det var nesten like billig på rema eller tok vi kanskje feil?
  2. Hvorfor er det så stor forskjell på kcal-innhold/ karbohydratinnhold mellom noen lomper? Er de ikke i utgangspunktet laget av det samme (potet, mellom 70-85%) og litt mel (hvetemel, spelt, havre osv). Hvordan kan det da ha seg at noen har 40g karbo mens noen har bare 27g karbo/ 100g vare? (ser ingen sammenheng mellom at de som har mye potet har mindre karbo heller)
  3. boost

    Intimbarbering

    Hvordan foretrekker dere gutter at jenter ser ut nedentil? Busk/ naturlig, glattbarbert eller en liten landingsstripe?
  4. Har også merket det med lomper.. de fleste har rundt 180 kcal/ 100g med opp mot 40g karbs/100g, mens noen har 130 kcal og rundt 30 karbs/ 100g. Hvordan kan samme produkt ha så stor forskjell i karbohydratinnhold? er det en feil eller stemmer det faktisk? (de har omtrent samme forhold mellom potet og mel også...)
  5. Lurer på hvilke blogger folk her inne følger med på/ har som favoritt (utenom fitnessbloggen så klart ) Tenker særlig på blogger om trening, mat, motivasjon osv, men gjerne også andre ting! Innspill?
  6. Jeg kommer til å være et par dager uten kjøkken og lurer på om dere har noen tips til måltider som ikke trenger tilbredning og matvarer som ikke trenger å oppbevares i kjøleskap.. Helst ikke bare brød med pålegg, blir nok det til lunsj, men gjerne noe mer kreativt til frokost!
  7. Hei! Jeg skjønner ikke helt greia med disse kalkulatorene; i følge alle som jeg har sjekket ut skal jeg forbrenne ca 2000 kcal daglig. Jeg har i en lengre periode nå spist ca 1700-1800 kcal om dagen, men vekta står BOM stille, om ikke annet muligens litt opp! Jeg skjønner ikke det i det hele tatt.. burde gått ned i hvertfall 1 kg... ??
  8. imogas eller minifom. selges på apotek
  9. 30g gryn, 1 dl melk, vann, 1 egg + 1/2 eple i biter - kokes sammen i ca 5 min, server med sukrin + kanel. NAM og er mett i mange timer etterpå!!
  10. hvorfor så mye proteinpulver??? spis ordentlig mat!
  11. Hva med ting med skall? feks egg og banan? Hvis banan har 80 kcal per 100 g, og en banan med skall veier 200g, mens uten skall 150g. Er det da 160 eller 120 kcal i bananen?
  12. tror ikke det er krise å veie 48 i forhold til helsa, gjorde jo det for ikke så lenge siden og lå stabilt på 48 uten noen helsemessige problemer. og BMI er innenfor normalen.
  13. Veide dette for en liten stund tilbake, var mer fornøyd med hvordan jeg så ut da.. er ikke så høy så 48 kg er ikke SÅ lite ass..
  14. Veide 48 for en stund tilbake og var mer fornøyd med kroppen da.
  15. Jente 160 lav 51 kg, vil ned til 48 spiser ca 1600-2200 kcal dagen, avhengig av aktivitet. trener 6-7 ganger i uka; styrketrening/ idrett, og 4x4
  16. boost

    kcal i tyggis?

    så du bruker 100 kr dagen på tyggis??
  17. boost

    kcal i tyggis?

    jeg spiser 1 pk om dagen (stimorol senses) og regner med kaloriene i kaloribudsjettet for dagen, selv om det bare er 40 kcal..
  18. boost

    Biorytme-frokost

    Jeg driver å tester ut biorytme-prinsippet og liker det veldig bra foreløpig! Det eneste er at jeg begynner å bli ganske lei av å spise egg til frokost... Noen forslag til andre frokoster? Helst varm-mat, tidligere spiste jeg havregrøt og har likssom vendt meg til å ha noe varmt å starte dagen med! Og helst noe som er billig! Har ikke råd til å spise kylling/ karbonadedeig/ biff til frokost og lunch hver dag..
  19. Noen som kan anbefale en bra "innvandrerbutikk" i Trondheim?
  20. jeg trener omtrent bare rygg (driver med klatring) og mine skuldre er skikkelig foroverbøyde.. så mye at når jeg retter meg opp så knaker det i ryggsøylen og brystbeinet!! vet ikke hvilke rygg øvelser som er rette øvelser da? gjort litt omvendt flies for fikk et tips om at det skulle dra scapula tilbake. noen som vet? (kan si at jeg ikke er så flink til å tøye da)
  21. 8-9 timer hver natt. Får jeg mindre er jeg helt ubrukelig...
  22. 160 høy, veier 50-51 kg. Spiser mellom 1700-2200. Går ned hvis jeg spiser under 2000, vedlikehold hvis jeg ligger på 2000-2200. Trener hver dag
  23. Takk for det! Håper virkelig ikke jeg får det igjen, men hvis jeg gjør det skal jeg si fra er det greit å fortsette å trene etter at man har hatt det? sist avsluttet jeg økta med en gang, men kunne jeg fortsatt med flere intervalldrag etter en liten pause?
  24. Det er første gang dette har skjedd, aldri opplevd noe liknende før... Har aldri vært nødt til å bryte midt inne i et 4x4 intervall, men det måtte jeg nå, ble likssom helt plutselig utmattet og med veldig høy puls.... du fikk kun plager under anstrengelse eller?
×
×
  • Opprett ny...