Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Dette er jo heftig selvutlevering, men hvor disgusting synes folk det er med brukere av gym'et som ikke bytter om før de drar? Jeg tenker som så at jeg bor så nære uansett, så jeg bytter heller om hjemme før jeg drar, for så å dusje hjemme etterpå. Er dette skikkelig bad, eller finnes det andre som også synes dette er okei...?:p

Aldri tenkt på at det skulle være ekkelt engang. Kanskje om en skal reise kollektivt i en time for å komme hjem, men for meg som har 3-4 minutter å kjøre hjem fra trening dusjer jeg selvfølgelig hjemme, fremfor å ta med meg ekstra skift, håndkle, såpe og styr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er jo heftig selvutlevering, men hvor disgusting synes folk det er med brukere av gym'et som ikke bytter om før de drar? Jeg tenker som så at jeg bor så nære uansett, så jeg bytter heller om hjemme før jeg drar, for så å dusje hjemme etterpå. Er dette skikkelig bad, eller finnes det andre som også synes dette er okei...?:p

Hvorfor skulle det være ekkelt? Dusjer aldri på trening, bor 10min gåtur unna. Med mindre man er gjennomsvett og skal busse i 25min i rushen, så ser jeg ikke problemet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri tenkt på at det skulle være ekkelt engang. Kanskje om en skal reise kollektivt i en time for å komme hjem, men for meg som har 3-4 minutter å kjøre hjem fra trening dusjer jeg selvfølgelig hjemme, fremfor å ta med meg ekstra skift, håndkle, såpe og styr.

Skifter/dusjer aldri der.. de få unntakene har vært om jeg og venninner hadde noe vi skulle gjøre rett etter. Bor forsåvidt rett ved her og, så da er det ikke vits. Men går ofte innom butikken osv i treningsklær, svetter sjeldent på trening så sprer heldigvis ikke stank rundt omkring uansett:P Så får de tenke hva de vil når de ser meg traske rundt i treningsklær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo heftig selvutlevering, men hvor disgusting synes folk det er med brukere av gym'et som ikke bytter om før de drar? Jeg tenker som så at jeg bor så nære uansett, så jeg bytter heller om hjemme før jeg drar, for så å dusje hjemme etterpå. Er dette skikkelig bad, eller finnes det andre som også synes dette er okei...?:p

Jeg kjører, tar skoene og flaska under armen fra bilen, trener, går ut derfra i treningstøyet jeg kom i, skoen og flaska under armen. Why would it be weird?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo heftig selvutlevering, men hvor disgusting synes folk det er med brukere av gym'et som ikke bytter om før de drar? Jeg tenker som så at jeg bor så nære uansett, så jeg bytter heller om hjemme før jeg drar, for så å dusje hjemme etterpå. Er dette skikkelig bad, eller finnes det andre som også synes dette er okei...?:p

Enig med de andre over. Jeg bor 5 min unna mitt treningssenter, så hvorfor i huleste skulle jeg gidde å dusje noe annet sted enn min egen dusj? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo heftig selvutlevering, men hvor disgusting synes folk det er med brukere av gym'et som ikke bytter om før de drar? Jeg tenker som så at jeg bor så nære uansett, så jeg bytter heller om hjemme før jeg drar, for så å dusje hjemme etterpå. Er dette skikkelig bad, eller finnes det andre som også synes dette er okei...?:p

Ser ikke problemet... Om man bor nærme og valget er: (a) dusje alene i min egen dusj, eller (B) dusje sammen med random folk i gymdusjen. Tror de aller fleste velger å dusje alene i egen dusj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hola.

Bestilte noe klær fra Gymshark og under bestillingen så skjedde det noe med internettet mitt som gjorde at det dukket opp problemer.

Jeg bestilte for 843,72kr som ble trukket fra spendonkortet mitt, men bestillingen ble ikke registrert hos Gymshark. Jeg har bevis for at jeg bestilte for 843kr fra Gymshark men jeg er veldig usikker på om det er nok.

Man sender de siste 8 sifrene til 2258 for å få vite de 5 siste kjøpene du har gjort med kortet og der sto det at jeg hadde kjøpt for 843kr hos Gymshark.

Veldig usikker på om jeg faktisk får tilbake pengene eller at jeg får sendt klærne eller om at 843kr har gått rett i dass.

Noen andre her som har erfaring med dette? Tror dere at det er godt nok bevis på at jeg faktisk bestilte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Øvelsen good morning - den går på hamstrings og rumpa, ikke sant?

Hvordan skal man ha beina når man utfører den? Skulderbredde avstand, og så ca samme bevegelse som strakmark? (altså - litt bøy i knærene, rumpa bak og ut, ryggen paralell med gulvet og "raskt" opp mens man skviser rumpa på toppen?)

pga hånden kan jeg ikke gjøre øvelser som krever grep i morgen, så jeg må teste noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øvelsen good morning - den går på hamstrings og rumpa, ikke sant?

Hvordan skal man ha beina når man utfører den? Skulderbredde avstand, og så ca samme bevegelse som strakmark? (altså - litt bøy i knærene, rumpa bak og ut, ryggen paralell med gulvet og "raskt" opp mens man skviser rumpa på toppen?)

pga hånden kan jeg ikke gjøre øvelser som krever grep i morgen, så jeg må teste noe nytt.

glut-erec-ithigh-ham.jpg

back8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...