Gå til innhold

Turn-off


boost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

turn off damer som:

bryr seg om små bagateller

gir ikke gutten/mannen en sjangs før

har sidecut

tar ikke vare på seg selv.

eier ikke selvironi

tør ikke å løfte tungt fordi hun tror hun ser ut som jay cutler over natten...

lyger

går rundt grøten(si ting som de er da slipper jeg å kaste bort mer tid)

unødvendig fjas.

veldig passiv i samtalen(e)

hyper religiøse som prakker på deg troen.

har ikke innestemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter som ikke er snille. De trenger ikke nødvendigvis være mor Theresa, men jeg har lite til overs for jenter som behandler personer de ikke har interesse av dårlig. Dette har jeg mange eksempler på. Et eksempel kan være jentene som er dødshyggelige med noen gutter de er interessert i på et utested, men behandler andre karer som prøver seg som dritt får dem til å kjøpe øl eller flasker osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke innestemme.

Haha, så sant. Samboeren til en bekjent av meg eier på ingen måter antenner på konseptet innestemme/utestemme, mens han på sin side er en ordentlig kontrast som den stilleste og roligste fyren i verden. De har to barn, som har blitt mer enn gamle nok til å kunne ha lært konseptet innestemme (ungdomsskole), men neida, der ser det ut som ting har gått i arv fra moren. Fra mitt ståsted så får jeg jo inntrykk av at stakkaren lever i ett lite helvete.

Consider yourself warned :cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendemessig:

veldig tynn eller veldig tjukk

laangt tynt hår i en løs hestehale

piercing i øyenbrynet

dårlig stelte tenner

Personlighetsmessig:

mener at alt de ikke liker er DÅRLIG, fremfor å se at det er en smakssak (dette irriterer meg grenseløst)

kraftig temperament

null interesse for bøker

en sånn type fotballfan som bare lager kvalme

å ikke ha fullført videregående (litt kynisk, I know, men kan ikke noe for det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

Piercinger har jeg igrunn ikke noe imot så lenge hun ikke er gjennomhullet, men sånne øreutvidelser... DET er turn-off det...

Synes faktisk at noen jenter kan være fine med piercinger.. Så lenge det ikke er i øyenbrynet.. Men ei jente med sleeve og septum og ellers gjennomført stil kan faktisk være ganske stilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...