Gå til innhold

Turn-off


boost

Anbefalte innlegg

Forresten synes jeg og det blir litt dumt å skulle blir turned off av en jentes interesser. Hva så om man har lest fifty shades og twilight? Kanskje man har lest et tusentalls bøker som er av samme interesse som fyrens.

Og man kan da følge med på paradise hotel, men også discovery channel og mer intellektuelle serier.

no black white. De fleste har som regel gode sider som utveier de negative

Sorry, men Discovery? Intellektuell? bwahahaha. Den tiden er long gone :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er turn-off med folk som har noe i mot paradise hotel. Slapp av og le litt! Det er tross alt bare underholdning. Trenger ikke ta seg selv/ting så høytydlig. :)

Og man kan da følge med på paradise hotel

Paradise Hotel er jo rene julekvelden hvis man synes det er morsomt å analysere eller rett og slett bare observere adferden til merkelige mennesker, høy komediefaktor. Har fulgt med på en par sesonger tidligere sammen med psykologistudenter :D Jeg ser ikke problemet med programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er turnoff med jenter som prøver å fremprovosere reaksjoner hos meg... Kanskje spess hvis jeg tidlig ser hva som holder på å skje.

Jeg er alt for trassig sånn sett... "Åja, du sjekker ut kompisen min for å 'gjøre meg sjalu'. Well, knock yourself the fuck out"... Det verste er jo at det kunne fungert, hadde hu bare genuint gjort det... men å skulle "bli spilt" av folk som er dårlige til å spille. Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er turnoff med jenter som prøver å fremprovosere reaksjoner hos meg... Kanskje spess hvis jeg tidlig ser hva som holder på å skje.

Jeg er alt for trassig sånn sett... "Åja, du sjekker ut kompisen min for å 'gjøre meg sjalu'. Well, knock yourself the fuck out"... Det verste er jo at det kunne fungert, hadde hu bare genuint gjort det... men å skulle "bli spilt" av folk som er dårlige til å spille. Nei.

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg passer vist ikke sammen med noen! :D haha! Sminker meg alt for mye, lite sosial, drikker meg alt for full når jeg drikker, snuser og røyker(har ikke røykt på en uke), eier ikke klesstil å går med akkurat d jeg føler for, har ikke så veldig mye mål i livet annet enn at jeg vurderer å bli pt, drev med hest(har aldri hørt d har vert negativt før nå), prater faktisk en del om katten min :o fordi hun er søt !!, er ikke flink på rettskriving osv.. Men det som skal sies er at personligheten min blir man ikke kjent med før man er blitt kjent med meg ! jeg er sjenert når jeg ikke kjenner folk men kjenner jeg noen så er jeg en energisk og morsom person(trur jeg) :p

Men turn off:

*Feite og alt for tynne mannfolk

*folk som er alt for opptatt av kosthold og trening og motsatt(d ska vere gøy)

*menn som trykker dama ned for å føle seg bedre

*menn som ikke tar initiativ (for jeg gjør d som oftest ikke)

*menn som ikke klarer å si noe humoristisk om jeg er trist (empati får alle te å føle seg tristere, å jeg har ikke empati)

*menn som ikke tar vare på seg selv etter de har "fått dama"

osv ...

*foreveralone* ? Yeah, funker det og ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er turn-off med folk som har noe i mot paradise hotel. Slapp av og le litt! Det er tross alt bare underholdning. Trenger ikke ta seg selv/ting så høytydlig. :)

Det er kanskje underholdning ja, men det er helt blottet for substans og representerer alt som er galt med verden i dag.

Derfor er jeg skeptisk til folk som fyller livet sitt med sånt. Tar meg selv generelt ekstremt lite høytidelig, så det er ikke noe med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er turn-off med folk som har noe i mot paradise hotel. Slapp av og le litt! Det er tross alt bare underholdning. Trenger ikke ta seg selv/ting så høytydlig. :)

Sorry to say - men en må være brødboks i hodet for å bare se på den møkka.

