Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

hvordan unngå å skrelle bort halve egget når man kan skrelle det? mister omtrent all hvitten jo:cry: har prøvd å skylle det en stund i kaldt vann, men det hjalp ikke noe særlig mer

La eggene ligge i romtemperatur før du legger dem i det kokende vannet eller gjør som meg og legg dem direkte i det kalde vannet og la dem koke opp sammen med det. Da tar du bare tiden fra vannet bobler ettersom hvor hard- eller bløtkokt du ønsker dem.

Jeg har aldri hatt problemer med at skallet sitter fast i eggehviten etter at jeg har begynt med en av disse metodene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Normalt at teknikken på markløften forandrer seg grasalt med tanke på hvilken gym og stang du bruker?

Altså, gym 1 bruker jeg 15kg stang = perfekt løfteteknikk og tung vekt

gym 2 er 20kg stang = crappy og dårlig teknikk med oppvarmingsvekt til gym 1

normalt eller bare meg? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt at teknikken på markløften forandrer seg grasalt med tanke på hvilken gym og stang du bruker?

Altså, gym 1 bruker jeg 15kg stang = perfekt løfteteknikk og tung vekt

gym 2 er 20kg stang = crappy og dårlig teknikk med oppvarmingsvekt til gym 1

normalt eller bare meg? :huh:

Mange sliter med litt av det der under benkpress, det finnes så mange forskjellige modeller benker og sikringer, så er du uheldig blir det mange forskjellige opplevelser.

Men jeg kan skrive under på at å marke med stenger som er under par, er noe forbannet drit. For tynne, for lav knurling, for aggressiv knurling, forskjellene er små, men de er nok til at det utgjør en forskjell. Få kommersielle sentre legger penger i godt frivektutstyr, utover curlzutstyr.

#eleikoproblems

Men det kan jo hende overskudd og dagsform hadde en rolle å spille og(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mitt dumme spørsmål: Jeg har nettopp kommet hjem fra Beijing (Bor i Hong Kong) og har fått en ganske fæl hoste. Føler meg bra ellers, men hoster mye og nesten hele tiden. Veksler fra tørr hoste til slim. Jeg drar til India om noen dager og vil gjerne være tipp-topp frem til da. Kan jeg/bør jeg trene? Jeg forsøkte meg på en økt tidligere denne uken, og endte opp med kramphoste og nærmest hosteanfall, på tross av alt resten av formen var "fin".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir man trøtt av magnesiumtilskudd? Etter at jeg begynte å ta det har jeg ikke bare sovnet mye raskere, men også hatt kjempevanskelig for å komme meg opp om morgenen...

Magnesium virker avslappende, ja :) Men å være trøttere om morgenen, har jeg ikke erfart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange sliter med litt av det der under benkpress, det finnes så mange forskjellige modeller benker og sikringer, så er du uheldig blir det mange forskjellige opplevelser.

Men jeg kan skrive under på at å marke med stenger som er under par, er noe forbannet drit. For tynne, for lav knurling, for aggressiv knurling, forskjellene er små, men de er nok til at det utgjør en forskjell. Få kommersielle sentre legger penger i godt frivektutstyr, utover curlzutstyr.

#eleikoproblems

Men det kan jo hende overskudd og dagsform hadde en rolle å spille og(?)

d har faktisk skjedd hver gang... utrulig frustrerende :/ merket og 1 gang at den ene stangen til knebøy var jævlig vonde på ryggen, byttet til 1 annen og smerten forsvant me en gang, utstyr sier visst mye :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julegaveshopping i butikk er håpløst. Webben derimot skal være løsningen på alle verdensproblemer. Har dere tips til nettbutikker med ting til foreldre som allerede har fylt opp kjeller, loft og garasje?

Forslag så langt er komplett.no, dealextreme.no, og sport-Conrad.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...