Jump to content

Trening-er-gøy

Members
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

About Trening-er-gøy

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Disse bildene her motiverer meg Nydelige kropper alle sammen!
  2. Hva kan jeg forvente idag når jeg skal på trening? Så kjedelig å ta av kg på vektstangen
  3. Hehe, for jeg som er i så mye aktivitet og ikke har vært syk på flere år, er det en ganske stor og kjedelig forandring
  4. Hei! Har hatt omgangssyke, og idag er første dagen jeg er frisk. Har ganske dårlig matlyst og er biiittelitt småuggen i magen, men føler at jeg kan dra på trening. Vet ikke om det at jeg har ligget på sofaen i 2 dager har vært bra for styrken, eller om jeg kan forvente å vær sliten siden jeg har spist lite? Ville dere ventet enda en dag til uten trening?
  5. Hadde samme problem i starten med både glute bridge og hip thrust! Kjente i lårene istedetfor setet... Nå bruker jeg 110 kg for 10 reps med full muskelkontakt på setet med hip thrust! Jeg begynte å strekke/tøye hofteleddet ved å ta foten fremover, + at jeg aktiverer rumpa hver dag. Ikke noe spesielt, men kniper rumpa sammen og holder når jeg reiser meg og tar et par sett med kv knebøy ass to the grass daglig Det har gjort forskjell for meg hvertfall, for jeg Har muskelkontakt hver økt!
  6. Å? Trodde at karbohydratene bare var sukker jeg, men da kan jeg fortsette å spise fruktmengdene mine da
  7. Jeg elsker frukt og har spist det hver dag ca. hele mitt liv... Jeg får lett i meg 5 om dagen, spiser opp mot 7-8 enheter om dagen Men jeg vet ikke om jeg burde ha byttet noe av den frukten ut med f.eks. Havregryn eller andre langsomme karbohydrater? Spiser slike karbohydrat kilder også da, men jeg lurte på om jeg burde økt det enda mer. For kanskje det gir mer verdifull energi til trening og muskelbygging? Er karbohydratene i frukt en god kilde eller er det bare sukker? Jeg vet at det er sunt pga. Vitaminer og fiber, men om en kun ser på karbohydratene?
  8. Forresten, jeg er 175 cm og veier 56-57
  9. Er det noen som har erfaring med carb cycling? Jeg spiser på en måte etter periodisk faste (3 måltider til dagen) og varierer karbohydrat og fettinntaket. Har lest på leangains På dager jeg ikke trener/trener kondisjon spiser jeg rundt om 70-75 gram fett og ca. 100 gram karbohydrater, og på styrkedager rundt om 30 gram fett og over 400 gram karbohydrater. Samme proteinmengde hver dag Dette er ikke noe jeg har "planlagt", altså at jeg har settet opp en matplan, men når jeg såg gjennom kosten et par dager var det ca. slikt jeg spiste. Jeg liker også å spise rundt om 3 måltider om dagen, men tar av og til en frukt som mellommåltid. Virker det noenlunde greit? Gjør det noe å senke fettinntaket på styrkedager, og burde jeg gå enda mer ned på karbohydrater dagene jeg ikke trener styrke for å få full effekt? Er på en mini bulk, og vil såklart at hovedmengden av vektøkningen er muskler
  10. Takk for svar! Litt rart / dumt spørsmål, men når man trener styrke... Legger en på seg fett på mer "riktige" plasser? For jeg hadde ikke brydd meg særlig å få mer fett på underkroppen (hadde faktisk foretrukket det + muskler), men vil såklart ikke at det skal legge seg på mageregionen
  11. Å Hmm.. Det stod at de la på seg lite fett da
  12. Hei! Syntes det er litt vanskelig å legge på meg Har følgt med på hvor mye jeg spiser og hvor mye jeg har forbrent under trening i det siste, fordi jeg er litt for tynn for alderen! Altså, det var greit å vær så tynn da jeg var yngre, men er snart 18 og vil ha litt mer former selv om jeg foretrekker å være slank Hadde bmi på 17-18 i hele tenårene, men er nå på 18,5+! Har uansett veldig sped benbygning, kan overlappe alle fingrene rundt håndleddet gaanske mye... Men går ikke opp i vekt når jeg i teorien er i overskudd på rundt om 200 kcal +/- :/ Så etter å ha lest litt på nettet, kom jeg over denne artikkelen: http://www.bodybuilding.com/fun/plan-to-grow-5-secrets-for-a-better-bulk.html Der står det at en kan sjokke kroppen med 1200-1600 kcal i overskudd for en 2 ukers periode! Noen som har prøvd noe lignende?
  13. Hun jeg trener med sier at jeg går ca 90 grader! Synes det er merkelig å gå "ass to the grass" selv med lette vekter... Er det egentlig nødvendig? For det er vel for rumpa det går mest for når en går så dypt, og jeg kan vel kompensere for det med andre øvelser?
×
×
  • Create New...