Fin kropp, men degenerert hjerne er absolutt turn-off,

Gi meg heller ei skrulle med 34 katter.

Urgh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Drittsekker (aldri skjønt meg på jenter som faller for dem)

-Manglende økonomisk sans

-Skrivefeil

-Lav intelligens

-Null interesse for kosthold og trening

- og i den andre enden; fanatisk opptatt av kosthold og trening

-Harry klesstil

-Oversosiale typer som ikke klarer slappe av hjemme alene

-Null ambisjoner

-Ikke glad i dyr (welcome to my zoo:love:)

-Gamere

Jaja, er nok ikke så populær jeg heller. Veggis, rir og liker Paradise Hotel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte tenke meg om lenge, og det jeg egentlig merker at jeg avviser oftest er gutter som går for fort frem. Når det er ganske tydelig at de ikke prøver seg på meg fordi de kjenner meg og syns jeg er en fantastisk person, men fordi de er desperat etter et ligg rett og slett. Sjekketriks er også ganske turnoff, med mindre du er sånn klønete-søt og ikke virker så douche av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke lyge, får det ikke til å syntes det er en veldig teit oppfinnelse :p

Jeg har prøvd så mange ganger å ta initiativ til å finne på noe men jeg har nok vert borti type tv/bil person som ikke kan annet enn å tru de kan bil og sitter forran tv'en ellers.

Ting jeg kommer på er jo som oftest aktivitet:

*Vil du vere med i stallen ? (spør bare en gang er det et nei så: 1. han er redd for hest 2.han syns det lukter vondt i stallen 3. han gidder ikke å gjøre annet enn ting av sin egen interesse.)

*Skal vå gå på tur ?

*Ut å spise?

*skal vi begynne å trene sammen ?

*reise på tur i helgen ?

osv.. så kanskje jeg bare er lei av å få et nei :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke lyge, får det ikke til å syntes det er en veldig teit oppfinnelse :p

Jeg har prøvd så mange ganger å ta initiativ til å finne på noe men jeg har nok vert borti type tv/bil person som ikke kan annet enn å tru de kan bil og sitter forran tv'en ellers.

Ting jeg kommer på er jo som oftest aktivitet:

*Vil du vere med i stallen ? (spør bare en gang er det et nei så: 1. han er redd for hest 2.han syns det lukter vondt i stallen 3. han gidder ikke å gjøre annet enn ting av sin egen interesse.)

*Skal vå gå på tur ?

*Ut å spise?

*skal vi begynne å trene sammen ?

*reise på tur i helgen ?

osv.. så kanskje jeg bare er lei av å få et nei :p

Høres dessverre ut som rimelig kjipe personer du har vært med som bare sier nei til alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrWednesday
Jeg kan ikke lyge, får det ikke til å syntes det er en veldig teit oppfinnelse :p

Jeg har prøvd så mange ganger å ta initiativ til å finne på noe men jeg har nok vert borti type tv/bil person som ikke kan annet enn å tru de kan bil og sitter forran tv'en ellers.

Ting jeg kommer på er jo som oftest aktivitet:

*Vil du vere med i stallen ? (spør bare en gang er det et nei så: 1. han er redd for hest 2.han syns det lukter vondt i stallen 3. han gidder ikke å gjøre annet enn ting av sin egen interesse.)

*Skal vå gå på tur ?

*Ut å spise?

*skal vi begynne å trene sammen ?

*reise på tur i helgen ?

osv.. så kanskje jeg bare er lei av å få et nei :p

Kudos for at du faktisk spør! Har inntrykk av at svært mange damer nærmest ser på det som en selvfølge at det er menn som MÅ ta initiativ. Det blir litt ekstra morsomt når de i tillegg klager over det og sier "jeg har jo sendt ut masse hint". At menn ikke er særlig gode på å ta hint (om de ikke er VELDIG åpenbare) velger de å bare overse... :p

Det kan vel forsåvidt føres på lista over turn-offs for min del: Damer som tror jeg tar hint. :cyclops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...