Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Burde man være i IR sauna hvis man er syk og ikke kan trene vanlig eller blir det bare ekstra stress for kroppen?

Litt avhengig av hvor alvorlig sykdommen er, ville jeg nok unngått å stresse den unødvendig mye, det å bli frisk kan være en ganske krevende prosess for kroppen. Jo mer du kødder med kroppen når den er utenfor storform, jo lengre tid bruker du på å bli frisk.

Ro ned på saunaen, få i deg nok mat, nok vann, nok søvn, så kommer du deg raskere og er tilbake i gymmen raskest mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :) Da dropper jeg sauna !

Litt avhengig av hvor alvorlig sykdommen er, ville jeg nok unngått å stresse den unødvendig mye, det å bli frisk kan være en ganske krevende prosess for kroppen. Jo mer du kødder med kroppen når den er utenfor storform, jo lengre tid bruker du på å bli frisk.

Ro ned på saunaen, få i deg nok mat, nok vann, nok søvn, så kommer du deg raskere og er tilbake i gymmen raskest mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegaveshopping i butikk er håpløst. Webben derimot skal være løsningen på alle verdensproblemer. Har dere tips til nettbutikker med ting til foreldre som allerede har fylt opp kjeller, loft og garasje?

Forslag så langt er komplett.no, dealextreme.no, og sport-Conrad.com

Nå vet jeg ikke hva budsjettet er, men vurdert opplevelser?

Behøver ikke å bli kjempe dyrt, hvis man tenker utenfor boksen.

Ellers så er vinmonopolet en sikker en hvis de er glad i alkohol av noe slag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julegaveshopping i butikk er håpløst. Webben derimot skal være løsningen på alle verdensproblemer. Har dere tips til nettbutikker med ting til foreldre som allerede har fylt opp kjeller, loft og garasje?

Forslag så langt er komplett.no, dealextreme.no, og sport-Conrad.com

Jeg kjøpte opplevelser til mine foreldre i fjor, 3x teater /operabiletter til far, og golfweekend i Spania til mor.

Skal sies jeg hadde bedre råd den gangen. I år blir det vinterjakke til far og ullpledd til mor.

Hva om du kjøper et helgeopphold til de, og gjør en skattejakt ut av det? Typ, i

På julaften får de en konvolutt med "innholdet i denne skal ikke åpnes før nyttårsaften, og så får de veeeldig vage og hemmelige instruksjoner frem mot kvelden det gjelder, så booker du de inn på hotell og fikser biletter til noe greier gjør det litt awesome? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegaveshopping i butikk er håpløst. Webben derimot skal være løsningen på alle verdensproblemer. Har dere tips til nettbutikker med ting til foreldre som allerede har fylt opp kjeller, loft og garasje?

Forslag så langt er komplett.no, dealextreme.no, og sport-Conrad.com

noe spiselig som man sjeldent unner seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Hvor lang tid tar en bok fra USA? :rolleyes:

Edit: posten, altså. Hvor mange dager, uker. Noen med erfaring?

Kommer helt an på hvilken frakt du har bestilt med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...