Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

VG1 kan du velge enten P eller T matte, praktisk eller teoretisk, men man må uansett ha matte i andre klasse, så vidt meg bekjent. Da kan man velge mellom R1 og S1 (realfaglig og samfunsfaglig rettet). Har du lyst eller behøver det tar du S2 eller R2 i tredje klasse. Men, ja, jeg tror man må ha hatt T-matte i første klasse for å kunne ta R1 i andre klasse, men det er jeg ikke sikker på. De fleste realfagsstudier krever jo S1+S2 eller R1. Hvilke planer har du, Bondejenta? :)

Eg har i grunn berre planer om å få teke dei faga eg manglar for å få studiekompetanse (har gått yrkesretta vgs), deretter skal eg til Trondheim og studere eit eller anna:p Einaste matten eg har frå vgs er Matamtikk 1P-Y (praktisk yrkesfagleg, eller noko sånt). Skjønt eg synest heile privatist-opplegget verkar som ein jungel, særleg når eg gikk vgs innanfor kunnskapsløftet, for då har vi ikkje ein gong boklister å gå etter, kun læreplan, så må finne aktuelle bøker og slik sjølv. *blæh!*

Har ein misstanke om at eg har gapa over meir enn eg kan klare å svelge (4 fag med til saman 6 eksamen i mai, begynner å lese i dag), men skal i det minste gjere mitt beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hvordan kommer jeg meg fra Oslo S til den freiabutikken på karl-johan i oslo? Den stenger klokka 1800 og jeg er ikke ferdig på møtet før 17.00 så jeg har litt press med tid på å rekke den. Og jeg må rekke den fordi min aller beste beste venn ønsker seg banatwist og banantwist he shall have!

http://www.yelp.no/map/freiabutikken-oslo#start=Oslo%20sentralstasjon&mode=walking&swapped=false

Sjekk om denne linken fungerer for deg;) Hvis ikke; Du går oppover Karl Johan til du kommer til freiabutikken:) Vanskeligere er det ikke(=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter den lille treningssaken/lille stativet, hvor man står med leggene låst fast og tar "knebøy" bakover i lufta? o_O (sykt god forklaring)

Tror skjønner hva du mener, men aner ikke hva det heter .

En plate på gulvet som man står på, med støtte forann og bak på bena, ca midt på leggenhøyde. Så er det bare å "sette" seg bakover.

Er det noe du bruker selv og har tilgang på? Eller så kan jeg ta bilde av den vi har der jeg trener og legge ut, så får du svar på hva den heter, om det fortsatt ikke er noen kloke hoder som skjønner hva du mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror skjønner hva du mener, men aner ikke hva det heter .

En plate på gulvet som man står på, med støtte forann og bak på bena, ca midt på leggenhøyde. Så er det bare å "sette" seg bakover.

Er det noe du bruker selv og har tilgang på? Eller så kan jeg ta bilde av den vi har der jeg trener og legge ut, så får du svar på hva den heter, om det fortsatt ikke er noen kloke hoder som skjønner hva du mener :)

Ja en sånn ja!!

Bruker deg ukentlig, så kna snappe ett bilde neste gang og legge ut her, kanskje dere skjønner hva jeg mener ;) Får liksom ikke googlet det heller fordi beskrivelsen min suger så mye, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...