Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..

Anbefalte innlegg

Stamkunde på jobben: "Sykling er gøy! Når jeg er ute og sykler, sykler jeg gjerne maange timer. Du vet, man forbrenner jo ingenting før man har syklet minst 3-4 timer."

Eeh..? Gir opp menneskeheten snart.

han mente sikkert fett, at han først forbrente den lagrede glukosen

Fortsetter under...

Skjønner :) Selv om det er litt skummelt, siden leger ofte regnes som "fasiten"...

en jente jeg kjenner gikk til legen og sa hun hadde bulimi. Da lente legen seg tilbake i stolen og sa at det visste han ikke hva var og ba henne forklare.

Blir mye stangselleri i romjula kjenner jeg :p Marsipangris + stangselleri = 0 kcal :playful::woot::woot:

Haha, tenkte å kjøre på med det samme selv! Ribbe + pølser + kjøttkaker + poteter + saus + kakerihuetogræva + marsipan + sjokolade + stangselleri = 0 kcal. Ser ut til at vi har en god jul i vente :D

Annonse

Haha, tenkte å kjøre på med det samme selv! Ribbe + pølser + kjøttkaker + poteter + saus + kakerihuetogræva + marsipan + sjokolade + stangselleri = 0 kcal. Ser ut til at vi har en god jul i vente :D

For ikke å snakke om å kose seg hele romjulen, og ikke bare juleaften... :whistle:

Jeg fikk høre idag at hvis man spiser mer enn man orker, så vil ikke kroppen ta det opp.

Har fått en del bakverk og sjokolade av en venninne. Skal forske på denne hypotesen i kveld. Kommer til å rapportere resultatene av undersøkelsen om jeg ikke dør av karbosjokk

han mente sikkert fett, at han først forbrente den lagrede glukosen

Skal ikke sitte her å undervurdere folks kunnskaper (ok, kanskje litt), men av det jeg har snakket med han om trening, så tror jeg knapt han vet forskjell på det :p

Hadde en eldre pakistansk dame innom butikken her. Småfebrilsk spør hun etter stangselleri og sier: "Do skjonner, jai må ha stangselleri for jai skal bli tynn". Meg: "Hehe, veel.. Det er ikke slik at stangselleri alene gjør at du går ned i vekt, er mange andre faktorer som spiller inn". Hun: "Nainai, do tar fail. Jai kan spise hva jai vil bare jai spiser stangselleri etterpå." Hjælp.

i know that feeling bro.. helt merkelig hvor mye rart man hører når man jobber i butikk! :banghead:

Annonse

Hehe, aaaltfor mye merkelig. Føler litt for å gjøre som den smilyen der til tider :p

Haha, det er du ikke alene om! :p det beste er når kundene kan jobben bedre enn deg selv, får lyst til å gå på lageret og legge meg under en pall med varer iblant :(

Hehe, aaaltfor mye merkelig. Føler litt for å gjøre som den smilyen der til tider :p

Haha, det er du ikke alene om! :p det beste er når kundene kan jobben bedre enn deg selv, får lyst til å gå på lageret og legge meg under en pall med varer iblant :(

Prøv å jobb i bar en stund.... :dead:

Håh, den gjengen der kan ta seg en muggen bolle. Hadde vært mye morsommere å kjøre over dem med en full-lastet ASKO-bil :)

Synes direkte synd på bartendere.. (spesielt når jeg er ute og drikker). Finnes vel ingen som hører så mye tullball som dere?

Dørvakter ;)

For det første må de ta alle de diskusjonene som bartenderne ikke gidder å ta selv, og dessuten finnes det vel heller ikke et yrke folk har mer meninger om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...