Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.osloby.no/sprek/Betaler-flesk-for-a-fa-bort-flesket-7436798.html

finnes det folk som faktisk betaler så mye? wow.

Haha, ja faktisk (ikke at jeg kjenner noen. Men ble fortalt om dette av en venn når vi diskuterte pris på treningssenter. Er visst populært blant piffen).

Men 1100 i måneden er vel ikke så mye? De som trener crossfit betaler vel noe i samme dur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Haha, ja faktisk (ikke at jeg kjenner noen. Men ble fortalt om dette av en venn når vi diskuterte pris på treningssenter. Er visst populært blant piffen).

Men 1100 i måneden er vel ikke så mye? De som trener crossfit betaler vel noe i samme dur?

Det ene av de gymmene tok 35 000 for medlemskort og 13000(?) for 12mnd, det var mer i overkant, synes jeg (':

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ene av de gymmene tok 35 000 for medlemskort og 13000(?) for 12mnd, det var mer i overkant, synes jeg (':

Regnet med at du ikke mente bislettbad som det dyreste.

Men det er faktisk det på Akerbrygge som blir dyrest. Det blir 116 000 i året. Skal sies at man får 2 PT timer i uka da i tillegg.

Det andre med 13000 i året (blir litt i overkant av 1000 i måneden) og 35 000 er egentlig ikke så dyrt hvis du tenker over det. De har jo ingang til spa hele året rundt så lenge de har medlemskapet.

Bare inngang til spa koster i seg selv ganske mye. De pengene der er fort spart inn. Høy engangspris - absolutt. Men har du medlemskapet i 10 år så blir det 3500 i året for spa hver dag. Da har du spart inn pengene.

Det sjokkerer meg egentlig ikke at folk bruker så mye penger. Det gjør jo folk her inne også. Mange har PT - det koster en del. Flere har treningsabonnement på flere sentre. Hvis man summerer det opp i løpet av et år så kan det fort komme over 13000 i årer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så denne på Iherb og kunne ikke la være, måtte ha den, bare måtte ha den... hehe, bruker den ikke da, men den er faktisk i bruk hos min alzheimersbefengte mor som kun får dusjet en gang pr uke, og har tidenes hengebryster, der blir det sårhet og fukt i underkant av innfestingen, så en vask med fille og vann hver morgen, tørk etterfulgt av fresh balls gjør underverker hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal til Oslo på torsdag. Tenkte å leie meg en bil og dra en tur til Asker. Vanskelig å kjøre? Hvor langt er det egentlig?

I tillegg til svaret du allerede har fått, Kjør E18 i retning Kristiansand. Bør være veldig lett å se skiltene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-matte; letteste matta man kan ta for å få studiekompetanse

T-matte; Vanskelig matte, som kan bygges på m R matte tredje året på VGS...

Om jeg ikke husker helt feil:p

VG1 kan du velge enten P eller T matte, praktisk eller teoretisk, men man må uansett ha matte i andre klasse, så vidt meg bekjent. Da kan man velge mellom R1 og S1 (realfaglig og samfunsfaglig rettet). Har du lyst eller behøver det tar du S2 eller R2 i tredje klasse. Men, ja, jeg tror man må ha hatt T-matte i første klasse for å kunne ta R1 i andre klasse, men det er jeg ikke sikker på. De fleste realfagsstudier krever jo S1+S2 eller R1. Hvilke planer har du, Bondejenta? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...