Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Halvparten av jentene der jeg trener som har på seg tights, har på seg gjennomsiktige tights.

Er de/dere klar over det? Er det derfor de/dere har blondetruser på?

Så gutta skal ha noe å se på, selvfølgelig? 2XU- tightsene blir ganske gjennomsiktige, men de er så digge å trene i at jeg ikke bryr meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen tips til tightser som ikke er gjennomsiktige, ei heller så innmari dyre?

Noen jeg trener med har tights fra hm, de er billige og blir ikke gjennomsiktig! Ellers anbefaler jeg Sulpture fra Casall, de er kjempe fine, ikke gjennomsiktig, høye i livet, dog litt dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Jeg har bakt "sunne" julekaker til den store gullmedaljen! Blant annet Kriweb sine pepperkaker, med mandelmel og easy bake bakeprotein isteden for mel, og sukrinmelis, sukrigold og yacon sirup som søtningsmiddel. Spørsmålet mitt er: Er disse glutenfrie?? Vet at mandelmel er det, men er Easy Bake det?

En venn som skal spise, har cølaki!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Jeg har bakt "sunne" julekaker til den store gullmedaljen! Blant annet Kriweb sine pepperkaker, med mandelmel og easy bake bakeprotein isteden for mel, og sukrinmelis, sukrigold og yacon sirup som søtningsmiddel. Spørsmålet mitt er: Er disse glutenfrie?? Vet at mandelmel er det, men er Easy Bake det?

En venn som skal spise, har cølaki!

http://www.x-life.no/products/easy-bake-750g-bakeprotein

"Ingredienser:

Myseproteinkonsentrat, erteprotein, eggehvittepulver , soya konsentrat og vaniljearoma.

Allergener:

Melk, erter, egg, soya"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.x-life.no/products/easy-bake-750g-bakeprotein

"Ingredienser:

Myseproteinkonsentrat, erteprotein, eggehvittepulver , soya konsentrat og vaniljearoma.

Allergener:

Melk, erter, egg, soya"

Takk! Men det stod på boksen så det visste jeg :p Men det jeg egentlig lurte på med spørsmålet var; det står at det inneholder soya og noen av de som har cølaki kan reagere på soya. Og så var jeg usikker på ingrediensen glutaminsyre - lurte på om det var det samme som eller lignet på gliadin eller glutenin :cautious: Men jeg fant ut av det! Ikke det samme! Så den mest usikre ingrediensen er soya. Noen som har erfaringer med cølaki og Easy Bake??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Jeg er veldig ofte kald - typ 80% av dagen, med gåsehud og frysninger. Er dette normalt, eller bør jeg få sjekket det? Kler meg godt opp med joggebukse, sokker, varm genser + hettegenser, og drikker kaffe, samtidig som det er 22grader i huset, men det hjelper bare såvidt. (typ, jeg får mindre gåsehud, men har fortsatt litt + frysninger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig ofte kald - typ 80% av dagen, med gåsehud og frysninger. Er dette normalt, eller bør jeg få sjekket det? Kler meg godt opp med joggebukse, sokker, varm genser + hettegenser, og drikker kaffe, samtidig som det er 22grader i huset, men det hjelper bare såvidt. (typ, jeg får mindre gåsehud, men har fortsatt litt + frysninger)

Kanskje du spiser for lite fett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...