Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Er det DU, Ina Winther, som trener på Ringnes park om morran?

å-herre-gud.

Ja, forresten, det er meg.

Har så mange spørsmål nå. hvem er du? når trener du? har vi hilst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en skritteller-app på telefonen. Mitt problem er at når jeg er ute å går alene, så ringer jeg alltid til ei venninne eller til typen og snakker i telefon mens jeg går, vil skrittelleren fortsatt telle? ...jeg tviler, men kan jo spørre om noen har sjekka ut liksom:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I jakten på en annen øvelse fant jeg svaret :p Ikke verre altså!

"Pendlay roing (oppkalt etter den eminentet styrketrener Glenn Pendlay) er en variant av foroverbøyd roing. Hovedforskjellen ligger i at hver repetisjon skal starte fra gulvet, og gjøres i en mer kontrollert bevegelse enn tradisjonell foroverbøyd roing."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og eit anna skulerelatert spørsmål: noken som tek påbygg for tida? Kunne trenge tips til fagbøker, kjekt å vite kva andre brukar for å kome gjennom pensum. Får ikkje ting opp i hendene som privatist, inga bokoversikt, inga undervisning, ingen faste rammer runt læringa...æsj, men må ein så må ein:p

Litt over 4mnd til eksamen, dvs. ca eit fag å kome seg gjenom i mnd, på eiga hand. Trur eg er litt gal:clown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva er eigentleg forskjellen på teoretisk og praktisk matematikk??

Skal ta matematikk som privatist, men er veldig usikker på kva for ein av typane eg skal ta, så må nok ringe ein veileder av eit kvart slag over helga.

Praktisk er ganske likt på matte fra ungdomskolen, og er rett og slett ganske praktisk. Man kan forstå det meste uten å pugge så mye formler og slikt.

Teoretisk er minst 3 ganger så mye arbeid, og er mye mer abstrakt. Vanskelig å relatere til virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva er eigentleg forskjellen på teoretisk og praktisk matematikk??

Skal ta matematikk som privatist, men er veldig usikker på kva for ein av typane eg skal ta, så må nok ringe ein veileder av eit kvart slag over helga.

Matten man har i førsteklasse på Vgs. P er mer som u. Skol. Begge er ganske "rett frem"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...