Jump to content

Appelsin juice

Members
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

  1. Heisann, jeg har ikke trent på en god stund nå pga full jobb og skole på kvelden. Så jeg har nedprioritert treningen. Jeg tenkte at jeg skulle prøve å komme i "sommerformen" alikevell. Ifjor når jeg trente lå jeg på nesten 4.000 kcal når jeg gikk ned i vekt å var vell nede på ca 3.000 rundt sommeren. Formen ble veldig bra. Nå spiser jeg noe àla PSMF, siden jeg ikke trener. Jeg har gått fra 100kg ish, ned til rundt 88-87kg morgenvekt. Men nå har det stoppet opp igrunnen. Hva kan være årsaken til dette? vil treningen utgjør at jeg forbrenner så mye mer?
  2. Har et spørsmål. Om to personer aldri har trent før, går på trening. Person 1: klarer 140 i markløft. Person 2 : klarer 200 i markløft. Vil person 2 da i teorien ha lik mulighet som person 1 for å øke 40kg på samme tidsperiode? Vett at en som har trent seg opp til et tungt løft, vil ha vanskeligere å vanskeligere å øke. Men hvordan fungerer dette, for en som er naturlig sterk?? Noen artikkler om dette? Takker for svar
  3. Sendte mail til city, og hørte om det var muligheter for å ta en måling der Takk for svar!
  4. Er ikke den inbody, ganske unnøyaktig? bommer vell 2-3%? Noen som vett om noen som måler med klype? F.eks på city?
  5. Heisann, lurte på om noen av dere vett hvor man kan få målt fett % i Rogaland? Gjerne en maskin for å sjekke odsteoperose. En privat klinikk eller liggnende. Takker for svar.
  6. noen tips til å blande med tunnfisk, for å få det til å smake greit? Ikke mulighet for å steike den når jeg er på reisejobb.. =)
  7. Proteinrik mat, med lite karbohydrater? Er på reisejobb, å er dårlig mat utvalg, er brød utenom middagen...Har tenkt på tunnfisk, men har spist noen kg for mye av det, så klarer ikke helt smaken på det lengre.. Noen tips? J Har heller ikke mulighet for å steke maten...
  8. KV(86kg) + 30kg ekstra 5 reps. Går bare ned til 90 grader og ikke under på disse. Vett ikke om det regnes som godkjent?
  9. Skal man øke på samme måte på tileggsøvelsene også? eller skal man kjøre tungt der hele tiden å bare øke i baseløft?
  10. Spor* Må teste ut dette, starter imorgen
  11. Børge fagerli Nå har jeg ikke hatt PT timer med han, om det er slik dere tenker. Men jeg hadde 3 månder med online couching. Det koster mye å ha Børge som PT, men i dette tilfelle så mener jeg at det er verdt pengene. På de 3 måndene, gikk jeg ned mye i fett % å hadde veldig gode resultater. Han svarer raskt på mail, å om man er litt nysjerig å spør å graver litt så vil man alltid får gode svar. Jeg lærte utrolig mye av Børge, den stunden jeg hadde han. Kunnskapen hans er det ingenting å si på. Treningsprogrammene han satt opp, var bra forklart å lærte mye om myo-reps, å hvordan man bør øke, belastning o.l Han anbefalte gode oppvarminger, for å unngå skader. Maten var det heller ingenting å si på, Børge setter opp en diet du skal kunne leve å trives med. Maten er god å man får mange oppskrifter på mat man kan lage, som gjør det mye lettere å gå på diet. Det som også er posetivt med å spise etter bio rytme dieten, er at man trenger ikke å sulte seg ihjel for å gå ned i vekt. Man får mer en nok av alle næringstoffene, til å fint kunne leve med det. Når man har hatt god fremgang å får skryt av Børge, så er det noe som personlig motiverte meg til å følge dieten enda bedre, trene enda hardere. Så om dere vurderer Børge som couch, så vil jeg anbefale han på det sterkeste, lærte utrolig mye på de 3 måndene. Prisen kan virke høy, men personlig mener jeg det var verdt hver eneste krone. Legger ved et bilde, dette var vell 9 uker med Børge. Lurer på om jeg også var syk en uke her.
  12. Er dmaa banned over hele verden? Eller bare i norge?
×
×
  • Create New...